Gå til innhold

Spesielt smykke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg dette smykket i går. Syns det så utrolig kult ut i butikken, men da jeg kom hjem og fikk det på meg så ble det absolutt ikke slikt jeg hadde tenkt meg. Det kan kanskje se bra ut hvis jeg kombinerer det på riktig måte, men da er problemet - hva kombinerer man et slikt smykke med? Tips anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha kombinert den med en lang skjole. Eller rett og slett et vanlig svart "kontor-jakke".

Skrevet

SKJOLE!?

• Liker 10
Skrevet

En lignende slik Det er snittet oppe ved halsen jeg tenker på da. Vet ikke hva det heter.

Skrevet

Ville ha kombinert den med en lang skjole. Eller rett og slett et vanlig svart "kontor-jakke".

TRAGISK! :kjefte:

Skrevet

Du kan bytte det hvis du ikke liker det?

Vil ikke bytte det, for jeg tror det kan bli veldig kult til det rette antrekket. Spørsmålet er bare hva som passer til.

Skrevet

Hva med en enkel hvit t-skjorte og svart blazer? Og enkle smale bukser og sko med litt hæl. Enkelt og raffinert :)

Skrevet

skjole?????? seriøst?

Skrevet

skjole?????? seriøst?

Har flere venner av meg som bruker det. Syntest det ser ganske kult ut :)

Skrevet

Har flere venner av meg som bruker det. Syntest det ser ganske kult ut :)

De reagerer nok på måten du skrev kjole på (skjole) ;-)

Skrevet

Slike smykker er jo så enkle og stilrene at de passer til (nesten) hva som helst! De er ganske hete akkurat nå også. :)

Skrevet

Slike smykker er jo så enkle og stilrene at de passer til (nesten) hva som helst! De er ganske hete akkurat nå også. :)

Ja, det samme har jeg tenkt på. Skal et slikt smykke sitte helt inntil halsen eller kan det "stå utover"? Føler det ser ut som et hundehalsbånd når det sitter helt inntil halsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...