Sotengelen Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Da har jeg kommet til det punktet at jeg og min kjære skal prøve oss... Jeg sluttet på p-pillen for 6 uker siden... Som prøver har man så mange tanker... og man blir skuffet hver gang man får mensen.. sukk... da kommer tankene om kanskje man er infertil ?? :O noe som jo ville vært helt fryktelig... *grøss* man skal jo ikke stresse med det å få en liten spire i magen... men ååh.. alpakka hvor glad jeg hadde vært om jeg snart fikk en liten i magen min snart... kunne kjenne den vokse tar meg selv i det å sitte å se på tv mens jeg koser med magen min hihi.. allerede og jeg har ikke engang en spire der... bare et sterkt ønske om å få noen av dere her inne som kan gi meg noen tips om mat og slikt man bør holde seg langt unna ? har lest at sukker bør man kutte ut pga for høyt insulin-nivå.. og noen andre som sitter her med redselen for å være infertil ?? selv om de bare har prøvd en liten stund... vet det er en dum tanke så snart... men tanken er der... tanken har lixom alltid vært der siden jeg alltid har hatt lyst på et lite barn.....
Trolljenta79 Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Ønsker deg hjertelig velkommen blandt prøverne Og riktig lykke til Måtte du få en spire i magen snarest som vokser å trives i 9 mnd før du får h*n i armene sunn å frisk
Sotengelen Skrevet 18. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2011 Ønsker deg hjertelig velkommen blandt prøverne Og riktig lykke til Måtte du få en spire i magen snarest som vokser å trives i 9 mnd før du får h*n i armene sunn å frisk tusen takk Trolljenta79 e du æn prøver du å ?
Gjest Pippi1979 Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Hei Mannen min og jeg er akkurat begynt i pp2, og allerede tenker jeg tanken om at jeg er infertil Vet jo at det er helt dumt å tenke, men jeg gleder meg så veldig veldig veldig til magen begynner vokse. Masse masse lykke til til deg, håper en liten spire sitter snart
nummer 2 Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Tror det er mange som tenker sånn:) Å være infertil kan bety så mange ting. Og det finnes heldigvis mye hjelp for de som er det, selvom det er tidkrevende og psykisk belastende å gå gjennom. Og ofte dyrt. Men, hjelpen finnes- for en stor % andel i allefall:) Men, første barn(?), og første pp. Gi deg selv litt tid på at kroppen kan komme tilbake til en normal syklus med Tr, etter pillebruk:) Lykke til:)
Sotengelen Skrevet 27. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2011 Hei Mannen min og jeg er akkurat begynt i pp2, og allerede tenker jeg tanken om at jeg er infertil Vet jo at det er helt dumt å tenke, men jeg gleder meg så veldig veldig veldig til magen begynner vokse. Masse masse lykke til til deg, håper en liten spire sitter snart Tusen takk for lykkeønskningen :D :D krysser fingrene for at vår frykt for infertilitet ikke er noe hold i å at våre mager snart begynner å vokse seg store å fulle av baby
Sotengelen Skrevet 27. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2011 Da har vi funnet leilighet :D skal skrive kontrakt neste uke og flytter inn om 14dager DET BLIR SÅ BRA :D :D kjempefin leilighet med gjesterom og et stort soverom til oss 2 og massasjedusj.. noe som blir utroli godt å gå inn i etter en joggetur i det kalde været som begynner å komme nå... ellers så går jeg og venter tante rød... skulle egentli vært her allerede lørdag.. men ikke kommet enda... men tør ikke håpe på noe enda... selv om jeg lurer på å si noe til min kjære om den blir over 1 uke forsinket...
Selma_ Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 Går med samme tanker som deg. Ang infertilitet.. Men må nesten bare prøve å legge tankene vekk. Ikke lett, det er jo en stor frykt, hvertfall hos meg. Den som venter får se
Sotengelen Skrevet 28. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2011 Går med samme tanker som deg. Ang infertilitet.. Men må nesten bare prøve å legge tankene vekk. Ikke lett, det er jo en stor frykt, hvertfall hos meg. Den som venter får se Tillater meg til å tro at dette er et spørsmål veldig mange av oss prøvere har... Men helt riktig man kan styre mye av hverdagen og ting man gjør... men det å få baby er ikke noe man kan fixe lett som bare det... noe som er veldig frustrerende til tider... Her om dagen spurte jeg min kjære om hva han ønsket seg til julegave...svaret var "baby"... han er så skjønn... og det er ingen gave jeg heller ønsker å gi Men vet at det ikke er så enkelt å fort gjort.. i det minste ikke i de fleste tilfeller... så man må bare vente Lykke til Selma_
Selma_ Skrevet 2. oktober 2011 #11 Skrevet 2. oktober 2011 Lykke til Selma_ Takk det samme! Hvordan gikk det med TR, har hun kommet? Baby i julegave hadde vært veldig gøy!! Da tror jeg julefeiringa hadde blitt ekstra kos gitt
Sotengelen Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 2. oktober 2011 Takk det samme! Hvordan gikk det med TR, har hun kommet? Baby i julegave hadde vært veldig gøy!! Da tror jeg julefeiringa hadde blitt ekstra kos gitt TR kom dessverre idag... vet jeg bare er helt ny i prøvinga... men håpte virkeli hun ikke skulle komme... men idag har hun kommet for fullt og jeg har hatt så enorme magesmerter at jeg har såvidt klart å kommet meg utav senga... så idag har vært en skikkelig dårlig dag.. MEN... vi håper på bedre tider er jo fremdeles en stund til jul :) *håpe håpe*
Selma_ Skrevet 2. oktober 2011 #13 Skrevet 2. oktober 2011 Å, så dumt skjønner at dagen har vært kjip da! Jeg har også bare vært gjennom en PP, og ble skuffet når TR dukket opp.... Bedre lykke neste gang
Sotengelen Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #14 Skrevet 3. oktober 2011 Å, så dumt skjønner at dagen har vært kjip da! Jeg har også bare vært gjennom en PP, og ble skuffet når TR dukket opp.... Bedre lykke neste gang ja, veldig dumt... Men min kjære støtter og trøster det han kan. Sier det kommer når det kommer og at vi har da ingen hast... Vi har jo ikke det. MEN vi gleder oss jo sånn til å få en liten en... Men... det kommer det kommer :D åså får vi vente i spenning Du må holde meg oppdatert om det skal skje noe Selma_ Har fått meg en slik app på ipoden min.. som regner ut når jeg skal ha eggløsning og TR og slikt... så blir spennende og se om det er noe sannhet i hva den regner ut og forteller meg etterhvert :D er sikkert bare tull, men verdt et lite tulleforsøk :D
Selma_ Skrevet 4. oktober 2011 #15 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg skal holde deg oppdatert vet du to uker til testing! har du dagbok? Jeg har også sånn app :D er faktisk bare den jeg går utfra for å finne EL, men siden jeg har så uregelmessige sykluser blir det bare ca. dato. Så vi kjører på i senga hver dag nå, bare for å være på den sikre siden Din neste IKM blir i november?
Sotengelen Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #16 Skrevet 4. oktober 2011 njah... nei.. har vel ikke direkte fått meg dagbok.. dette er vel nogenlunde min dagbok egentlig min neste IKM vil da bli i november ja. Forhåpentligvis :D du har samme app ja, kjempegreier :D jeg leste dagboka di her igår og leste noe slikt. Artig at vi er flere om den da.. så får vi håpe den har noe hold i seg :D veldig spent iallefall :D og jah, man kan jo ikke stole helt og fult på slike ting, men det er iallefall billigere enn å kjøpe uendelig m test-striper Den verste mageondten har gitt seg nå heldigvis... så nå er det bare å holde ut de siste dagene før vi kan starte å prøve på nytt :D heldigvis er jeg ferdig innen vi skal flytte inn i nyleiligheten vår :D OG da blir det jo mange forsøk hihi...
Selma_ Skrevet 4. oktober 2011 #17 Skrevet 4. oktober 2011 I nyleiligheten kan dere "innvie" hvert rom
Sotengelen Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #18 Skrevet 5. oktober 2011 *knis* jah, det har da iallefall jeg tenkt at vi skal gjøre.. så jeg får vel lokket ham med meg på noe slikt litt spontant noe hihi... m litt levende lys og slik romlemantiske fakter kanskje.. uheldigvis er dusjen ganske liten.. så den blir nok ikke innviet...*knis* Idag spurte han meg ut litt som det ikke var noen tabletter eller noe man kan ta for å bli fortere gravid... siden det jo fantes piller for å ikke bli gravid.. hihi.. litt søt og da hadde jo vært kjempegreit om dette fantes Synes det er koslig at han lurer på litt slikt og at vi kan snakke om slikt jeg da.. og at det ikke bare er prøving i stillhet setter veldig stor pris på min kjære og er helt sikker på at han vil bli en kjempegod pappa :happy: Men nå er det natta her...får legge meg godt inntil min personlige varmovn.. jaggu er min kjære kjekk å ha når det er kaldt og guffent ute... brrrr
Poppsilopp Skrevet 16. oktober 2011 #19 Skrevet 16. oktober 2011 Koselig at dere er blitt prøvere! Gratulerer så masse, og lykke til
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #20 Skrevet 17. oktober 2011 ja, veldig dumt... Men min kjære støtter og trøster det han kan. Sier det kommer når det kommer og at vi har da ingen hast... Vi har jo ikke det. MEN vi gleder oss jo sånn til å få en liten en... Men... det kommer det kommer :D åså får vi vente i spenning Du må holde meg oppdatert om det skal skje noe Selma_ Har fått meg en slik app på ipoden min.. som regner ut når jeg skal ha eggløsning og TR og slikt... så blir spennende og se om det er noe sannhet i hva den regner ut og forteller meg etterhvert :D er sikkert bare tull, men verdt et lite tulleforsøk :D Hva heter appen? :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå