frkharepus Skrevet 18. september 2011 #1 Del Skrevet 18. september 2011 Kom tilfeldigvis over denne nettsiden da jeg søkte etter julestrømper. Fikk veldig lyst til å bestille personlige julestrømper og julekuler til tantebarn/fadderbarn. Er det noen som har bestilt fra denne butikken? Lurer litt på hvor lang frakttid er, og om produktene er like fine i virkeligheten som de er på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkharepus Skrevet 20. september 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 20. september 2011 Ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #3 Del Skrevet 23. september 2011 jeg bestilte noe der den 20. okt. venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #4 Del Skrevet 24. september 2011 jeg bestilte noe der den 20. okt. venter i spenning! mener du 20.september kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 24. september 2011 #5 Del Skrevet 24. september 2011 Hadde tenkt å bestille, men steilet helt sa jeg fikk vite frakten. Over 200 kr på frakt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #6 Del Skrevet 1. oktober 2011 mener du 20.september kanskje? hehe.. Ja, det gikk litt fort i svingene her! Jeg har nå fått pakken jeg bestilte, jeg fikk den på onsdag 28/9. Veldig fornøyd! Det er litt dyr frakt, men jeg betalte ikke over 200 kr i frakt! Jeg anbefaler siden hvis du virkelig trenger det du vil ha, med tanke på frakten. Fra min side så var det verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkharepus Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 2. oktober 2011 hehe.. Ja, det gikk litt fort i svingene her! Jeg har nå fått pakken jeg bestilte, jeg fikk den på onsdag 28/9. Veldig fornøyd! Det er litt dyr frakt, men jeg betalte ikke over 200 kr i frakt! Jeg anbefaler siden hvis du virkelig trenger det du vil ha, med tanke på frakten. Fra min side så var det verdt det! Frister veldig å bestille personlige julekuler og julestrømper. Får ta noen runder i tenkeboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå