frkharepus Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Kom tilfeldigvis over denne nettsiden da jeg søkte etter julestrømper. Fikk veldig lyst til å bestille personlige julestrømper og julekuler til tantebarn/fadderbarn. Er det noen som har bestilt fra denne butikken? Lurer litt på hvor lang frakttid er, og om produktene er like fine i virkeligheten som de er på bildene.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 jeg bestilte noe der den 20. okt. venter i spenning!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 jeg bestilte noe der den 20. okt. venter i spenning! mener du 20.september kanskje?
Lyra Skrevet 24. september 2011 #5 Skrevet 24. september 2011 Hadde tenkt å bestille, men steilet helt sa jeg fikk vite frakten. Over 200 kr på frakt!!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 mener du 20.september kanskje? hehe.. Ja, det gikk litt fort i svingene her! Jeg har nå fått pakken jeg bestilte, jeg fikk den på onsdag 28/9. Veldig fornøyd! Det er litt dyr frakt, men jeg betalte ikke over 200 kr i frakt! Jeg anbefaler siden hvis du virkelig trenger det du vil ha, med tanke på frakten. Fra min side så var det verdt det!
frkharepus Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2011 hehe.. Ja, det gikk litt fort i svingene her! Jeg har nå fått pakken jeg bestilte, jeg fikk den på onsdag 28/9. Veldig fornøyd! Det er litt dyr frakt, men jeg betalte ikke over 200 kr i frakt! Jeg anbefaler siden hvis du virkelig trenger det du vil ha, med tanke på frakten. Fra min side så var det verdt det! Frister veldig å bestille personlige julekuler og julestrømper. Får ta noen runder i tenkeboksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå