pandabear Skrevet 18. september 2011 #1 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg må alltid ha på Reisen til Julestjernen i bakrgrunn, pleier å ha på Tre nøtter til Askepott også, men det er ikke tvingende nødvendig. Itillegg liker jeg å se Love Actually og The Holiday i løpet av julen. Hvilke filmer må dere se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria M Skrevet 18. september 2011 #2 Del Skrevet 18. september 2011 Har det som tradisjon og se på "Alene hjemme- filmene". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. september 2011 #3 Del Skrevet 18. september 2011 Ingen. Film og jul har aldri sagt meg noe, men jeg leser mye i løpet av fridagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 18. september 2011 #4 Del Skrevet 18. september 2011 Åh, så mange! Reisen til julestjernen The holiday Alle barna i Bakkebygrenda Polarekspressen Pinocchios jul Kommer ikke på flere i farten, men det er helt sikkert noen jeg har glemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 18. september 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 18. september 2011 Ja Astrid Lindgren er ett must her i julen og. Bakkebygrenda, Jul i Junibakken, Emil, Pippi osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 18. september 2011 #6 Del Skrevet 18. september 2011 alene hjemme-filmene. mikke mus og vennene hans feirer jul den går vel på formidagen på julaften. men ellers har jeg ingen faste jeg MÅ se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 18. september 2011 #7 Del Skrevet 18. september 2011 Alene hjemme 3 nøtter til askepott Snowbuddies Reisen til julestjernen har aldri vært noe "julehit" hos oss.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 18. september 2011 #8 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg bruker å se: - 3 nøtter til askepott - Disney som går på formiddagen på julaften - Hjemme alene - Surviving Christmas - Santa claus 1 & 2 - Christmas with the Kranks Gleder meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 18. september 2011 #9 Del Skrevet 18. september 2011 Prøver å få med meg Alene Hjemme-filmene og Elf. Utenom de filmene er det ingen jeg må se. Har litt på følelsen at jeg er den eneste som aldri har likt "Tre nøtter til Askepott" eller "Reisen til Julestjernen". Må si jeg heller foretrekker å se/høre Sølvguttene synge julen inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 18. september 2011 #10 Del Skrevet 18. september 2011 "Alene hjemme" filmene. Helst alle Disney filmene. "tre nøtter til Askepott". Denne går jeg dessverre glipp av i år IGJEN, pga jobb "Reisen til julestjernen" er jo en klassiker. Egentlig har jeg fått min dose av den filmen, men den må bare stå på likevel, selvom jeg ikke følger med. Tradisjon. haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 18. september 2011 #11 Del Skrevet 18. september 2011 juledisneyfilmen som går på formiddagen på julaften, der de snakker engelsk, og Timmy Gresshoppe synger When I wish upon a star, blir ikke jul uten! Ellers er Grevinnen og Hovmesteren alltid et must på lille julaften. Mannen min liker å se Tre Nøtter til Askepott, selv har jeg aldri klart å like den filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 18. september 2011 #12 Del Skrevet 18. september 2011 3 nøtter til Askepott og juledisney. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 18. september 2011 #13 Del Skrevet 18. september 2011 "Tre nøtter til Akepott" må alltis sees på julaften! Ellers så må jo "Love actually" og "A christmas carol" (i en eller annen versjon sees i løpet av desmeber Mener det var en Disney versjon av "A christmas carol" som jeg så da jeg var liten, noen som husker den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 18. september 2011 #14 Del Skrevet 18. september 2011 "Tre nøtter til Akepott" må alltis sees på julaften! Ellers så må jo "Love actually" og "A christmas carol" (i en eller annen versjon sees i løpet av desmeber Mener det var en Disney versjon av "A christmas carol" som jeg så da jeg var liten, noen som husker den? Jeeej, ikke bare meg med juleavatar :D Sorry.. Off topic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #15 Del Skrevet 18. september 2011 Mickey's christmas carol (glemte den norske tittelen), bare må se den hvert år. Og 3 nøtter til askepott såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #16 Del Skrevet 18. september 2011 Mener det var en Disney versjon av "A christmas carol" som jeg så da jeg var liten, noen som husker den? Ja, den sendes hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 18. september 2011 #17 Del Skrevet 18. september 2011 denne ja! http://www.youtube.com/watch?v=kcSIIcrrDqw Koselig den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 18. september 2011 #18 Del Skrevet 18. september 2011 Jeeej, ikke bare meg med juleavatar :D Sorry.. Off topic Hehe...Neida, det har jeg hatt siden jeg ble med i mai det Tror du er den første jeg ser med det å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 18. september 2011 #19 Del Skrevet 18. september 2011 Hehe...Neida, det har jeg hatt siden jeg ble med i mai det Tror du er den første jeg ser med det å Mai? Hehe... Godt det er fler av juleglade mennesker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. september 2011 #20 Del Skrevet 18. september 2011 Vil gjerne se 3 nøtter for Askepott, men det kolliderer som regel med jobb. Dvs. jeg mister halve filmen før jeg kommer meg hjem. Pleier også se "Mens du sov" en eller annen gang i løpet av jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå