Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 For tredje gang har jeg kjøpt en dvd-serie hvor merking og rekkefølge er helt feil. Har måttet hurtigspole begynnelsen av alle for å finne ut hva som kan se ut som en start, men jeg finner det ikke ut. Pøkk! Flere som har opplevd dette, eller er jeg bare veldig uheldig?
Gjest Hannee Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 off, stakkars deg! Har ikke opplevd det selv, men høres veldig frustrerende ut!
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2011 Nå har det vært 55 visninger her og ingen har tydeligvis opplevd dette. Bare meg som har vært uheldig da ser det ut til. Bra for dere andre. 1
Heart Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Jeg kan komme med en liten sympatierklæring, for jeg kjøpte en serie der nummereringen av episodene (som man så fra DVD-menyen) var produksjonsnummereringen, som jeg ikke skjønte et skvatt av, og som heller ikke stemte overens med rekkefølgen serien var sendt i. Men hver enkelt DVD inneholdt 3-4 episoder som skulle sees i rekkefølge, og DVD 2 inneholdt episodene som kom etter DVD 1 osv. Man måtta bare finne ut hva som var hva på hver enkelt plate ved å spole eller (kremt) lese teksten bak på coveret (fant jeg ut etter en stund).
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Jeg tror jeg ville vurdert å bytte boksen dersom jeg hadde opplevd noe slikt. Nettbutikker skal jo også ha rutiner på bytting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå