Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sittet regnet ut min datter og jeg , hun er 11 år . vi har 7 tusen igjen til mat klær tann lege osv da alt er betalt . lurer på om det er mye eller lite . Syntes jeg sliter tungt for å få det til å gå rundt .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det for 1 måned de 7000 skal holde?

Det burde gå fint. Det bruker kanskje 3500 på mat, da burde dere kunne kjøpe en god del god mat for de pengene. Trenger ikke så mye til klær, tannlege (er det noe som du vet om at dere skal til?).

Sett opp et budsjett for måneden og finn ut sånn ca hva du bruker til vanlig. Kutt ned på det du absolutt ikke trenger.

Skrevet

Synes det høres veldig levelig ut jeg.

Skrevet

Jeg tror det vil gå greit. Kjemperomslig er det jo ikke, men som han over meg sier, kutt ut ting som er mindre nødvendig og sett over på sparekonto for å ha mer å rutte med i perioder hvor utgiftene er større. :)

Skrevet

Er det for 1 måned de 7000 skal holde?

Det burde gå fint. Det bruker kanskje 3500 på mat, da burde dere kunne kjøpe en god del god mat for de pengene. Trenger ikke så mye til klær, tannlege (er det noe som du vet om at dere skal til?).

Sett opp et budsjett for måneden og finn ut sånn ca hva du bruker til vanlig. Kutt ned på det du absolutt ikke trenger.

ja er for en mnd det skal holde . men i de 7000 så er det bensin for ca 400 kr uka . bor så tungvint og har så u gunstig arbeids tid , så må bruke bil på jobb . har ca en time reise vei til jobb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...