nouveau Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Jeg har lyst på sofabordet "Plus" fra Bolia. Plus Det eneste jeg er i tvil om, er høyden. Det er kun 42 cm høyt, 8 cm lavere enn jeg er vant til. Noen som har dette bordet, eventuelt tilsvarende lave bord, og kan komme med sine erfaringer? På godt og vondt
Gjest Consensio Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Kommer litt an på hva dere bruker sofabordet til. Her hos meg finnes det ikke plass til spisebord, så vi må spise maten vår på stua. Helt grusomt med så lavt bord da. Men om det bare blir brukt til ha en en duk og noe stæsj på, kanskje en kaffekopp e.l. så fungerer det helt fint da. Jo...også kommer det an på om du har dyr/barn. Jo lavere bord - jo mer blir revet ned er min erfaring. Når jeg hadde veldig lavt bord, så kunne til og med bikkja finne på å sette rompa på bordet (har stor hund da), eller unger på besøk som la seg over bordet.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Hva bruker dere bordet til? Her brukes sofabordet ofte til de bærbare PCene våre, og å sitte å jobbe på dem/spille funker IKKE med et lavt bord. Vi har heller ikke noe kjøkkenbord, og må derfor spise middagen i sofaen. Det hadde heller ikke vært like gjennomførbart med et lavt bord. Men hvis du ikke bruker bordet til slike ting, tror jeg nok du helt klart kan bli fornøyd med et så lavt bord.
nouveau Skrevet 18. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2011 Kommer litt an på hva dere bruker sofabordet til. Her hos meg finnes det ikke plass til spisebord, så vi må spise maten vår på stua. Helt grusomt med så lavt bord da. Men om det bare blir brukt til ha en en duk og noe stæsj på, kanskje en kaffekopp e.l. så fungerer det helt fint da. Jo...også kommer det an på om du har dyr/barn. Jo lavere bord - jo mer blir revet ned er min erfaring. Når jeg hadde veldig lavt bord, så kunne til og med bikkja finne på å sette rompa på bordet (har stor hund da), eller unger på besøk som la seg over bordet. Takk for svar! Har hverken hund eller barn, men innrømmer at bordet flittig brukes til spisebord (selv om vi har spisebord i nærheten... ) Det er faktisk derfor jeg er mest i tvil, men er jo ingen ulempe om middagene blir inntatt andre steder enn sofaen. Flere?
Zzyzx Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Jeg har Como fra Bolia, skifer og 33 cm høyt tror jeg. Det er veldig lavt, jeg er ikke helt vant til det ennå (etter ett år) men det fungerer helt greit. Fordelen er at vi ikke lenger spiser i sofaen, der er det kun sushi som blir inntatt nå.
nouveau Skrevet 18. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2011 Jeg har Como fra Bolia, skifer og 33 cm høyt tror jeg. Det er veldig lavt, jeg er ikke helt vant til det ennå (etter ett år) men det fungerer helt greit. Fordelen er at vi ikke lenger spiser i sofaen, der er det kun sushi som blir inntatt nå. Ja, ikke sant, det er jo bare en fordel Como er også kjempefint, var lenge med i vurderingen! Jeg tror det blir lavt stuebord her i huset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå