Gå til innhold

han orker ikke....

Anbefalte innlegg

Gjest ung og forelsket
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i et halvt år, og sexlivet har vært på topp hele veien. Vi er ganske unge, og det har vært kjempespennende å utforske hverandre seksuelt. I det siste har det imidlertid blitt litt annerledes. Selv etter et langt og pirrende forspill, og jeg er kjempeklar, føler han seg ikke i form... Og har han først ereksjon, dabber den av etter ca et minutt med samleie. Jeg tror jeg har en noenlunde normal sexlyst, men føler meg håpløs når jeg har kjempelyst mens han ikke tenner i det hele tatt. Han har innrømmet at han flere ganger har følt seg "presset" til å ha sex, selv om han ikke har "vært i form". Dette er jo i ettertid ille for meg å høre, jeg vil jo at han skal ha det like bra som meg, og jeg vil ikke på noen måte føle at jeg er sexgal og krever masse! Forsøker forskjellige ting som kan "krydre opp", som sexy undertøy, massasje, oljer osv... Men som regel ender det opp med at han gir meg oralsex eller bruker fingrene.

Han ser at jeg blir lei meg, for jeg tror på en måte at det er min skyld at han ikke føler seg i form. At jeg ikke er sexy nok eller flink nok. Er det sånn det er? Jeg ser at han blir frustrert, er det sånn at han blir stresset av tanken å ikke være bra nok, og dermed ikke får det til? Jeg har sagt at sex absolutt ikke er alt i et forhold, at han ikke skal tenke på det, at jeg er kjempeglad i ham og at det ikke er noe viktig for meg. Men likevel, jeg vil jo gjerne ha et normalt sexliv...

Noen erfaringer? Råd? Dette er litt frustrerende, hadde blitt kjempeglad for tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende at han synes forspillet blir for langt, og at interessen ( og ereksjonen) derfor dabber av??!

Vanskelig å svare på, du må nok ta det problemet opp med kjæresten din!

Skrevet

Kanskje han føler at det blir forventet for mye og litt for ofte? Det trenger ikke nødvendigvis å bety at du er sexgal, men kanskje at dere har litt forskjellig behov? Kanskje han bare er litt trøtt og sliten og ikke helt opplagt for tiden? Hos oss kan det være litt ups and downs på dette området, og det svinger i takt med hverdagens krav og utfordringer!

Jeg vet ikke hva jeg skal råde deg til, men jeg tror kanskje jeg hadde forsøkt å virke litt "laid back" inntil videre hvis jeg var deg; altså ikke vist meg så veeeldig ivrig - og heller latt det være opp til ham å ta initiativ neste gang!

Hvis ikke litt laber interesse fra din side vekker ham, så bør dere ta en prat. Det kan ofte være lurt! :wink:

Lykke til!

Gjest randabergmann22
Skrevet

Unødvendig kommentar.

Remyline Moderator

Skrevet

-sletter min jeg...som var til den over som også er slettet...-

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns synd på deg. Det er fælt å føle seg som en "sexovergriper" overfor kjæresten, jeg har det på samme måten... Hvilken kommentar var unødvendig, forresten?

Skrevet

Sagt på en litt mer taktfull måte, så har faktisk den slettede kommentaren noe for seg. Noen ganger skjer det beklagelige at tenningen man har hatt overfor parteren forsvinner. I noen tilfeller bare midlertidig grunnet faktorer i livet ens på aktuelt tidspunkt. I andre tilfeller er det permanent. Det er bare slik det er. På lik linje med at følelser endrer seg over tid, gjør også den seksuelle tenningen det.

Lykke til i allefall. Hvis jeg var deg, ville jeg gitt det litt mer tid for å se om det var forbigående. Ta en tenkerunde og etter hvert en ordentlig prat med partneren din.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror han føler seg litt presset, og sexy undertøy for å få han "in the mood" demper ikke akkurat presset.

Ta det litt med ro en stund og la det være opp til ham.

Jeg skjønner at dere har hatt det spennende med å utforske hverandre seksuelt, men det har kanskje gått på bekostning av andre ting?

Kanskje han, selv om du har forsikret om noe annet, tror at sex er det du legger mest vekt på.

En kan også gå litt lei hvis det forkuseres hovedsakelig på sex over lengre tid.

Det er nok ikke det at du ikke er flink nok, eller sexy nok som er problemet. Ta det litt rolig med sex, og få fokus over på andre ting. Da kommer nok sexen av seg selv igjen, skal du se.

Skrevet

Kanskje han rett og slett er trett og uopplagt for tiden? Det er jo ganske mange som rammes av mørketidsdepresjon på denne tiden av året? Slapp av og ikke legg noe press på han, som kommer nok lysten hans tilbake av seg selv. Lykke til! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...