Gjest fersk lærer Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Og når mener dere at den er over og dere går til neste stadie?
LeaMichele Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 vi brukte fire dager på mail fram og tilbake, en kaffe date, og en kino date før vi ble sammen den syvende dagen fra vi begynte å snakke på nettet. nå vært sammen i 9 måneder :D
rrakel Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Jeg vet ikke helt hva du spør etter, men jeg tror ikke jeg hadde kunnet blitt sammen med noen jeg hadde kjent i mindre enn 6. måneder. Mitt hode fungerer ikke slik at jeg blir betatt av folk jeg ikke kjenner, og når jeg også bruker lang tid på å bli kjent med noen sååå. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Jeg vet ikke helt hva du spør etter, men jeg tror ikke jeg hadde kunnet blitt sammen med noen jeg hadde kjent i mindre enn 6. måneder. Mitt hode fungerer ikke slik at jeg blir betatt av folk jeg ikke kjenner, og når jeg også bruker lang tid på å bli kjent med noen sååå. 6 mnd??!! Hvordan klarer du å holde på noens interesse så lenge? Jeg har blitt kjent med en person for to uker siden og stresser allerede over at det ikke går fremover
chr1989 Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Med min nåværende kjæreste tok det ikke lang tid. Litt mailing, og 5. date tror jeg det var, så var vi sammen Det skal sies at det aldri har tatt så kort tid før, og jeg ikke hadde planlagt å komme i et forhold i det hele tatt på den tiden, men det klaffet bare veldig 1
Gjest fersk lærer Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Jeg vet ikke helt hva du spør etter, men jeg tror ikke jeg hadde kunnet blitt sammen med noen jeg hadde kjent i mindre enn 6. måneder. Mitt hode fungerer ikke slik at jeg blir betatt av folk jeg ikke kjenner, og når jeg også bruker lang tid på å bli kjent med noen sååå. Det er faktisk det svaret jeg forventer. Akkeratt på samme måte som svaret før deg. Alle er forskjellige og jeg derfor lurer på hvor mye tid dere bruker/trenger.
Trolljenta79 Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Vi brukte 1 år via pc, og tlf før vi møttes å det sa bang . Jeg ville ikke ha noen kjæreste pga. brendt barn osv... Men han knuste muren jeg hadde satt opp rundt meg ved å være den fantastiske omsorgsfulle personen han er
Rainbow Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Vi sendte mailer og meldinger i to uker og datet i to uker (dater som ble lengre og lengre, med "helg" fra fredag til tirsdag). På fjerde møte med pause mellom ble vi sammen. Så vi kjente hverandre i en måned før vi ble offisielt sammen. Var vel så godt som sammen før de to siste ukene var over også, det var bare meant to be! :-)
Gjest Consensio Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Vi pratet vel med hverandre på nettet i noen uker, husker ikke helt hvor lenge. Den dagen vi møttes for første gang, så flyttet han inn til meg.
rrakel Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 6 mnd??!! Hvordan klarer du å holde på noens interesse så lenge? Jeg har blitt kjent med en person for to uker siden og stresser allerede over at det ikke går fremover Poenget mitt er at interessen ikke begynner før jeg har blitt kjent etter noen måneder. Er ikke snakk om at jeg blir øyeblikkelig interessert og så setter meg ned og venter i 6 måneder
nettvenninnen Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 Ex var jeg avstandsforelsket i. Var forelsket i han i to år, før vi kom ordentlig i snakk første gang. Lite visste jeg at han var interessert i meg også. Da vi først kom i snakk ble vi kjærester den samme dagen. Men det tok meg fem måneder før jeg følte meg trygg nok på han til å ha sex med han. Vi var sammen i åtte år.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #12 Skrevet 18. september 2011 Ex var jeg avstandsforelsket i. Var forelsket i han i to år, før vi kom ordentlig i snakk første gang. Lite visste jeg at han var interessert i meg også. Da vi først kom i snakk ble vi kjærester den samme dagen. Men det tok meg fem måneder før jeg følte meg trygg nok på han til å ha sex med han. Vi var sammen i åtte år. hvor gamle var dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå