Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kikker etter nye sjampo og balsam. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe pureology volum serien, men leste noen dårlige anmeldelser, så ble litt usikker.

Gikk inn på feelunique og kikket på andre naturlige hårpleieprodukter.

Ble litt nysgjerrig på A'kin. Både på lemongrass sjampoen og mandarin sjampoen, pluss jojoba & lavender balsamen.

Prøve å google litt, men svært få som har skrevet om sidde produktene.

Noen som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å prøve Pureology Volume, bør du absolutt ha ikke-eksisterende luktesans, eller i hvertfall lukte først, for de produktene stinker! Jeg syntes lukta var så ille at jeg ikke engang klarte å ha de lukkede flaskene stående i dusjen, så jeg gav dem bort. :blink:

Jeg har prøvd mandarin-shampooen og jojoba&lavender-balsamen, og for mitt typisk skandinaviske hår ble det for lite. Jeg endte opp med å pushe shampooen på mannen, og kastet balsamen.

Skrevet

Jeg har prøvd mandarin, lemongrass og rosemary sjampoene og jojoba & lavender light balsam. Liker alle godt, og har tenkt til å kjøpe mandarin sjampoen igjen når den jeg bruker nå er tom. Jeg har tynt/fint rett hår som blir fort fett og trenger egentlig ikke balsam, men hvis jeg føler håret er litt tørt bruker jeg jojoba & lavender balsamen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...