Gjest Gjest Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 fekk innkalling til møte hos fam.vern kontoret.han som har krevd mekklig.ja vi har vert der før og han syns møtet var bortkastet og overholdt ikke avtalen som da ble inngått. nå har han innkalt..er urolig for hva han nå har funnet på. hN Hr nemmelig fått seg en dame som jeg vi som den gang var en familie hadde store problemer med.gidder ikke gå innpå det.men nå er han altså sammen med denne kvinnen.og jeg har gitt utrykk for at mine barn ikke skal involveres med denne.pga alle ting som har hendt oppigjennom.og han har egen leilighet. spørsmålet her er kan han ta med seg denne kvinnen på mekling og forlange at hun skal ha mine barn? mine barn er godt etablert i mitt hjem(samme som vi hadde da vi bodde sammen) og går på skole og har venner her.jeg har god jobb og er aldri ute og farter uten barna. hennes hjem er ustabilt,gjennomtrekk av ulike partnere og har barn som er på barnevernstiltak.hun er ufør. kan han forlange at mine barn skal omgås dette.?.. dette var oppe i sist mekling også og da var det jeg som innkalte.og da fekk jeg gjennom at mine barn ikke skulle vere en del av dette.
Gjest Ruccola Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Bare håper og tror de ikke sender barn fra et stabilt hjem til et ustabilt ihvertfall Kan ikke hjelpe deg med noe svar dessverre, men ønsker deg lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Han kan ikke kreve noe som helst på vegne av den kvinnen. Og du kan heller ikke kreve at han ikke lar barna treffe henne når han har dem. Enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Vanskelig å følge deg, for du skriver oppstykket og rart. Er du litt i ubalanse for tiden, og er det grunne til at du nekter pappaen å se barna sine? Du har ingen rett til å holde de tilbake fra sin egen far fordi du har bestemt deg for å ikke like hans nye kjæreste. Jeg håper de på familievernkontort kan få deg til å forstå at konflikten mellom de voksne ikke skal gå ut over barna, og at de er til deres beste å få ha et godt forhold til dere begge. Hvordan fars kjæreste har det hjemme er ikke relevant i denne saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå