Gå til innhold

Hva er det med "slikkerne"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Katze, du e no søt. Er enig med Stefan i at lakris er bedre enn pepperkaker, og seigmenn vet vi hvilken by de hører hjemme i. Men for all del - ikke dra noen seksuelle konklusjoner ut av dette. ;)

Jeg undret bare. Det er liksom det at slikkesnakket nesten tar overhånd. Jeg prøver å få dem inn på tema som er mer interessant for meg å fantasere om, men de sklir ut likevel.

Presiserer at det dreier seg om menn jeg ikke har møtt da.

Det er noe annet å komme langsomt fram til det, synes jeg, intimt og deilig slik Tequilla sier.

Men som sagt, disse som har tastaturet fullt av slikkesnakk, de er kanskje mere rett fram da, siden de tross alt er på en sexdateside. Da bør man komme fram med ønskene sine tidlig, for å treffe på riktig partner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vert borti det samme ein eg hadde mykje kontakt med på ei dating side fortalde kor mykje han skulle sleike meg. Etter tredje daten var var vi begge så kåte at det endte med sex han sleika meg berre litt. Han viste hvor godt jenter liker å bli slikka så han brukte det til å lokke meg :tristbla: på daten tenkte jeg berre på kor godt det skulle vere når han slikka meg :tristbla:

Men eg har mine metorder også :lur: eg har satt han på plass etter det, eg får fort spruteorgasme når han slikker meg 10-15 min og han elsker at eg spruter!! så nå sier han berre at han ikke skulle ha lokka meg med det. Nå har vi vert sammen i 5 mnd. og han slikka meg mykje og lenge ivertfall 2-3 ganger i veka :jepp:

• Liker 1
Gjest gnækvåg
Skrevet

Bruker å ligge med hodet mellom bena på kjæresten en stund før vi skal sove, det er så mykt og deilig. :rodmer: omfg!

Skrevet

Hva det er med slikkerne? De er Guds gave til kvinnen! Gid jeg kunne ligget med bena skilt for en sånn mann!

Skrevet

Hva det er med slikkerne? De er Guds gave til kvinnen! Gid jeg kunne ligget med bena skilt for en sånn mann!

Vel, men når man som du har et nick som slutter på frafyll, så blir det nok ikke sånn.

Skrevet

Vel, men når man som du har et nick som slutter på frafyll, så blir det nok ikke sånn.

Hmm...Skulle tro det var motsatt? :klo:

Skrevet

takk gud for slikkerne, og for at min mann er en av dem. :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...