Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #1 Skrevet 1. desember 2003 Joda her får vi så det holder, men stemmer alt dette da? http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/sexogsa...ticle157113.ece
Chantique Skrevet 1. desember 2003 #2 Skrevet 1. desember 2003 Det der funker sikkert på noen, men ikke på alle. Men jeg vet hva psykologisk krigføring er for noe, ja, og det er ikke til å stikke under en stol at det er effektivt, på begge kjønn.
Gjest Kane Skrevet 1. desember 2003 #3 Skrevet 1. desember 2003 WOW! Har virkelig kvinner (eller menn) behov for å behandle andre slik er det vel tydelig et problem de har - som ingen trenger finne seg i. Dette minnet om psykopatiske trekk i stor grad....... Heldigvis annser jeg meg som fri for slikt :-)
Suzy Skrevet 2. desember 2003 #4 Skrevet 2. desember 2003 Dette kjenner jeg ikke igjen hverken meg sjøl eller noan andre i :o Artikkelen virker utrolig paranoid og lite gjennomtenkt.... Se bare på rådene som blir gitt. Først påstås det kategorisk at alle kvinner er slik det beskrives også gis dette rådet; 5 - Dersom alt annet går galt, bare gå vekk - Finn en kvinne som ikke trenger å teste deg og som virkelig setter pris på deg for den du er. Dette er ditt aller aller beste våpen og den ultimate ståkarakter på hennes tester. Eh... Om alle kvinner er sånn er vel ikke dette mulig med mindre man blir homse?
Chantique Skrevet 2. desember 2003 #5 Skrevet 2. desember 2003 Noe selvmotsigende den artikkelen der, ja... Det blir litt for lettvint å slå fast at sånn er alle kvinner, og at du er skikkelig heldig om du finner deg en som IKKE tyranniserer deg og tester deg i alle mulige vinkler,også nederst komme med "finn deg heller en kvinne som ikke behøver å teste deg"
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #7 Skrevet 2. desember 2003 Joda her får vi så det holder, men stemmer alt dette da? http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/sexogsa...ticle157113.ece Noen er slik. Jeg har faktisk vokst opp sammen med en slik "venninne". Hun terroriserte alle menn som falt for hennes føtter.
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #8 Skrevet 2. desember 2003 Synes at jeg kjente igjen mye av det som stod i artikkelsen, bortsett fra t det faktisk har vært mannfolk somhar brukt slike ting på meg!!!
Gjest ina Skrevet 2. desember 2003 #9 Skrevet 2. desember 2003 Ærlig talt - kjære medsøstre Menn ER fra mars og kvinner fra venus- Vet dere ikke at menn synes at det er en eneste stor feil med oss kvinner, nemlig at vi ikke er som dem. Vi må da kunne en gang lære hverandres språk, og det betyr faktisk at menn må lære om oss også - NEMLIG!!!! Dere må ikke tro at det er noe galt om vi har mere følelser, annerledes tanker og mere svingninger enn menn. Vi venusboere har rett til og være oss selv. Og så må vi VÅGE å si det selv om vi blir stemplet som "ugler" mm. Blondy (som elsker sin marsboer selv om han snakker et helt annet språk)
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #10 Skrevet 2. desember 2003 Ærlig talt - kjære medsøstre Menn ER fra mars og kvinner fra venus- Vet dere ikke at menn synes at det er en eneste stor feil med oss kvinner, nemlig at vi ikke er som dem. Vi må da kunne en gang lære hverandres språk, og det betyr faktisk at menn må lære om oss også - NEMLIG!!!! Dere må ikke tro at det er noe galt om vi har mere følelser, annerledes tanker og mere svingninger enn menn. Vi venusboere har rett til og være oss selv. Og så må vi VÅGE å si det selv om vi blir stemplet som "ugler" mm. Blondy (som elsker sin marsboer selv om han snakker et helt annet språk) Vel, ingen har vel protestert på dette. Men artikkelen beskriver en ustabil kvinnetype etter min mening.. Brunette (som er feminist, og elsker ulikhetene mellom kvinner og menn )
*perfecta* Skrevet 3. desember 2003 #11 Skrevet 3. desember 2003 litt av det stemmer kanskje, men personlig synes jeg det var sinnsykt mye overdrevet :evil:
Gjest care Skrevet 3. desember 2003 #12 Skrevet 3. desember 2003 litt av det stemmer kanskje' date=' men personlig synes jeg det var sinnsykt mye overdrevet :evil:[/quote'] Overdrevet i forhold til hva? Til din atferd? Jeg tror det er viktig å ikke ta dette som en generalisering. Tenk på alle mannlige psykopater, kan man generalisere dette til en typisk hannkjønnatferd? Nei. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå