AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Jeg har begynt i ny jobb..hatt opplæring og begynt for alvor, men det jeg trodde var en interessant jobb viser seg å være litt for kjedelig.. Snart er jeg 30 år og jeg vil ha en fast jobb jeg kan være i lenge! Men hva? Har studert organisasjon og ledelse og har mest erfaring fra serviceyrker. Min erfaring er at jeg må ha en jobb der jeg kan jobbe selvstendig og ikke trenger å samarbeide så mye med andre! Jeg trenger tips og råd her fordi jeg står helt fast og er helt rådvill!
Knirke Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Hvilken bransje er det du jobber i nå da? Uansett; Ikke forhast deg... Du har råd til å bruke tid på å finne ut hva det er du egentlig vil, og legge en slagplan for å nå dit
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Hvilken bransje er det du jobber i nå da? Uansett; Ikke forhast deg... Du har råd til å bruke tid på å finne ut hva det er du egentlig vil, og legge en slagplan for å nå dit Jobber med taktisk salg. Temaet er veldig interessant og jeg skulle vel heller ha ønsket at jeg kunne lære mer om, og bli god i det jeg skal selge, men det er det altså ikke snakk om. Før jeg fikk denne jobben søkte jeg på veldig mye uten særlig mye respons så jeg tok denne med en gang jeg ble tilbydt den. Tror det er en god erfaring for meg, men ikke min type jobb! Iom at jeg har behov for inntekt så kan jeg ikke si opp heller. Men på den andre siden er jobben provisjonsbasert så jeg sitter i klisteret uansett!
Knirke Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Jobber med taktisk salg. Temaet er veldig interessant og jeg skulle vel heller ha ønsket at jeg kunne lære mer om, og bli god i det jeg skal selge, men det er det altså ikke snakk om. Før jeg fikk denne jobben søkte jeg på veldig mye uten særlig mye respons så jeg tok denne med en gang jeg ble tilbydt den. Tror det er en god erfaring for meg, men ikke min type jobb! Iom at jeg har behov for inntekt så kan jeg ikke si opp heller. Men på den andre siden er jobben provisjonsbasert så jeg sitter i klisteret uansett! Au, jeg ser den Jeg havnet også i en selgerjobb en gang, og det var definitivt IKKE for meg! Hun som skulle "lære meg opp" hadde som taktikk at hvis du ikke ble superselger over natta, så skulle hun få deg til å legge deg under pulten å grine. Hun greide det nesten... Har også hatt en annen stilling innenfor salg, men der jeg egentlig bare skravlet med kundene om noe jeg selv var interessert i, og det var helt greit :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå