Gå til innhold

Undrer litt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk en melding i går av typen "hei søta;) hva gjør du i kveld? Lyst på besøk?;)"

Valgte bare å ikke svare :snurt:

Han der hørtes ut som en dust, og vet du hva..Han er nok i et forhold, han hadde nok bare lyst på litt yngre mus.

Ikke si du kommer fra Oslo??

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han der hørtes ut som en dust, og vet du hva..Han er nok i et forhold, han hadde nok bare lyst på litt yngre mus.

Ikke si du kommer fra Oslo??

Hehe, ikke Oslo nei. Opplevd liknende dust kanskje? ;-)

Skrevet

Hehe, ikke Oslo nei. Opplevd liknende dust kanskje? ;-)

ja, det har jeg dessverre. Når jeg leste innlegget ditt, var det akkurat som å lese om meg selv:-(

Hadde/har han bare kontakt med deg på dagtid?

Skrevet

ja, det har jeg dessverre. Når jeg leste innlegget ditt, var det akkurat som å lese om meg selv:-(

Hadde/har han bare kontakt med deg på dagtid?

Ja, dagtidmann - ringte jobben og sa han var "syk".

Stakkar deg, klem fra meg! :klemmer:

Skrevet

Ja, dagtidmann - ringte jobben og sa han var "syk".

Stakkar deg, klem fra meg! :klemmer:

Det er ikke synd på meg, jeg gjennomskuet mannen/gutten. Og sa oppriktig hva jeg mente om slik oppførsel, og har kommet meg videre

Jeg ble lovet gull og grønne skoger, men ble det sånn...Nei!!

Men jeg tenker på deg, om å gå i samme fellen som meg og mange andre før deg har gjort.

Når det bare skjer på dagtid, på han sine premisser, bør det ringe en bjelle. Han er gift eller har et annet forhold, han vil mest sannsynlig bare ha et sidesprang, og denne gangen ble det deg. du blir dessverre bare en i rekken, beklager å måtte si det.

Er det dette du vil, du er bare 23 år.. Vil du være elskeren til en mann på over 40, som ikke ser på deg som noe annet enn et ligg. tenk også på hva han ev. gjør med hun han bor sammen med.

Han fortjerner ingen av dere, mener jeg.

Hva slags nettsted møtte du denne typen da??

Er nesten sikker på at vi snakker om samme mannen ;-)

Skrevet

Det er ikke synd på meg, jeg gjennomskuet mannen/gutten. Og sa oppriktig hva jeg mente om slik oppførsel, og har kommet meg videre

Jeg ble lovet gull og grønne skoger, men ble det sånn...Nei!!

Men jeg tenker på deg, om å gå i samme fellen som meg og mange andre før deg har gjort.

Når det bare skjer på dagtid, på han sine premisser, bør det ringe en bjelle. Han er gift eller har et annet forhold, han vil mest sannsynlig bare ha et sidesprang, og denne gangen ble det deg. du blir dessverre bare en i rekken, beklager å måtte si det.

Er det dette du vil, du er bare 23 år.. Vil du være elskeren til en mann på over 40, som ikke ser på deg som noe annet enn et ligg. tenk også på hva han ev. gjør med hun han bor sammen med.

Han fortjerner ingen av dere, mener jeg.

Hva slags nettsted møtte du denne typen da??

Er nesten sikker på at vi snakker om samme mannen ;-)

Haha, tviler sterkt på at det er samme mannen ;-) Er ikke i nærheten av Oslo-området!

Sendte han en melding i dag, sa klart i fra at jeg ikke var interresert i å bare være for han på hans premisser og at han fikk heller se og finne seg noen andre å jokke på ;)

Har ikke fått noe svar :fnise:

Jeg er ikke lei meg engang, bare tenker at jeg skal holde meg langt unna eldre herremenn på internett og tenke meg om to ganger neste gang jeg møter en fyr jeg tror jeg liker.

Eneste det er synd på i alt dette er en evt. samboer/kone. :tristbla:

Skrevet

Haha, tviler sterkt på at det er samme mannen ;-) Er ikke i nærheten av Oslo-området!

Sendte han en melding i dag, sa klart i fra at jeg ikke var interresert i å bare være for han på hans premisser og at han fikk heller se og finne seg noen andre å jokke på ;)

Har ikke fått noe svar :fnise:

Jeg er ikke lei meg engang, bare tenker at jeg skal holde meg langt unna eldre herremenn på internett og tenke meg om to ganger neste gang jeg møter en fyr jeg tror jeg liker.

Eneste det er synd på i alt dette er en evt. samboer/kone. :tristbla:

Ja, jeg har iallefall lært en hele del av dette. Smiger og rosende ord holder ikke for meg hehe.

Jeg, er ikke interesert i å være nummer to i rekken. Nei finn deg en annen gutt/mann du,som bare vil ha deg og bare deg og vær litt kritisk når det gjelder de som er på nett. Er endel der som kun er ute etter en ting. Og når alt skal foregå kun på dagtid, og på deres premisser er det ugler i mosen.

Du høres både fornuftig og klok ut. Og husk, det er mange fisker i vannet..

Tror du har gjør klokt i å kutte han ut, han kommer mest sannsynlig til å være sånn om du inngår noe mer med han også. Kommer aldri til å stole 100 % på han.

Skrevet

Han fremstår som superhyggelig, og var en stor hjelp for meg når jeg skulle bryte ut av forholdet med X'n.

Ingen er vel hyggeligere, mer forståelsesfull og hjelpsom, enn en kalkulerende mann med ett mål for øye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...