Gjest i_c_bear Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Har rotet meg inn i en situasjon som er litt rar, og må bare lufte tankene litt tror jeg. Jeg er nettopp blitt singel, var i et trøblete forhold i mange år. Ting fungerte virkelig ikke. Ble kjent med en mann via nettet for noen mnd. siden, og vi har pratet masse. Han fremstår som superhyggelig, og var en stor hjelp for meg når jeg skulle bryte ut av forholdet med X'n. Siden det etter hver kom frem at vi bodde i samme by og likte hverandre godt (myyyyye flørting) så ble vi enige om å møtes. Sulteforet som jeg var på nærkontakt av det hyggelige slaget endte vi opp med å ha sex nesten med en gang. Og det var FANTASTISK. Pratet og koste masse. Føltes som om vi hadde en helt utrolig kjemi. Alt var fint i mange dager, men nå gidder han knapt svare på meldinger/msn og sånn. Han har vært kald og avvisende i ett par dager nå. (og nei, jeg har ikke bombardert han med 1000 sms og sånn altså!) Så, uhm, det jeg lurer på er vel egentlig om den der litt vonde følelsen i magen stemmer? Han fikk det han ville og stakk? :-/ (Bør legges til at han er 44 og jeg er 23. Jeg ante ikke hvor gammel han var før etter vi hadde pratet i over en mnd - og da likte jeg han så godt at det ikke var noe problem for meg. Så jeg er klar over at et forhold med han ville vært uaktuelt, men det finnes da vel finere måter å gjøre det "slutt" på?)
Gjest badeand1 Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Høres ut som han brukte deg, ja.. :S 1
Gjest i_c_bear Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Høres ut som han brukte deg, ja.. :S sukk.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Har rotet meg inn i en situasjon som er litt rar, og må bare lufte tankene litt tror jeg. Jeg er nettopp blitt singel, var i et trøblete forhold i mange år. Ting fungerte virkelig ikke. Ble kjent med en mann via nettet for noen mnd. siden, og vi har pratet masse. Han fremstår som superhyggelig, og var en stor hjelp for meg når jeg skulle bryte ut av forholdet med X'n. Siden det etter hver kom frem at vi bodde i samme by og likte hverandre godt (myyyyye flørting) så ble vi enige om å møtes. Sulteforet som jeg var på nærkontakt av det hyggelige slaget endte vi opp med å ha sex nesten med en gang. Og det var FANTASTISK. Pratet og koste masse. Føltes som om vi hadde en helt utrolig kjemi. Alt var fint i mange dager, men nå gidder han knapt svare på meldinger/msn og sånn. Han har vært kald og avvisende i ett par dager nå. (og nei, jeg har ikke bombardert han med 1000 sms og sånn altså!) Så, uhm, det jeg lurer på er vel egentlig om den der litt vonde følelsen i magen stemmer? Han fikk det han ville og stakk? :-/ (Bør legges til at han er 44 og jeg er 23. Jeg ante ikke hvor gammel han var før etter vi hadde pratet i over en mnd - og da likte jeg han så godt at det ikke var noe problem for meg. Så jeg er klar over at et forhold med han ville vært uaktuelt, men det finnes da vel finere måter å gjøre det "slutt" på?) Han fikk det han ville og stakk. Uansett, med tanke på alderen; GLEM HAN! You can do som much better! 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Er vel ingen som kan gi noe svar foruten han. Men om du lurer på hva jeg tipper, så synes jeg ligningen raskt til senga + kjøligere oppførsel høres ut som om han fikk det han ville og stakk ja. Men det er jo ikke så veldig rart heller, jeg sier ikke at sex med en gang utelukker ALLE sjanser for et forhold, men det legger bedre til rette for kun sex enn noe langvarig. Men se det positive i det. Sannsynligvis er han muligens kun et substitutt for at du akkurat har blitt singel. Et nytt forhold med en gang er kanskje ikke det sunneste for deg likevel. Vær heller alene en stund og la tiden gi det perspektiv på hva du leter etter i det lange løp. 1
Gjest i_c_bear Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Er vel ingen som kan gi noe svar foruten han. Men om du lurer på hva jeg tipper, så synes jeg ligningen raskt til senga + kjøligere oppførsel høres ut som om han fikk det han ville og stakk ja. Men det er jo ikke så veldig rart heller, jeg sier ikke at sex med en gang utelukker ALLE sjanser for et forhold, men det legger bedre til rette for kun sex enn noe langvarig. Men se det positive i det. Sannsynligvis er han muligens kun et substitutt for at du akkurat har blitt singel. Et nytt forhold med en gang er kanskje ikke det sunneste for deg likevel. Vær heller alene en stund og la tiden gi det perspektiv på hva du leter etter i det lange løp. Jeg ønsket heller ikke noe forhold. Jeg vil være singel! Bare hadde håpt han kunne droppe meg på en litt finere måte egentlig
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=590630 Samme eller?
Gjest i_c_bear Skrevet 17. september 2011 #8 Skrevet 17. september 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=590630 Samme eller? Haha, nei. Men godt å vite at det ikke er bare meg som har en greie for eldre menn :gjeiper:
Gjest Katten. Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Lovte han deg grønne skoger og halve kongerike? Uansett, fjern deg fra livet hans et par uker, så ta "tilfeldig" kontakt igjen senere. Funker som regel
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 Been there done that! Enkelte ganger er alt vi ønsker litt ømhet og et skikkelig deilig knull.
Pialill Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 For min del høres han nesten gift ut, ute etter litt morro i hverdagen... Det er få single menn som gidder å bruke så lang tid bare for å få seg noe, for så å bare forsvinne. Men for din del håper jeg at han "bare" ble lei. Syns absolutt han kunne avsluttet på en bedre måte ja. Fin deg en ny bedre (og muligens yngre) hunk!
Gjest i_c_bear Skrevet 19. september 2011 #12 Skrevet 19. september 2011 For min del høres han nesten gift ut, ute etter litt morro i hverdagen... Det er få single menn som gidder å bruke så lang tid bare for å få seg noe, for så å bare forsvinne. Men for din del håper jeg at han "bare" ble lei. Syns absolutt han kunne avsluttet på en bedre måte ja. Fin deg en ny bedre (og muligens yngre) hunk! Iiiik,nei! Åneineinei, nå føler jeg meg jo enda verre. Tenk om han er gift? Nei, tror det beste er å prøve å glemme hele greia!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #13 Skrevet 19. september 2011 Det der høres akkurat ut som min eksmanns modus operandi. Han pleide å bli kjent med damer på nettet, spesielt slike som var i en sårbar situasjon, ofte kvinner med litt psyko ekser eller fedre. Han pleide å chatte med dem over tid og være en støtte og nærmest terapeut for dem og en mannsfigur de kunne se opp til. Og så pulte han dem. Han tok hva som helst, men han foretrakk dem unge. Hvis det er han som er ute på vift igjen, så håper jeg ikke samboeren hans finner ut av det. Og takk og lov for at han er min eksmann! Kan jeg spørre hva denne mannen jobber med?
Gjest i_c_bear Skrevet 19. september 2011 #14 Skrevet 19. september 2011 Det der høres akkurat ut som min eksmanns modus operandi. Han pleide å bli kjent med damer på nettet, spesielt slike som var i en sårbar situasjon, ofte kvinner med litt psyko ekser eller fedre. Han pleide å chatte med dem over tid og være en støtte og nærmest terapeut for dem og en mannsfigur de kunne se opp til. Og så pulte han dem. Han tok hva som helst, men han foretrakk dem unge. Hvis det er han som er ute på vift igjen, så håper jeg ikke samboeren hans finner ut av det. Og takk og lov for at han er min eksmann! Kan jeg spørre hva denne mannen jobber med? Det vil være litt for avslørende ang. hans identitet. Sukk, nå kjenner jeg at jeg bare begynner å bli ganske irritert på nissen!
Burn Skrevet 19. september 2011 #15 Skrevet 19. september 2011 For min del høres han nesten gift ut, ute etter litt morro i hverdagen... Det er få single menn som gidder å bruke så lang tid bare for å få seg noe, for så å bare forsvinne. Men for din del håper jeg at han "bare" ble lei. Syns absolutt han kunne avsluttet på en bedre måte ja. Fin deg en ny bedre (og muligens yngre) hunk! Jeg tenkte faktisk akkurat det samme. Du burde gå videre, og dersom han skulle ta kontakt kan du jo spørre rett ut hvordan ting er mellom dere. Jeg tror han kan gi bedre svar enn hva vi kan, men mest sannsynlig var han (dessverre) kun ute etter én ting.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #16 Skrevet 19. september 2011 Det vil være litt for avslørende ang. hans identitet. Sukk, nå kjenner jeg at jeg bare begynner å bli ganske irritert på nissen! Du er veldig ung og du har IKKE lært deg spillereglene enda når det gjelder sex,menn og forhold.Derfor føler du deg litt vell dumpa nå.Han som liksom er voksen og 44 år bør nesten ta litt extra hensyn til det når han skal ha sex med svært unge jenter,kanskje på samme alder som hans egen datter.....(Litt kvalmende egentlig ) Og " dumpet" deg på en finere måte ja.Han kunne sagt at du skjønner vell at jeg er alltfor gammel for deg? Dette kan ikke fortsette mer nå.Det er ingenting i veien med deg,du er en flott jente,men jeg vil ikke mer nå pga aldersforskjell.Håper du forstår det. Det hadde sikkert føltes bedre om han hadde sagt noe slikt,før han forduftet? At du i det minste fikk en forklaring og sjangs å si hade i det minste til fyren.Det er feigt å bare stikke av.Han burde sagt noe om at dette var siste gang.Forberedt deg på det.Før han stakk.Slik at du slipper å sitte som et spørsmålstegn etterpå. Da jeg var på din alder.Hadde jeg også sex flere ganger med en mye eldre mann.Han var i det minste mann nok til å ta det opp med meg ganske tidlig selv.Og si ifra at han var ikke ute etter forhold.Kunn sex.Han spilte med åpne kort,og var tydeligvis redd for at jeg skulle legge for mye i det.Noe jeg ikke gjorde.Da jeg brukte han som litt selskap og trøst etter brudd med kjæresten,noe som var litt leit der og da.Et forhold jeg hadde vært i , i mange år. Vi må vell alle erfare en avvisning eller å bli dumpet.Men nå har du lært.Beskytt hjertet ditt selv.Ta dine forholdsregler.Tror du at du kunne utviklet følelser for den fyren.Så vær forsiktig.Gi ikke for mye av deg selv.Før du er trygg på at han også ønsker noe mer seriøst enn bare sex 1 natt eller 2. Trøst deg med at du fikk nå i det minste en fin opplevelse sammen med han.Og du vil ikke egentlig ha en fyr som er dobbelt så gammel som deg selv.Han var bare hyggelig og ga deg bra sex og omsorg der og da.Bli ikke blind for realitetene.Vær glad han ikke ville mer. Du treffer snart en ny ,yngre og kjekkere mann enn det der. Uansett,du har fått sikkert en fin erfaring og blitt litt mer forstandig nå.Og lært at sex er bare sex.Det betyr ikke at det er mulighet for forhold,selv om dere har sex. 1
Gjest i_c_bear Skrevet 19. september 2011 #17 Skrevet 19. september 2011 Du er veldig ung og du har IKKE lært deg spillereglene enda når det gjelder sex,menn og forhold.Derfor føler du deg litt vell dumpa nå.Han som liksom er voksen og 44 år bør nesten ta litt extra hensyn til det når han skal ha sex med svært unge jenter,kanskje på samme alder som hans egen datter.....(Litt kvalmende egentlig ) Og " dumpet" deg på en finere måte ja.Han kunne sagt at du skjønner vell at jeg er alltfor gammel for deg? Dette kan ikke fortsette mer nå.Det er ingenting i veien med deg,du er en flott jente,men jeg vil ikke mer nå pga aldersforskjell.Håper du forstår det. Det hadde sikkert føltes bedre om han hadde sagt noe slikt,før han forduftet? At du i det minste fikk en forklaring og sjangs å si hade i det minste til fyren.Det er feigt å bare stikke av.Han burde sagt noe om at dette var siste gang.Forberedt deg på det.Før han stakk.Slik at du slipper å sitte som et spørsmålstegn etterpå. Da jeg var på din alder.Hadde jeg også sex flere ganger med en mye eldre mann.Han var i det minste mann nok til å ta det opp med meg ganske tidlig selv.Og si ifra at han var ikke ute etter forhold.Kunn sex.Han spilte med åpne kort,og var tydeligvis redd for at jeg skulle legge for mye i det.Noe jeg ikke gjorde.Da jeg brukte han som litt selskap og trøst etter brudd med kjæresten,noe som var litt leit der og da.Et forhold jeg hadde vært i , i mange år. Vi må vell alle erfare en avvisning eller å bli dumpet.Men nå har du lært.Beskytt hjertet ditt selv.Ta dine forholdsregler.Tror du at du kunne utviklet følelser for den fyren.Så vær forsiktig.Gi ikke for mye av deg selv.Før du er trygg på at han også ønsker noe mer seriøst enn bare sex 1 natt eller 2. Trøst deg med at du fikk nå i det minste en fin opplevelse sammen med han.Og du vil ikke egentlig ha en fyr som er dobbelt så gammel som deg selv.Han var bare hyggelig og ga deg bra sex og omsorg der og da.Bli ikke blind for realitetene.Vær glad han ikke ville mer. Du treffer snart en ny ,yngre og kjekkere mann enn det der. Uansett,du har fått sikkert en fin erfaring og blitt litt mer forstandig nå.Og lært at sex er bare sex.Det betyr ikke at det er mulighet for forhold,selv om dere har sex. Hadde da heller ikke noen tro på noe forhold, synes bare han kunne ha oppført seg litt finere etterpå Men takk for gode råd. Lover å være en fornuftig ung pike i fremtiden
womenwomen Skrevet 19. september 2011 #18 Skrevet 19. september 2011 Hadde da heller ikke noen tro på noe forhold, synes bare han kunne ha oppført seg litt finere etterpå Men takk for gode råd. Lover å være en fornuftig ung pike i fremtiden Og når du blir eldre og mer erfaren.Vil menn også smertelig få erfare at selv om du har sex med dem.Så er det ingen garanti for at du egentlig liker dem.Eller vil ha dem. Du vil jo klare å skille på menn som du liker i sengen,og menn som du ikke er interesert i å se igjen etterpå.Gode elskere,dårlige, liten kuk , stor , passe etc Du kommer til å bli selektiv selv. Jo eldre du blir,jo mer kresen blir du.Man tar ikke til takke med hva som helst lengre. Når man er veldig ung,har man lite og nesten ingen preferanser når det gjelder menn.Forde man mangler erfaring. Er vell dette eldre menn liker med ungjenter... 1
Gjest i_c_bear Skrevet 21. september 2011 #20 Skrevet 21. september 2011 TS, har du hørt mer fra han? Fikk en melding i går av typen "hei søta;) hva gjør du i kveld? Lyst på besøk?" Valgte bare å ikke svare 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå