AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Jeg vil bare si: HIJAHOJAHOKKIDOKKI YKSI KAKSI KOLONNEKJØRINGSNISSEFRESEDRAKT! Hopsideisiduppedingselager. Påtrengendeskitsnakktrøkkdegitrynet og tørk deg med bambus. Jeg er i skikkelig køddehumør og alle kan få være med! HØØØØØØKKK!
sequin Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Norge Rundt melodien... Håper noen andre deler min dilla på den. :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Norge Rundt melodien... Håper noen andre deler min dilla på den. :gjeiper: Turitumtitååååå!!! Edvard Grieg som skrev den, visste du det?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Å, jeg ler meg i hjeeeeeeel!! Her klikker dere dere inn for å se hva for slags filosoferende tråd dette er, også er det bare kødd og tøv og tull fra begynnelse til slutt!!!! FRISOKKOG HOPP OG SPRETT!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Skriv noe tull a, Virina og Yabloko! FRØTT OG LIFFERIP!
Personlig12 Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 Gullars har du spist opp kaken? Hø, hææææ h-har EEEEG???? 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #8 Skrevet 17. september 2011 Gullars har du spist opp kaken? Hø, hææææ h-har EEEEG???? "MARRRRIANNE, kan ishe eg få ta på navlen din." "Nei:" "Barrrrrre liiiiiiiitt? "Nei" "Barrrrre liiiiitt?" " Ok, da. Men GULLLLARRRRS! DET DER ER IKKJE NAVLEN MIN!!" " Er isje fingern min helllaaaaar"!!!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå