Gå til innhold

Han er så tilbakeholden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet i ca 2 mnd.(6-7 dates).Det er han som tar initiativet til å møtes,sender meldinger(ikke så ofte som jeg vil,men ok).Han sier veldig ofte at jeg er pen,deilig og smart,holder meg i hånd når vi er på byen.Men jeg kjenner at det er noe som mangler der.Hele greia virker ,,kunstig,, ,på en måte.Vi snakker aldri om oss.Han har jo aldri sagt/skrevet at han savner meg eller at han tenker på meg.En gang skrev jeg at jeg savner han..fikk svar at det var utrolig søtt av meg?!Jeg er fullt klar over at det er stor aldersforskjell mellom oss,14 år.Mr x er tidlig i 40-årene og vi hadde sex for første gangen forrige helg :rodmer:

Liker ham utrolig godt og vil bare at vi knytter oss litt nærmere sammen følelsesmessig.Ja,jeg vet, jeg er kanskje smågal men føler meg ganske ensom for tiden :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest fersk lærer
Skrevet

Kan det ha noe med aldersforkjellen å gjøre? Dvs, at han er mer moden og har derfor et mer avslappende forhold til livet, tar hele greie med ro.

Skrevet (endret)

Kan det ha noe med aldersforkjellen å gjøre? Dvs, at han er mer moden og har derfor et mer avslappende forhold til livet, tar hele greie med ro.

Tror ikke dette har noe særlig med at denne fyren er i 40-årene å gjøre.

Det har nok mest med (manglende) interesse og prioriteringer å gjøre. Er man interessert så viser man det også i praksis.

Og tomt prat betyr ikke en dritt.

Endret av Steinar40
Skrevet

Ja,tror det kanskje kan være grunnen jeg også :sjenert: Skal snakke med han neste uke og fortelle hva som plager meg.Har fått nok av å sitte hjemme og lure på hva som skjer inni hodet hans :sukk: Glemte å nevne at han sender laaaaange meldinger som ser ut som ,,brev,, med Hei(mitt navn)og Hilsen/Klem fra X :fnise: Hver eneste gang!Han er bare skjønn hehe :rodmer:

TS

Skrevet

Ja,tror det kanskje kan være grunnen jeg også :sjenert: Skal snakke med han neste uke og fortelle hva som plager meg.Har fått nok av å sitte hjemme og lure på hva som skjer inni hodet hans :sukk: Glemte å nevne at han sender laaaaange meldinger som ser ut som ,,brev,, med Hei(mitt navn)og Hilsen/Klem fra X :fnise: Hver eneste gang!Han er bare skjønn hehe :rodmer:

TS

Ikke glem det jeg skrev over om tomt prat. Det er et meget godt råd faktisk.

Skrevet

Ikke glem det jeg skrev over om tomt prat. Det er et meget godt råd faktisk.

Yes sir!Det blir take me or leave me-prat :lur::jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...