Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #21 Del Skrevet 4. desember 2003 hva med å IKKE onanere så mye? Jeg opplever at jo mer jeg onanere, jo kåtere blir jeg... Kvinner får ofte lyst på mer sex/alenesex jo mer sex vi har. Menn har det omvendt. Når en viss grense er passert, daler lysten. Ikke spør meg hvorfror, men slik er vi nå skrudd sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #22 Del Skrevet 4. desember 2003 Kvinner får ofte lyst på mer sex/alenesex jo mer sex vi har. Menn har det omvendt. Når en viss grense er passert, daler lysten. Ikke spør meg hvorfror, men slik er vi nå skrudd sammen... Really??? Hm.. *leter febrilsk etter G-ormen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #23 Del Skrevet 4. desember 2003 Helt sant Glammy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #24 Del Skrevet 4. desember 2003 :D Ok, egentlig så visste jeg det. Men har aldri tenkt på det før. Hvis du skjønner 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #25 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg synes det er supert at vi fungerer sånn. Dermed vet jeg at det går over etter de første lystskrikende dagene dersom jeg av en eller annen grunn ikke kan ha sex. Lystkurven blir jo raskt stigende når muligheten kommer tilbake. :D Stakkars mannfolk, sier jeg bare... Godt frk. Høyre finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 4. desember 2003 #26 Del Skrevet 4. desember 2003 Tråden er ryddet, hold dere til temaet. Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 4. desember 2003 #27 Del Skrevet 4. desember 2003 Tråden er ryddet, hold dere til temaet. Remyline Moderator Milde himmel! Jeg får en følelse av uvirkelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå