Gå til innhold

Kåt som faen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er 32 år og (for tiden single) og er konstant kåt , å dette ser jeg på som et problem i hverdagen.Selv om jeg har runket om morgnen i dusjen er jeg like kåt etter en halv time.Når jeg sitter på jobben å ser den nye resepsjonsdama , får jeg til tider tanker om at jeg skulle gjerne tatt a bakfra.Eller at jeg fantaserer om hvor god hun er til å suge pikk....Jeg får lyst til å knulle søte / sexy damer jeg ser til å fra jobb.

Jeg begynner å lure på om jeg er normal. Jeg tror ikke andre menn tenker så mye på sex som meg (sikkert 25 ganger om dagen).Det rare er at jeg får gjort mye på jobb. Savner ikke en fast partner får tiden men vil egnetlig være litt fri til å gjøre hva jeg vil.Jobber så mye at jeg ikke har tid til å komme meg ut i helgene engang.

Er jeg normal eller ?....Pleas help me !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja, dette skurrer litt. Selv tenker jeg bare på sex èn gang om dagen, fra kl. 06:00 og ca. 18 timer framover :ler: Fra spøk til revolver, alt er OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

25 ganger i løpet av dagen når man er en frisk mann på 32år synes jeg

høres veldig lite ut.

Jeg leste en gammel fagbok om sex for noen år siden. I følge

boken tenkte menn på sex ca. 4 ganger i timen. De tenkte oftest på sex

når de var i 20årene for så å synke mot 2-3 ganger i timen

i 40-50årene. (Med unntak av rundt tredveårene så tenkte menn

oftere på sex enn jevnaldrende kvinner.)

25 ganger i løpet av et døgn betyr da enten at du er våken bare

8 timer i døgnet eller at du tenker lite på sex.

Jeg leste boka når jeg var omtrent 30år og fant ut at 3-4 ganger

i timen stemte for meg.

Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe unormalt der. Og så lange du får gjort det du skal og ikke plages nevneverdig med det, hva er problemet?

Men jeg synes jo at man bør jobbe mindre og pule mer, da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøst deg med at menn som onanerer ofte får mindre problem emd potensen.... den trenger trening den som resten av kroppen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Ikke noe unormalt der. Og så lange du får gjort det du skal og ikke plages nevneverdig med det, hva er problemet?

Applaus for Løwen! *HØR HØR* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det!!! Flere burde prioritere sex - og nå er jeg seriøs - for det gir så mye glede og det gir positive ringvirkninger i form av godt humør :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o NETTOPP!Hadde jeg bare fått pult litt, så hadde jeg vært mye snillere idag! Helt klart.... Eller, snill er jeg jo, da,alltid, men kanskje litt blidere...... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:o NETTOPP!Hadde jeg bare fått pult litt' date=' så hadde jeg vært mye snillere idag! Helt klart.... Eller, snill er jeg jo, da,alltid, men kanskje litt blidere...... 8)[/quote']jeg husker du var så blid på treffet

nå vet jeg hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjøp deg 5000,- oppblåsbar dame i pulegave :ler:

Synes synd på de som kunne havnet i senga med deg, tror de virkelig skulle fått kjørt seg sår og øm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...