Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #1 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg er 32 år og (for tiden single) og er konstant kåt , å dette ser jeg på som et problem i hverdagen.Selv om jeg har runket om morgnen i dusjen er jeg like kåt etter en halv time.Når jeg sitter på jobben å ser den nye resepsjonsdama , får jeg til tider tanker om at jeg skulle gjerne tatt a bakfra.Eller at jeg fantaserer om hvor god hun er til å suge pikk....Jeg får lyst til å knulle søte / sexy damer jeg ser til å fra jobb. Jeg begynner å lure på om jeg er normal. Jeg tror ikke andre menn tenker så mye på sex som meg (sikkert 25 ganger om dagen).Det rare er at jeg får gjort mye på jobb. Savner ikke en fast partner får tiden men vil egnetlig være litt fri til å gjøre hva jeg vil.Jobber så mye at jeg ikke har tid til å komme meg ut i helgene engang. Er jeg normal eller ?....Pleas help me ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #2 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, dette skurrer litt. Selv tenker jeg bare på sex èn gang om dagen, fra kl. 06:00 og ca. 18 timer framover Fra spøk til revolver, alt er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2003 #3 Del Skrevet 1. desember 2003 Tror du er mot normal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. desember 2003 #4 Del Skrevet 1. desember 2003 Du høres ut som enhver oppegående mann jeg noen gang har diskutert sex med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 1. desember 2003 #5 Del Skrevet 1. desember 2003 Det høres ut omtrent som meg det der......bare motsatt fortegn assa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2003 #6 Del Skrevet 1. desember 2003 Chimp du ronker mye du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #7 Del Skrevet 1. desember 2003 25 ganger i løpet av dagen når man er en frisk mann på 32år synes jeg høres veldig lite ut. Jeg leste en gammel fagbok om sex for noen år siden. I følge boken tenkte menn på sex ca. 4 ganger i timen. De tenkte oftest på sex når de var i 20årene for så å synke mot 2-3 ganger i timen i 40-50årene. (Med unntak av rundt tredveårene så tenkte menn oftere på sex enn jevnaldrende kvinner.) 25 ganger i løpet av et døgn betyr da enten at du er våken bare 8 timer i døgnet eller at du tenker lite på sex. Jeg leste boka når jeg var omtrent 30år og fant ut at 3-4 ganger i timen stemte for meg. Mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 1. desember 2003 #8 Del Skrevet 1. desember 2003 Du virker ganske normal, bortsett fra at å tenke på sex 25 ganger i døgnet er under snittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adanidina Skrevet 2. desember 2003 #9 Del Skrevet 2. desember 2003 hva med å IKKE onanere så mye? Jeg opplever at jo mer jeg onanere, jo kåtere blir jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 2. desember 2003 #10 Del Skrevet 2. desember 2003 Ikke noe unormalt der. Og så lange du får gjort det du skal og ikke plages nevneverdig med det, hva er problemet? Men jeg synes jo at man bør jobbe mindre og pule mer, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2003 #11 Del Skrevet 2. desember 2003 trøst deg med at menn som onanerer ofte får mindre problem emd potensen.... den trenger trening den som resten av kroppen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. desember 2003 #12 Del Skrevet 3. desember 2003 Ikke noe unormalt der. Og så lange du får gjort det du skal og ikke plages nevneverdig med det, hva er problemet? Men jeg synes jo at man bør jobbe mindre og pule mer, da Applaus for Løwen! *HØR HØR* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. desember 2003 #13 Del Skrevet 3. desember 2003 Men jeg synes jo at man bør jobbe mindre og pule mer, da Hear, hear!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 3. desember 2003 #14 Del Skrevet 3. desember 2003 Takk, jenter! Pleier ikke å si sånt på jobbintervjuer, men det er et godt motto her i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. desember 2003 #15 Del Skrevet 3. desember 2003 Det er det!!! Flere burde prioritere sex - og nå er jeg seriøs - for det gir så mye glede og det gir positive ringvirkninger i form av godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. desember 2003 #16 Del Skrevet 3. desember 2003 :o NETTOPP!Hadde jeg bare fått pult litt, så hadde jeg vært mye snillere idag! Helt klart.... Eller, snill er jeg jo, da,alltid, men kanskje litt blidere...... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. desember 2003 #17 Del Skrevet 3. desember 2003 :o NETTOPP!Hadde jeg bare fått pult litt' date=' så hadde jeg vært mye snillere idag! Helt klart.... Eller, snill er jeg jo, da,alltid, men kanskje litt blidere...... 8)[/quote']jeg husker du var så blid på treffet nå vet jeg hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*perfecta* Skrevet 3. desember 2003 #18 Del Skrevet 3. desember 2003 normal du ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 4. desember 2003 #19 Del Skrevet 4. desember 2003 Ikke noe unormalt der. Og så lange du får gjort det du skal og ikke plages nevneverdig med det, hva er problemet? Men jeg synes jo at man bør jobbe mindre og pule mer, da Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #20 Del Skrevet 4. desember 2003 Kjøp deg 5000,- oppblåsbar dame i pulegave Synes synd på de som kunne havnet i senga med deg, tror de virkelig skulle fått kjørt seg sår og øm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå