AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Hvor lang tid tok det før du fikk din første vaginale orgasme under samleie (jenter altså)? Og er det noen som aldri oppnår det i det hele tatt?
Spirali Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 (endret) Det tok ganske lang tid. Tror jeg hadde vært sammen med fyren i fem-seks år før det skjedde. Før den tid hadde jeg bare klitorisorgasmer. Endret 17. september 2011 av Spirali
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Det tok ganske lang tid. Tror jeg hadde vært sammen med fyren i fem-seks år før det skjedde. Før den tid hadde jeg bare klitorisorgasmer. Da er det vel bare å smøre seg med tolmodighet Vil komme jeg og når vi har sex!
Gjest fjosa Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Rett stilling (for meg kun misjonær), og knip, knip, knip.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Aldri skjedd. Hatt mann i 6 år. Får klitorisorgasme da.
rrakel Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Aldri hittil. Er 22, så alt håp er kanskje ikke ute? Er dog ikke noe jeg ligger søvnløs over.
LukaFrost Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 70% av alle kvinner får aldri vaginale orgasmer.
Pialill Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Er rimelig sikker på at jeg får g-punktsorgasmer og klitoris. Muligens en vaginal, eller kanskje det bare var en utrolig sterk g-punktsorgasme? hvem vet I såfall tok det meg 4 år fra jeg ble seksuelt aktiv til jeg fikk første gpunktsorgasme, den jeg tror var vaginal kom for noen mnd siden
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Har aldri hatt vaginal orgasme. Bare klitorisorgasme.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 Før den tid hadde jeg bare klitorisorgasmer. Har aldri hatt vaginal orgasme. Bare klitorisorgasme. Hva er nå dette for noe tull da jenter? Høres jo ut som at det er annenrangsopplevelser dere har hatt og det stemmer da ikke. Klitorisorgasmer er det ingenting i veien med. Tvert i mot! 1
Spirali Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 Hva er nå dette for noe tull da jenter? Høres jo ut som at det er annenrangsopplevelser dere har hatt og det stemmer da ikke. Klitorisorgasmer er det ingenting i veien med. Tvert i mot! Jeg tenkte faktisk litt på akkurat det da jeg skrev "bare". Jeg mener selvfølgelig ikke at en klitorisorgasme er en "bare"-opplevelse. Det jeg mener er at jeg hadde utelukkende klitorisorgasmer
womenwomen Skrevet 18. september 2011 #12 Skrevet 18. september 2011 Hvor lang tid tok det før du fikk din første vaginale orgasme under samleie (jenter altså)? Og er det noen som aldri oppnår det i det hele tatt? Fikk små, milde vaginale orgasmer allerede som 17 åring. De vaginale orgasmene ble mye kraftigere senere.Ettersom jeg ble eldre.Rundt 27-30+ ble de himmla sterke og helt utslående : )
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #13 Skrevet 18. september 2011 Fikk det med min første kjæreste da jeg var 15 år gammel. Plutselig forsvant det gitt. Nå får jeg kun klitorisorgasmer.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #15 Skrevet 18. september 2011 Hva er forskjellen på dem? Hvordan kjenner man igjen en vaginal orgasme? Får lett klitorisorgasme og vet jo hvordan det er. Har prøvd med mannen og vibrator, men får det ikke til.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #16 Skrevet 30. september 2011 Jeg får ingen slags orgasmer...:-( Aldri...vært seksuellt aktiv i 7 år ca, og med flere gutter/menn, men akk nei... Får det ikke til selv en gang!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #17 Skrevet 4. oktober 2011 Fikk det første gangen. Og alle gangene siden.. Det funker best når jeg har beina mine på skuldrene hans.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå