Gå til innhold

Orgasmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du fikk din første vaginale orgasme under samleie (jenter altså)? Og er det noen som aldri oppnår det i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det tok ganske lang tid. Tror jeg hadde vært sammen med fyren i fem-seks år før det skjedde. Før den tid hadde jeg bare klitorisorgasmer.

Endret av Spirali
Skrevet

Det tok ganske lang tid. Tror jeg hadde vært sammen med fyren i fem-seks år før det skjedde. Før den tid hadde jeg bare klitorisorgasmer.

Da er det vel bare å smøre seg med tolmodighet :P Vil komme jeg og når vi har sex!

Skrevet

Rett stilling (for meg kun misjonær), og knip, knip, knip.

Skrevet

Aldri skjedd. Hatt mann i 6 år. Får klitorisorgasme da.

Skrevet

Aldri hittil. Er 22, så alt håp er kanskje ikke ute? Er dog ikke noe jeg ligger søvnløs over.

Skrevet

70% av alle kvinner får aldri vaginale orgasmer.

Skrevet

Er rimelig sikker på at jeg får g-punktsorgasmer og klitoris. Muligens en vaginal, eller kanskje det bare var en utrolig sterk g-punktsorgasme? hvem vet :fnise: I såfall tok det meg 4 år fra jeg ble seksuelt aktiv til jeg fikk første gpunktsorgasme, den jeg tror var vaginal kom for noen mnd siden :sjenert:

Skrevet

Har aldri hatt vaginal orgasme. Bare klitorisorgasme.

Skrevet

Før den tid hadde jeg bare klitorisorgasmer.

Har aldri hatt vaginal orgasme. Bare klitorisorgasme.

Hva er nå dette for noe tull da jenter?

Høres jo ut som at det er annenrangsopplevelser dere har hatt og det stemmer da ikke. Klitorisorgasmer er det ingenting i veien med. Tvert i mot!

• Liker 1
Skrevet

Hva er nå dette for noe tull da jenter?

Høres jo ut som at det er annenrangsopplevelser dere har hatt og det stemmer da ikke. Klitorisorgasmer er det ingenting i veien med. Tvert i mot!

Jeg tenkte faktisk litt på akkurat det da jeg skrev "bare". Jeg mener selvfølgelig ikke at en klitorisorgasme er en "bare"-opplevelse. Det jeg mener er at jeg hadde utelukkende klitorisorgasmer :)

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du fikk din første vaginale orgasme under samleie (jenter altså)? Og er det noen som aldri oppnår det i det hele tatt?

Fikk små, milde vaginale orgasmer allerede som 17 åring.

De vaginale orgasmene ble mye kraftigere senere.Ettersom jeg ble eldre.Rundt 27-30+ ble de himmla sterke og helt utslående : )

Skrevet

Fikk det med min første kjæreste da jeg var 15 år gammel. Plutselig forsvant det gitt. Nå får jeg kun klitorisorgasmer.

Skrevet

Hva er forskjellen på dem? Hvordan kjenner man igjen en vaginal orgasme? Får lett klitorisorgasme og vet jo hvordan det er.

Har prøvd med mannen og vibrator, men får det ikke til.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg får ingen slags orgasmer...:-( Aldri...vært seksuellt aktiv i 7 år ca, og med flere gutter/menn, men akk nei... Får det ikke til selv en gang! :tristbla:

Skrevet

Fikk det første gangen. Og alle gangene siden.. Det funker best når jeg har beina mine på skuldrene hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...