Gå til innhold

hvordan er analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

jeg er en jente på 20 år, jeg har andri hatt analsex før. Kjæresten vil så gjerne ha det men jeg er ikke sikker om han får lov. Noen sier det er godt andre sier det er vondt........

hvordan føles analsex? jenter/damer ??

Endret av Ssssh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digg!

Må nevnes at han aldri spurte om lov først...

• Liker 1
Skrevet

Forferdelig, som om du revner. Jeg har gjort det én gang, aldri mer.

Skrevet

Kan være veldig bra med rett person og hvis man bruker litt tid :) Er neppe særlig koslig med en slik "overraskelse" :)jeg synes ikke d var noe vondt, men d blir jo så klart noe annet om han bare kjører på.... :P

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Det kan være forferdelig dersom det gjøres feil og uforsiktig.

Gjøres det riktig og du er kåt som man bør være uansett type sex, så er det digg. Analorgasmer er kraftigere enn noe annet for mitt vedkommende.

• Liker 1
Skrevet

Det kan være forferdelig dersom det gjøres feil og uforsiktig.

Gjøres det riktig og du er kåt som man bør være uansett type sex, så er det digg. Analorgasmer er kraftigere enn noe annet for mitt vedkommende.

Signerer denne. Jeg synes det er digg en sjelden gang, men man må bruke ekstremt lang tid på forspill. Har fort brukt en time på forspill om det har vært nødvendig.

Forøvrig synes jeg ikke du skal gjøre det om du ikke har lyst. Det er viktig at det er noe man har veldig lyst til, hvis ikke blir det ikke godt.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

SportyShorty, mod

Skrevet

Analsex er deilig. Enkelt og greit. Om det gjøres slik JEG liker det.

Går det for langsomt er det bare ekkelt, for mye glidemiddel er også ekkelt.

Foretrekker moderate mengder glidemiddel og harde støt. Finnes ingenting bedre da.

Skrevet

Jeg synes det føles helt feil ut. Som å bæsje.

Skrevet

Jeg liker analsex veldig godt.

Første gang vi prøvde det var det ikke noe særlig, men med litt øvelse og å finne ut hva jeg/vi liker er det utrolig deilig!

• Liker 1
Skrevet

ekkelt og trist:/ for jenter ihvertfall:/ jeg vet ikke hva folk har så dilla på det for asså når de er hetero, syns det er merkelig men det er visst veldig normalt, men jeg personlig ville HATET det.

Skrevet

Her er mine 3 tips for første gangs analsex. Alle er forskjellig, noen får veldig vondt til å begynne med, andre ikke, men better safe than sorry.

1: Gå på do først.

2: Bruk glidemiddel, bedre å bruke for mye enn for lite.

3: Bruk god tid, ikke la han bare stappe den inn. Forsiktig inn og ut flere ganger. Du må ha kontrollen, gjerne hold den selv og før han inn og ut på din måte med ditt tempo til å begynne med.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Analsex er deilig. Enkelt og greit. Om det gjøres slik JEG liker det.

Går det for langsomt er det bare ekkelt, for mye glidemiddel er også ekkelt.

Foretrekker moderate mengder glidemiddel og harde støt. Finnes ingenting bedre da.

Synes også masse glidemiddel er ekkelt.

Men er tydeligvis det de aller fleste foretrekker.

Skrevet

Det føles helt feil, som om man bæsjer. En finger i rumpa er godt, men en hel penis blir for mye. Hvis jeg ikke slapper av helt må jeg også kjempe mot trangen til å trykke den ut igjen.

Vi har brukt anal eaze i tillegg til glidekrem, slik at jeg lettere slapper av. Legger ti at vi har prøvd analsex noen ganger, men begge har kommet fram til at det ikke er noe for oss...

Skrevet

Jeg har prøvd, men det var så vondt at jeg har opparbeidet en liten sperre. Det skal nevnes at gutten ikke var av den mest hensynsfulle sorten :(

Skrevet

Analsex føles like forskjellig fra person til person, fra par til par, fra gang til gang; som annen sex.

Analsex skal derimot ikke gjøre vondt. Da gjøres noe feil, eller man har det for travelt.

Personlig liker jeg analsex, men helst med gjennomsnittlig eller mindre penis. Hadde mye analsex før, men min nåværende kjæreste er for tykk til at jeg synes det er like godt...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...