Gå til innhold

fritidsaktiviteter for å møte gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke fritidsaktiviteter/kurs ol er bra for å møte gutter?

Er singel i Bergen by, og har forstått at drømmegutten ikke banker på døren min. Så jeg må ut på leting ;)

Jeg er 24 år gammel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

MMA på kampsport senteret.

x-fit.

kick boxing.

(mannfolk er ofte fokusert på litt macho sporter)

Endret av Betty2
Skrevet

Gå på det du har LYST til, så er ihvertfall sjansen der til at dere liker en felles interesse.

Skrevet (endret)

Hvilke fritidsaktiviteter/kurs ol er bra for å møte gutter?

Er singel i Bergen by, og har forstått at drømmegutten ikke banker på døren min. Så jeg må ut på leting ;)

Jeg er 24 år gammel :)

EDIT.. Leste ikke tittelen godt nok.. men treningssenter eller dansekurs f.eks er jo steder man treffer gutter :)

Endret av spee
Skrevet

Litt flaut å si det, men jeg går på rustkurs (fjerning av rust på bil). Har også lært meg til å vokse og polere bil fra bunnen av.

I begynnelsen gjorde jeg dette litt for å treffe mannfolk og litt for å bli selvstendig når det gjelder bilen min. Jeg synes også at det er gøy å dille med bil. For den blir jo så fin etterpå :rodmer: Mannfolka på disse kursene var forresten ikke så fine at det gjorde noe... :sjenert:

Nå har jeg utvidet mine kunnskaper til å bli et slags ubevisst sjekketriks. For det er nemlig ikke alle gutter/menn som kan dette med bil. Blir jeg kjent med en fyr som har ganske fin lakk på bilen klør det virkelig i hendene på meg etter å få shinet opp bilen skikkelig. Dette sier jeg til han.

Og nå utpå høsten har jeg sikret meg en date der jeg skal lære en helt nyyyydelig fyr om bilstell og voksing. Ikke blir daten så skummel heller, for da gjør vi noe sammen.

Om daten går dritt videre, tror jeg nok at jeg kommer til å bruke det her som sjekketriks bevisst. Også fordi det er morsommere å styre med bil når man er to.

Så et tips for deg. Velg en fritidsaktivitet som både du og gutta trives med. Gjerne en aktivitet som gutter flest ikke kan så mye om.

Gjest spavalica
Skrevet

Det er mange kjekke bergensgutter på sukker :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...