AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Da har jeg endelig klart å spare håret mitt helt til ryggen. Problemet er at det henger nå bare rett ned hvordan kan jeg klippe det slik at jeg beholder lengden, men likevel får en fin frisyre. Tenker da å klippe det opp foran så det ser spennende ut. Hva er pent på langt hår?
lunem Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Synest langt hår er finest når det ikke er særlig tynt i endene egentlig:) Langt hår som er tynt og pistrete er ikke så veldig kledelig:) Ellers synest jeg at det er utrolig flott med fall/bølger/krøller i langt hår
Gjest WendyClear Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Jeg synes også langt hår ikke skal tynnes alt for mye ut, men en kortere lugg er jo kult. Hva med å skrå det forran? Jeg liker den klippen her
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Hva med noe slikt? Bare klippe opp luggenMin lenke Hva synes dere? Ts
lille-lure Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Hva med noe slikt? Bare klippe opp luggenMin lenke Hva synes dere? Ts Nydelig!!
Gjest WendyClear Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Hva med noe slikt? Bare klippe opp luggenMin lenke Hva synes dere? Ts Håret er fint, selvom jeg ikke liker resten av dama
pandabear Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 Hva med noe slikt? Bare klippe opp luggenMin lenke Hva synes dere? Ts Veldig fint, men hun får det til å så avslappet å enkelt ut, og er ikke sikkert det er like lett å style håret sånn selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå