villemo84 Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Hvilke sider har dere brukt? Er jo så mange sider, men sikker ikke alle som er like seriøse! Noen erfaringer med forskjellige sider hadde vært fint?
Fashionistaen Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Nope har ikke det dessverre, men jeg kan gi deg et tips. Asiatiske størrelser er knøttesmå! En xxs i norske str. tilsvarer s. i kinesiske størrelser...
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Nope har ikke det dessverre, men jeg kan gi deg et tips. Asiatiske størrelser er knøttesmå! En xxs i norske str. tilsvarer s. i kinesiske størrelser... Jeg har kjøpt kinakjole, og det stemmer at str. er små. Det er viktig å måle før man kjøper. Bruker vanligvis XS, men måtte bestille M (som var bittelitt for stor, men det var bare å sy den litt) Jeg kjøpte fra Coniefox
sommerbrud 2011 Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg bestilte fra jkdress.com og var godt fornøyd med resultatet. Bestilte basert på mål jeg fikk tatt hos en skredder her i Norge.
NoAngel Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 jeg har kjøpt fra dhgate, den var knallfin, men solgte den på finn da jeg bestemte meg for å ha det bryllupet jeg ville ha.. ikke det alle andre mente var riktig
Anglofil Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 Kjøpte brudekjolen min på eBay. Sendte da inn målene mine og de lagde kjolen slik jeg ville ha den. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå