AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 I går gikk jeg et skritt lenger enn jeg har gjort før. Tidligere har jeg blitt kvalm av tanken på å svelge. Men nå hadde jeg bestemt meg for å prøve, og det gikk faktisk utrolig bra. Jeg kjente såvidt brekningsfølelsen, men jeg klarte å komme over den, og svelget alt i en gang. Litt stolt over meg selv for at jeg klarte det, og det virket som min partner satte pris på det
Minya Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Grattis Tips til bedre smak (konsistensen kan man gjøre svært lite med dessverre); Dytt i mannfolket ananasjuice i løpet av dagen hvis du har tenkt å gå ned på han på kvelden. Appelsiner, grapefrukt og andre sitrussmaker funker også, hvitløk i små mengder er yummy, men styr langt unna asparges
Gjest Alfred Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 I går gikk jeg et skritt lenger enn jeg har gjort før. Tidligere har jeg blitt kvalm av tanken på å svelge. Men nå hadde jeg bestemt meg for å prøve, og det gikk faktisk utrolig bra. Jeg kjente såvidt brekningsfølelsen, men jeg klarte å komme over den, og svelget alt i en gang. Litt stolt over meg selv for at jeg klarte det, og det virket som min partner satte pris på det Hipp hurra!
Kaffeavtalen Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 (endret) Gratulere Endret 17. september 2011 av Kaffeavtalen
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Min type jente! Digger dere som svelger.
Benedicte22 Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Flere jenter burde svelge. Jeg setter nesten snusen i halsen når venninnene mine sier at de aldri svelger.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #8 Skrevet 21. september 2011 Jeg er ikke den som prater høyt om sex og mitt forhold til min partner - men mine venninner derimot! Jeg svelger, og gubben ELSKER det, men ifølge "alle" de andre venninnene mine når de prater, så kunne de aaaaaaaaldri tenkt seg å svelge... Synes egentlig det er merkelig at jentene prater høyt om slike ting... synes det er privat. Og her er det jo ikke jeg som er "prippen"
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #9 Skrevet 21. september 2011 Jeg gjør det i blandt, men synes det er litt kvalmt. Hvem ville slikka opp utflod liksom... 1
spinnwild Skrevet 21. september 2011 #10 Skrevet 21. september 2011 Jeg gjør det i blandt, men synes det er litt kvalmt. Hvem ville slikka opp utflod liksom... Utflod og sæd kan nok ikke sammenlignes. Jeg svelger, av og til. Han kommer oftest på eller i kroppen, så er litt vanskelig å svelge da Men sliter med smaken. Min forrige faste sexpartner hadde nesten ingen smak på sæden sin, men min nåværende har skikkelig kraftig smak... Liker ikke sterke smaker ellers heller (altså i matveien). 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #11 Skrevet 21. september 2011 Jeg elsker oralsex, men klarer ikke svelge fordi samboeren har for tykk konsistens, for mye mengde og bitter smak. Tar det gjerne i munnen og overalt ellers. Tror ikke han synes det er kjipt å komme i munnen/på tunga/i ansiktet/på puppene istedet. Det med at det tilsvarer en liten spiseskje eller hva det var er iallefall IKKE tilfelle her i gården.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #12 Skrevet 21. september 2011 Jeg svelger i blant men har hendt at jeg brekker meg noe enormt. (Brekker meg lett av mye annet også). Tror ikke han blir ekstra glad for at jeg gjør det egentlig..kanskje spesielt når jeg ender opp med å nesten spy, da hadde han sikkert foretrukket at jeg ikke hadde svelget. Sist gang sa han at det var så godt at han nesten besvimte. Tror ikke han la merke til at jeg ikke svelga. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #13 Skrevet 22. september 2011 Utflod og sæd kan nok ikke sammenlignes. Jeg svelger, av og til. Han kommer oftest på eller i kroppen, så er litt vanskelig å svelge da Men sliter med smaken. Min forrige faste sexpartner hadde nesten ingen smak på sæden sin, men min nåværende har skikkelig kraftig smak... Liker ikke sterke smaker ellers heller (altså i matveien). Det er viktig å spise opp "maten" sin, skal man bli stor. :D Exen svelget en gang på 2 år, nylig.. det var ganske sjokkerende. Hun virket stolt, merkelig nok ? Viste meg tonga og lo og smilte etterpå, som om hun var fornøyd eller noe.. det gjorde meg ganske glad for å vere ærlig. Men det var første gang jeg var bestemt i senga, egentli, før har jeg aldri presset henne.. nå sa jeg bestemt "etterpå skal jeg sprute i munnen din, og du skal svelge alt, forstår du det ?". Hun var så medvillig til både å åpne munnen så jeg fikk sprutet ferdi, og svelget uten at jeg sa noe om det, forutenom at jeg nevnte at hun skulle svelge under akten da.
-Turtle Skrevet 22. september 2011 #14 Skrevet 22. september 2011 Jeg kunne også tenkt meg å prøve å svelge. Men jeg pleier bare å suge han før vi har sex, og da suger jeg jo ikke til han kommer. Og når vi har sex, så spruter han enten inni meg, eller på magen min eller hans. Og hvis jeg skal svelge, så vil jeg at han skal komme mens jeg suger,... vil ikke bli sprutet i munnen etter sexen ... rar? JA:p
Gjest Lene21 Skrevet 22. september 2011 #15 Skrevet 22. september 2011 Sæd smaker jo helt jævlig .... Men jaja,hver sin lyst, sier nå jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #16 Skrevet 22. september 2011 Jeg er TS Jeg har ikke klart lukt og smak av sæd før. Tidligere partnere har hatt en annen konsistens og mer smak, så brekningsrefleksen min styrte det hele. Denne gangen slapp jeg det, heldigvis. -Turtle; Man kan jo ta det i flere runder Jeg har vel heller ikke kommet dit at det frister å bli sprutet i munnen etter samleie. Men jeg sugde han som oppvarming etter at han hadde slikket meg. Så tok vi en runde til senere med samleie hvor han sprutet inni meg. Det er også deilig
Satyr Skrevet 22. september 2011 #17 Skrevet 22. september 2011 Jeg svelger i blant men har hendt at jeg brekker meg noe enormt. (Brekker meg lett av mye annet også). Tror ikke han blir ekstra glad for at jeg gjør det egentlig..kanskje spesielt når jeg ender opp med å nesten spy, da hadde han sikkert foretrukket at jeg ikke hadde svelget. Sist gang sa han at det var så godt at han nesten besvimte. Tror ikke han la merke til at jeg ikke svelga. Jeg foretrekker at dama IKKE gjør ting som hun selv synes er ubehagelig! ;-). Svelging- who cares... S 6
Gjest norah Skrevet 23. september 2011 #18 Skrevet 23. september 2011 Jeg foretrekker at dama IKKE gjør ting som hun selv synes er ubehagelig! ;-). Svelging- who cares... S Kan bare putte deg rett inn i trådene "hvordan forføre en kvinne"(ved å si nøyaktig det der) - og "hvem vil du ligge med på KG"(han der!) 1
muesli Skrevet 23. september 2011 #19 Skrevet 23. september 2011 Grattis Tips til bedre smak (konsistensen kan man gjøre svært lite med dessverre); Dytt i mannfolket ananasjuice i løpet av dagen hvis du har tenkt å gå ned på han på kvelden. Appelsiner, grapefrukt og andre sitrussmaker funker også, hvitløk i små mengder er yummy, men styr langt unna asparges Andre ting som er fyfy, er krydder med kraftig smak. Kjekt med denne "taco-bølga"...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå