AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Sitter her med 150 gram smågodt og 65 gram Crispo. Kjempegodt! Men; jeg slanker meg, og er redd for å gå opp i vekt pga søtsakene. Jeg spiser sunt i hverdagene, er kun på lørdager jeg koser meg litt ekstra uten å tenke kcal. Likevel føler jeg at jeg eser ut av snopet, men dette er kanskje bare i hodet mitt?
Gjest *Maja* Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Om du holder deg innefor kalorimessig det du skal ha i hverdagen, så skal du ikke være redd for en spisedag i uka. Er bare godt for kroppen å få litt ekstra overskudd. Etter en spisedag pleier jeg alltid å yte ekstra godt på trening dagen etter Så kos deg
Gjest HunterLady Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Om du holder deg innefor kalorimessig det du skal ha i hverdagen, så skal du ikke være redd for en spisedag i uka. Er bare godt for kroppen å få litt ekstra overskudd. Etter en spisedag pleier jeg alltid å yte ekstra godt på trening dagen etter Så kos deg Tviler på at de fleste er like flinke som deg, Maja Hvor langt jogger du per dag? Just curious.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Hehe okei, fikk litt bedre samvittighet nå :gjeiper: Jeg spiser kun sunt i ukedagene, ikke noe godteri, ost, brød ol. Så får håpe vekten viser mindre på onsdag, veiedag
Gjest *Maja* Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 (endret) Tviler på at de fleste er like flinke som deg, Maja Hvor langt jogger du per dag? Just curious. Nja; synes det er mange her som sier de kun har en spisedag i uka jeg da Og mange flotte jenter er det også her Jeg løper 5 km 6-7 dager i uka...før løp jeg hovedsaklig kun på 9 km/t med 2% helling, men har i den siste tiden kombinert med lavintensitet jogging på 8 km/t og med 3% helling(foreløpig...skal øke mer etterhvert)... Endret 17. september 2011 av *Maja*
Gjest HunterLady Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Nja; synes det er mange her som sier de kun har en spisedag i uka jeg da Og mange flotte jenter er det også her Jeg løper 5 km 6-7 dager i uka...før løp jeg hovedsaklig kun på 9 km/t med 2% helling, men har i den siste tiden kombinert med lavintensitet jogging på 8 km/t og med 3% helling(foreløpig...skal øke mer etterhvert)... Takk for svar. Skal begynne med det samme. Pluss ta litt chins og roing med stang. Har hatt løpepause pga beinhinnebetennelse, men kjenner at jeg savner blodsmaken i munnen. :gjeiper:
Smores Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 Imponerende Den dagen jeg klarer det, skal jeg gi meg selv en stor klapp :gjeiper:
Gjest *Maja* Skrevet 17. september 2011 #8 Skrevet 17. september 2011 Takk for svar. Skal begynne med det samme. Pluss ta litt chins og roing med stang. Har hatt løpepause pga beinhinnebetennelse, men kjenner at jeg savner blodsmaken i munnen. :gjeiper: Oooo...roing er supert da!!! Blir mest mølle på meg siden jeg har det hjemme...vet også at jogging med helling er bedre for knær og kan hindre betennelser...derfor jeg prøver med mer og mer helling....better safe than sorry... Håper du snart er bra igjen fra beinhinnebetennelsen
Gjest *Maja* Skrevet 17. september 2011 #9 Skrevet 17. september 2011 (endret) Imponerende Den dagen jeg klarer det, skal jeg gi meg selv en stor klapp :gjeiper: Hehe...tro meg; veien dit var hard og tøff...var en periode jeg hadde så vondt at jeg ikke kunne gå ned trapper for lårene var så støle Tror min attitude var at når en er støl; det er da en bare må trå til for det er musklene som venner seg til det....venter jeg for lenge med neste økt så vil det gjøre like vondt igjen...så jeg presset meg hardt en periode, og plutselig så kom jeg over kneiken og kunne løpe en mil uten stress... Men synes det ble kjedelig å løpe så lenge i lengden + at da orket jeg ikke å løpe daglig. Var bedre å dele opp og heller være litt aktiv hver dag Ikke verst for en som røykte 30 om dagen og aldri hadde løpt for knapt 1 år siden (sluttet å røyke dagen jeg startet å løpe) Endret 17. september 2011 av *Maja*
Smores Skrevet 17. september 2011 #10 Skrevet 17. september 2011 Hehe det kan jeg tenke meg, jeg blir helt død etter å jogge 15 min på tredemølle :gjeiper: Nei, det er absolutt creds til deg, røykeslutt er neimen ikke lett Nå kupper vi hele tråden din, TS :gjeiper: Men jeg mener og at man kan kose seg litt ekstra en gang i uken, dersom man har et sunt kosthold ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå