starlet-84 Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Hei. Jeg har lagt merke til at det av og til dukker opp eldre facebook-statuser på høyresiden av facebooken min, feks som jeg skrev på samme dag i 2010 eller 2009. Men, jeg har også sett at når jeg skriver meldinger(innboks-meldinger) til andre, så kommer det av og til opp tidligere års statuser fra de der, som jeg kan lese.. Så, det jeg lurer på er altså hvilke innstillinger jeg kan gjøre for å skjule mine tidligere status-oppdateringer for andre..de jeg skriver meldinger med? Ønsker nemlig ikke at andre skal kunne lese alt jeg skrev for flere år siden....er ikke alt jeg har skrevet for flere år siden som jeg er så stolt over for å si det sånn.. Tusen takk for all hjelp!
starlet-84 Skrevet 18. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 18. september 2011 *Dytter litt* Ingen som vet? Har vært inne på personvern-innstillingene, men finner ikke ut av det der heller...hmmm
Britt Banditt Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Hvorfor ikke bare gå inn og slette de gamle statusene du ikke er stolt av da?
KaDust Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg skulle gjerne visst hvordan man slår av å kunne se disse gamle statusene fra andre også jeg da. Stikker litt hver gang jeg ser kjæresten ha statuser om eksen sin selvom jeg vet at det bare er fortid 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå