Gå til innhold

Hjelp meg med ny ekstern harddisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt litt på google og nettet forøvrig.. men må vel innrømme at jeg er litt lat og ikke har truffet det søket jeg ønsket.. Jeg trenger en ekstern harddisk, trenger ikke være mer enn 50 GB. Og jeg vil ha den for under 400 kroner inkl. frakt. Så lenge 1 terrabite koster 500 kroner, så skulle det bare mangle at 50 GB koster under 400 kr.. hvor finner jeg dette? Link tas i mot med stooor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med komplett.no?

Forresten så får man ikke kjøpt harddisker på bare 50 Gb, for så små disker er det mange år siden noen produserte. Men du kan få 320 Gb til en rimelig penge.

Skrevet

Du kan få 62gb i minnepenn, men da blir det så dyrt at det lønner seg å kjøpe en vanlig og rimelig ekstern harddisk med 320gb +

Skrevet

Har søkt litt på google og nettet forøvrig.. men må vel innrømme at jeg er litt lat og ikke har truffet det søket jeg ønsket.. Jeg trenger en ekstern harddisk, trenger ikke være mer enn 50 GB. Og jeg vil ha den for under 400 kroner inkl. frakt. Så lenge 1 terrabite koster 500 kroner, så skulle det bare mangle at 50 GB koster under 400 kr.. hvor finner jeg dette? Link tas i mot med stooor takk!

DENNE koster 399,-

Skrevet

jeg ser ikke helt for meg at du får tak i så små harddisker lenger. hva med å kjøpe hos Expert eller Elkjøp så slipper du å betale for frakt?

Skrevet

jeg ser ikke helt for meg at du får tak i så små harddisker lenger. hva med å kjøpe hos Expert eller Elkjøp så slipper du å betale for frakt?

Tror kanskje TS mente 500 og ikke 50GB?

Prisguiden har en fin oversikt:

http://www.prisguide.no/sok?count=20&n=&sort=price&order=asc&categoryId[]=11028&detailId[]=66%28250-1000%29&sort=price&order=asc&pg-q=&price_min=&price_max=

(250-1000GB)

Skrevet

Tror kanskje TS mente 500 og ikke 50GB?

vi får håpe det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...