Gå til innhold

Skryt av KG-brukerne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle her inne har noe positivt å komme med. De er våre medmennesker, og alle liker å høre noe godt om seg selv. Skryt i veg!

(inspirert av "tør du dømme med pluss-tråden")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du på å se ditt nick her nå eller? :)

• Liker 4
Skrevet

Vil skryte av alle de som har svart på mine innlegg:)

• Liker 1
Skrevet

Håper du på å se ditt nick her nå eller? :)

Nei, jeg pleier å bli nevnt! :) Vil bare at flere skal bli nevnt, for jeg har et inntrykk av at mange føler seg utelatt! ;)

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg pleier å bli nevnt! :) Vil bare at flere skal bli nevnt, for jeg har et inntrykk av at mange føler seg utelatt! ;)

Ok. Det var jo snilt av deg :)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Bortsett fra dagbokgjengen min, som alle er fantastiske og støttende i tykt og tynt vil jeg nevne følgende personer som har rørt meg, gledet meg, fått meg til å le etc:

- Pysepusen. Mye klokt å si angående graviditet og spedbarn. Alltid positiv, virker blid og er imøtekommende.

- Harlekin. Ekte, direkte og kloke svar.

- Purple Haze: dame med bein i nesa som ikke er redd for å si det som det er!

- Suzy: virker veldig koselig og jordnær

- Nobilian: han kalte meg sexy en gang....:blush: Virker reflektert og grundig. (ikke fordi han kalte meg sexy, altså! :ler:)

- MikeWaters: en nymotens mann med mange interessante vinklinger på både det ene og det andre.

- LetThemEatCake: tror ikke hun er her mer, men hun er savnet! Mange kloke og sannferdige innlegg.

Flere kommer etter hvert! :jepp:

Nå så jeg en til borti her som jeg har lagt merke til og liker fordi hun virker så genuin og koselig. Særlig da hun hadde dokkemann-avataren:

- Hikken!

Endret av Sequax
  • Liker 1
Skrevet

Syns de aller fleste her er veldig koselige. Bortsett fra de som alltid skal krangle da. :gjeiper:

Skrevet

Jeg liker Silvermist for hun har så fin hest som avatar. Hun er sikkert hestejente som meg og liker å drømme seg bort om flotte hester.

Skrevet

Jeg liker veldig godt Yvonne, hun virker alltid så positiv og jeg må alltid smile når jeg ser :heiajente:

Og Silvermist virker så grei og inkluderende..:)

Må også nevne NozMonster..! Hun virker kul, og jeg legger stadig merke til henne i tråder.

og Niennas, jeg tror hun er meget interessert i film så jeg kunne godt tenkt meg å diskutere film med henne en gang.. tehe :engel:

• Liker 2
Skrevet

De to jeg liker best er nok Odisi og Nozmonster! Alltid snille og morsomme :)

Skrevet

jeg har lagt merke til disse :

Yvonne.. alltid positiv!

Nozmonster- virker morsom og reflektert

-

Gjest gnækvåg
Skrevet

Yvonne er en slags Alfa Romeo, og Kråkeklunken :duskedame:

Gjest Koseklumpen
Skrevet

- Hikken. Virker som en veldig søt jente.

- HunterLady. Tøff jente som står for det hun mener. Respekt i det!

- Yvonne. Hun virker snill og god tvers gjennom.

Det er de jeg kommer på i farten av nick. Er mange flere jeg har merket meg her inne, men husker som oftest igjen avataren og ikke nickene :sjenert:

Skrevet

Yvonne liker jeg. Hun er så snill, men ikke sånn kjedelig jatte-med-snill. Klok dame :)

Liker også Steinar40, fordi han er en konservativ motvekt i dette "godta alt hva partneren gjør"-samfunnet.

• Liker 1
Skrevet

Tabris

Vampen

Niennas

Skrevet

Tabris

Vampen

Niennas

Og Spinell! Hun får virkelig sagt det! :)

Gjest NozMonster
Skrevet

denne tråden harke jeg sett før! nå ble jeg skikkelig glad Solmåne, ludo og hannee! utrolig trivelig at dere synes så fine ting om meg :jepp:

ble nesten litt rørt til tårer her jeg sitter jeg :ler:

men bare så dere vet det, så er dere også veldig veldig ålrighte mennesker!

( sier det ikkke bare fordi dere sier jeg er ålright altså!)

Odisi, mynona og grønnfi er også noen søtinger!

Spee også! :jepp:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Ingen nevnt, ingen glemt! Dere er fantastiske alle sammen :blomst:

• Liker 2
Skrevet

HunterLady, men jeg liker hun sikkert litt spesielt fordi hun minner om meg på mange områder. :)

Ellers er jeg skikkelig dårlig på nick osv, jeg legger som regel merke til avatarene så vanskelig å nevne resten. Men det er mange jeg har mye positivt å si om!

• Liker 1
Skrevet

Det er i sånne tråder jeg skjønner at jeg kjenner igjen folk på avataren, og ikke nicket:p Kommer knapt nok på et eneste nick!

Men Giacomo_P synes jeg alltid gir gode svar!

Og Katten liker jeg godt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...