AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Alle her inne har noe positivt å komme med. De er våre medmennesker, og alle liker å høre noe godt om seg selv. Skryt i veg! (inspirert av "tør du dømme med pluss-tråden")
Capricorn Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Håper du på å se ditt nick her nå eller? 4
Gjest only me Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Vil skryte av alle de som har svart på mine innlegg:) 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Håper du på å se ditt nick her nå eller? Nei, jeg pleier å bli nevnt! Vil bare at flere skal bli nevnt, for jeg har et inntrykk av at mange føler seg utelatt! 2
Capricorn Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Nei, jeg pleier å bli nevnt! Vil bare at flere skal bli nevnt, for jeg har et inntrykk av at mange føler seg utelatt! Ok. Det var jo snilt av deg 4
Sequax Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 (endret) Bortsett fra dagbokgjengen min, som alle er fantastiske og støttende i tykt og tynt vil jeg nevne følgende personer som har rørt meg, gledet meg, fått meg til å le etc: - Pysepusen. Mye klokt å si angående graviditet og spedbarn. Alltid positiv, virker blid og er imøtekommende. - Harlekin. Ekte, direkte og kloke svar. - Purple Haze: dame med bein i nesa som ikke er redd for å si det som det er! - Suzy: virker veldig koselig og jordnær - Nobilian: han kalte meg sexy en gang.... Virker reflektert og grundig. (ikke fordi han kalte meg sexy, altså! ) - MikeWaters: en nymotens mann med mange interessante vinklinger på både det ene og det andre. - LetThemEatCake: tror ikke hun er her mer, men hun er savnet! Mange kloke og sannferdige innlegg. Flere kommer etter hvert! Nå så jeg en til borti her som jeg har lagt merke til og liker fordi hun virker så genuin og koselig. Særlig da hun hadde dokkemann-avataren: - Hikken! Endret 17. september 2011 av Sequax 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 Syns de aller fleste her er veldig koselige. Bortsett fra de som alltid skal krangle da. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #8 Skrevet 17. september 2011 Jeg liker Silvermist for hun har så fin hest som avatar. Hun er sikkert hestejente som meg og liker å drømme seg bort om flotte hester.
Gjest Solmåne Skrevet 17. september 2011 #9 Skrevet 17. september 2011 Jeg liker veldig godt Yvonne, hun virker alltid så positiv og jeg må alltid smile når jeg ser Og Silvermist virker så grei og inkluderende.. Må også nevne NozMonster..! Hun virker kul, og jeg legger stadig merke til henne i tråder. og Niennas, jeg tror hun er meget interessert i film så jeg kunne godt tenkt meg å diskutere film med henne en gang.. tehe 2
Gjest Hannee Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 De to jeg liker best er nok Odisi og Nozmonster! Alltid snille og morsomme
ludo Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 jeg har lagt merke til disse : Yvonne.. alltid positiv! Nozmonster- virker morsom og reflektert -
Gjest gnækvåg Skrevet 18. september 2011 #12 Skrevet 18. september 2011 Yvonne er en slags Alfa Romeo, og Kråkeklunken
Gjest Koseklumpen Skrevet 18. september 2011 #13 Skrevet 18. september 2011 - Hikken. Virker som en veldig søt jente. - HunterLady. Tøff jente som står for det hun mener. Respekt i det! - Yvonne. Hun virker snill og god tvers gjennom. Det er de jeg kommer på i farten av nick. Er mange flere jeg har merket meg her inne, men husker som oftest igjen avataren og ikke nickene
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #14 Skrevet 18. september 2011 Yvonne liker jeg. Hun er så snill, men ikke sånn kjedelig jatte-med-snill. Klok dame Liker også Steinar40, fordi han er en konservativ motvekt i dette "godta alt hva partneren gjør"-samfunnet. 1
Gjest Badabing Skrevet 18. september 2011 #16 Skrevet 18. september 2011 Tabris Vampen Niennas Og Spinell! Hun får virkelig sagt det!
Gjest NozMonster Skrevet 19. september 2011 #17 Skrevet 19. september 2011 denne tråden harke jeg sett før! nå ble jeg skikkelig glad Solmåne, ludo og hannee! utrolig trivelig at dere synes så fine ting om meg ble nesten litt rørt til tårer her jeg sitter jeg men bare så dere vet det, så er dere også veldig veldig ålrighte mennesker! ( sier det ikkke bare fordi dere sier jeg er ålright altså!) Odisi, mynona og grønnfi er også noen søtinger! Spee også!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 19. september 2011 #18 Skrevet 19. september 2011 Ingen nevnt, ingen glemt! Dere er fantastiske alle sammen 2
KaDust Skrevet 19. september 2011 #19 Skrevet 19. september 2011 HunterLady, men jeg liker hun sikkert litt spesielt fordi hun minner om meg på mange områder. Ellers er jeg skikkelig dårlig på nick osv, jeg legger som regel merke til avatarene så vanskelig å nevne resten. Men det er mange jeg har mye positivt å si om! 1
Moscato Skrevet 19. september 2011 #20 Skrevet 19. september 2011 Det er i sånne tråder jeg skjønner at jeg kjenner igjen folk på avataren, og ikke nicket:p Kommer knapt nok på et eneste nick! Men Giacomo_P synes jeg alltid gir gode svar! Og Katten liker jeg godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå