bobbi Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Noen som har sett en av delene eller begge, og hva var finest? Er så i tvil om dette Vil ikke ha sånn delt strømpe, synes ikke det blir noe pent... Tips og ideer mottas med stor takk Skal ha disse skoene da.... http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PROD921&GroupID=GROUP10&VariantID=VO22
Eudyptula Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Synes det er penest uten, men pene, velstelte føtter og negler er et must da. 1
bobbi Skrevet 17. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2011 det må det selvfølgelig være....pedikyr først isåfall
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Til såpass åpne sko synes jeg det er penest uten siden sømmen i strømpene viser, men det finnes jo slik "strømpebukse" som man sprayer på, kanskje det er en ide?
bobbi Skrevet 17. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2011 Til såpass åpne sko synes jeg det er penest uten siden sømmen i strømpene viser, men det finnes jo slik "strømpebukse" som man sprayer på, kanskje det er en ide? ja, heller også mest mot uten... Finnes det strømpebukse som kan sprayes på?? Haar du link?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 ja, heller også mest mot uten... Finnes det strømpebukse som kan sprayes på?? Haar du link? Har dessverre ikke prøvd det selv, men vet det er noen som heter air stocking
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 Fant en link her, men denne heter Nyce legs
bobbi Skrevet 17. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2011 Fant en link her, men denne heter Nyce legs Tusen takk Tas med i vurderinga
Thinkerbelle Skrevet 17. september 2011 #9 Skrevet 17. september 2011 Jeg hadde sko med åpen tå men droppet strømpebukse helt. Giftet meg riktignok på sommeren:)
bobbi Skrevet 17. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2011 Jeg hadde sko med åpen tå men droppet strømpebukse helt. Giftet meg riktignok på sommeren:) Gifter meg jo på våren, så det vil jo ikke bli rart uten... Er ganske overbevist jo mer jeg tenker på det, at det blir finest uten Men....tenkte jo litt på når kjolen skal av da, og jeg har på meg lekkert korsett og greier... , er jo finest med strømper da, men det kan jeg jo egentlig bare smette på meg rett før jeg tar av meg kjolen egentlig... har lyst at det øyeblikket også skal bli litt spennende , selv om det etter "hva skjedde på bryllupsnatten-tråden" bare blir soving 1
Thinkerbelle Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 Da kan man jo bare ta de på rett før:) selv brukte jeg 5 minutter påmå freshe meg litt opp, litt greit etter en lang dag:) Kan forøvrig legge til at vår bryllupsnatt var fantastisk, ingen soving der:):) var også full klaff for oss og jeg ble gravid den natta, helt herlig:) så ikke alle sovner! (selv om vi var med på hele festen og litt til:)) 1
bobbi Skrevet 18. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 18. september 2011 Da kan man jo bare ta de på rett før:) selv brukte jeg 5 minutter påmå freshe meg litt opp, litt greit etter en lang dag:) Kan forøvrig legge til at vår bryllupsnatt var fantastisk, ingen soving der:):) var også full klaff for oss og jeg ble gravid den natta, helt herlig:) så ikke alle sovner! (selv om vi var med på hele festen og litt til:)) Så gøy med full klaff på bryllupsnatta da, romantisk å tenke på i ettertid Godt å høre at det ikke bare blir soving på alle på bryllupsnatta , er jo hyggelig hvis man har overskudd til litt Tror jeg går for den samme løsningen, med opp freshing og strømper på rett før kjolen tas av
Auri Skrevet 18. september 2011 #13 Skrevet 18. september 2011 (endret) Ta på strømper med brudekjole på? Morsom du eller? Lykke til, det kommer aldri til å gå. Jeg hadde ikke helt lang kjole engang (midt på leggen), men jeg slet da nok med å få ordnet med ting under skjørtet... Ville heller prøvd å finne pene , sømløse strømper. Gå på en undertøyssalong og få de til å hjelpe deg. Hudfargede med hvite blonder er penest i min mening. Endret 18. september 2011 av Pixie Plaid
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #14 Skrevet 18. september 2011 Bama Silky Feet fungerer veldig godt og hindrer gnagsår osv. Spray på foten, en hel masse, og sett føttene i skoene. Det fungerer skikkelig godt, jeg sprayer ned føttene mine før jeg putter de i pumpsene, og det hindrer gnagsår og friksjon :)Lukter helt OK godt gjør den og.
Mangopai Skrevet 19. september 2011 #15 Skrevet 19. september 2011 Ville hatt sømløse strømper til de skoene der Sånne som går helt opp til lårene med blondekant øverst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå