Gå til innhold

Wedges

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

I går var vi samlet en gjeng hjemme hos en venninne. Tre menn og fem damer. Det ble selvsagt en del "jenteprat" i og med at vi var i flertall, og ett av temaene var wedges. En av jentene hadde kjøpt nye ankelboots som hun stolt viste fram, og en av guttene ploppet ut med kommentaren at han synes slike sko var stygge og direkte usexy. (Han sa det på en slik måte at venninnen min ikke ble fornærmet, heldigvis). Men det som jeg synes var rart var at alle tre guttene var enige. Jeg er ikke så veldig glad i wedges selv, men de er jo overalt nå.

Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva andre menn synes om wedges. Pent/stygt, sexy/usexy? Jeg håper ikke de tre i går representerer flertallet... :nei:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ganske vanlig at menn synes wedge sko er ulekre. Men det finnes sko som er unntak.

Skrevet

Kjæresten min liker det ikke så godt heller. Men jeg gjør det :)

Skrevet

De fleste gutter liker vel ikke spesielle sko/klær generelt? Det er mitt inntrykk...

Jeg digger wedges, men kler/skor meg ikke for gutta;) Tviler på de legger særlig merke til skoene jeg. Wedges gjør et løft for rumpa mi, samt gir meg selvtillitt fordi jeg syns de er fine, det blir nok heller lagt merke til framfor selve skoene.

Skrevet

Tror kanskje ikke gutter/menn synes det er direkte sexy med wedges, men jeg har fått veldig, veldig mange kommentarer og spørsmål fra menn om skoene mine. Jeg tror mange menn liker wedges nettopp på grunn av at de er litt klumpete, rare, odd osv. Har i alle fall fått thumps up av mange menn. :)

De jeg har fått flest nysgjerrige blikk og kommentarer på er Matsumoto (jeg har egentlig Matsumoto 2, men fant ikke bilde akkurat nå).

Skrevet

Altså... SMaken er som baken, hvorfor bli fornærmet for at noen er ærlige om SKO ? Hadde skjønt om han kommenterte utseendet, men sko...

Skrevet

Jeg har også inntrykk av at menn ikke er spesielt glad i disse.

Men jeg liker de, og derfor går jeg med de uansett :)

Skrevet

Altså... SMaken er som baken, hvorfor bli fornærmet for at noen er ærlige om SKO ? Hadde skjønt om han kommenterte utseendet, men sko...

Hun ble jo ikke fornærmet...

Skrevet

Kjærsten min liker det ikke, men jeg er veldig glad i mine uansett :)

Skrevet

Jeg er mann, og noen modeller er sikkert helt ok. Men generelt synes jeg ikke det er spesielt fint nei...

Skrevet

Jeg tror mange menn er glad i den klassiske hælen, jeg.

Skrevet

Har også inntrykket av at menn ikke liker spesielle klær/sko, men samboer er ikke superfan av hverken wedges, haremsbukser, ponchoer...

Skrevet

Tror kanskje ikke gutter/menn synes det er direkte sexy med wedges, men jeg har fått veldig, veldig mange kommentarer og spørsmål fra menn om skoene mine. Jeg tror mange menn liker wedges nettopp på grunn av at de er litt klumpete, rare, odd osv. Har i alle fall fått thumps up av mange menn. :)

De jeg har fått flest nysgjerrige blikk og kommentarer på er Matsumoto (jeg har egentlig Matsumoto 2, men fant ikke bilde akkurat nå).

Jeg har disse i beige og synes de er superfine! Samboeren min er ikke direkte fan av disse heller, han, ikke noe han ville valgt ut til meg. Men han sier de er ok :gjeiper:

Skrevet

Det ser dessverre ofte ut som hover, synes jeg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns også wedges er dritstygt. Sorry.... :gjeiper: Jeg har ett par jeg fikk i gave, de er aldri brukt, ligger fortsatt i eska.

Skrevet

Synes at hælen må være ganske høy for at de skal bli fine, jeg. Sånn at de blir litt mer "firkantet" om noen skjønner hva jeg mener :gjeiper: Med bare en liten hæl blir de lange og rare.

Skrevet

Eg hata kilehæl heilt til eg såg ei dame i Roma med verdas tøffaste sko: med kilehæl. Eg har eit par støvlettar også med kilehæl som er ganske tøffe, men der er kilen ganske smal, det ser mest ut som ein berre har gløymd å skjære vekk det mellom såla foran og sjølve hælen. Men generelt sett synest eg det ofte ser ut som ein har gløymd å ta skoen ut av skoeska...

Gjest M0ntriark
Skrevet

Samboeren min synes alt med kilehæl og spesielt wedges er s t y g t !

Samme gjør jeg...

Sliter med vintersko i år. Sukk.

Skrevet

Jeg har brukt wedges siden 2004, de er sykt praktiske fordi de gir høyde, men samtidig kan man lett klare å gå på dem, det jeg syns er litt stygt med dem er at de blir så tynne nederst ved hælen, for tynne der de fleste, sånn at det ser litt mongo ut bakfra lixom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...