Gjest Gjest Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Hei Noen som vet om det fungerer å se teaterstykke Jeanne d'arc med en 10-åring og en 12-åring?
kaprifolen Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Har ikke sett teaterstykket, men jeg leste boken da jeg var 8, og ELSKET DEN! Så jeg hadde blitt overlykkelig for en slik aften!
Rosalie Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Eg har ikkje sett stykket, men er det modne ungar (særskild 10-åringen) som er interessert i historia bør det gå greit.
_Malene Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Jeg hadde hvertfall likt det som 10 eller 12- åring Leste historien om Jeanne d'arc da jeg var liten, rundt 8-9 år tenker jeg, og var veldig fascinert (selv om jeg nok ikke skjønte alt).
Elanor Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Jeg antar at du mener det som går på Nationaltheateret nå. Jeg har sett stykket, og sier nei. Oppsetningen er nemlig veldig "voksen", sær og smal, så denne versjonen vil neppe tenåringer holde ut med. Jeg leste også "Historien om Jeanne d'Arc" som liten og var fascinert. I en annen innpakning kunne et teaterstykke om Jeanne d'Arc vært midt i blinken. Men altså ikke denne versjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå