Gjest ΑnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #21 Skrevet 22. september 2011 Dere har en laaang vei å gå! http://www.youtube.com/watch?v=REpXf0cmJ64
Gjest *Røyskatt* Skrevet 22. september 2011 #22 Skrevet 22. september 2011 Jeg skulle gjerne hatt en sånn. Jeg er så patetisk på lukeparkering at det gjør helt vondt i sjelen...
Gjest ΑnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #23 Skrevet 22. september 2011 Jeg skulle gjerne hatt en sånn. Jeg er så patetisk på lukeparkering at det gjør helt vondt i sjelen... En sånn Minimorris? De er sikkert lette å parkere da de er så små. Man kan nesten montere ut bakruta og føle seg frem.
Gjest *Røyskatt* Skrevet 22. september 2011 #24 Skrevet 22. september 2011 Nei, en som lukeparkerer seg selv. Da er det ikke farlig hvilken biltype det er
Gjest MorAase Skrevet 25. september 2011 #25 Skrevet 25. september 2011 Uansett om min økonomi blir aldri så god; en slik bil vil jeg ikke ha. Det bør kreves at en kan klare å lukeparkere på vanlig vis om en skal ha en bil. Litt må en kunne bidra med på bilturen fra A til B. Jeg har kjent hvor lettere sløv jeg selv blir i kjøring med f.eks. automatgir og skal ryggingen også foregå mens en omtrent sitter og småslumrer i bilens stressless, kan jeg like godt skaffe meg privatsjåfør. Ja la oss for all del aldri finne på å lage iler som gjør alt selv. Det kan jo hende vi får bedre trafikkflyt og ingen alvorlige ulykker og det ville jo vært for ille...
Gjest Consensio Skrevet 25. september 2011 #26 Skrevet 25. september 2011 Ja la oss for all del aldri finne på å lage iler som gjør alt selv. Det kan jo hende vi får bedre trafikkflyt og ingen alvorlige ulykker og det ville jo vært for ille... Eller vi får enda sløvere og mer uoppmerksomme sjåfører som hviler for mye på det at bilen skal gjøre all jobben, som fører til mer ulykker. Nyteknologi er greit nok i og for seg - problemet er menneskene som blir latere og latere
Gjest MorAase Skrevet 25. september 2011 #27 Skrevet 25. september 2011 Eller vi får enda sløvere og mer uoppmerksomme sjåfører som hviler for mye på det at bilen skal gjøre all jobben, som fører til mer ulykker. Nyteknologi er greit nok i og for seg - problemet er menneskene som blir latere og latere La os prøve bitte bitte små teskjeer... Hva skal en med sjøfører når bilen gjør ALT?!? Hvorfro skal VI måtte kjøre når teknologien kan kjøre helt og fullt på egenhånd? Hva betyr det om vi sover fra Jokkmokk til Umeå når teknologien får bilen helt frem HELT ALENE? Alt vi skal gjøre er å si hvor vi skal, resten skal bilen gjøre selv.
charlott Skrevet 27. september 2011 #28 Skrevet 27. september 2011 Skulle gjerne hatt en bil som kjører selv også :gjeiper: VW hadde faktisk det en periode, ved hjelp av et kamera styrte "Lane Assist" bilen inn hvis du kom nærme kanten på veien. Dessverre har de helt nylig tatt bort styringen fordi mange synes det var ekkelt. Nå rister rattet. Kombinert med adaptiv cruise ctr er det det nærmeste du kommer autopilot på bil.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #29 Skrevet 27. september 2011 La os prøve bitte bitte små teskjeer... Hva skal en med sjøfører når bilen gjør ALT?!? Hvorfro skal VI måtte kjøre når teknologien kan kjøre helt og fullt på egenhånd? Hva betyr det om vi sover fra Jokkmokk til Umeå når teknologien får bilen helt frem HELT ALENE? Alt vi skal gjøre er å si hvor vi skal, resten skal bilen gjøre selv. "Cars that drive themselves were invented ages ago. They're called taxis." (James May) (Jeg klarte ikke å dy meg. ) 1
*Sinnataggen* Skrevet 6. oktober 2011 #30 Skrevet 6. oktober 2011 Er jo også en mulighet å bruke noen timer å øve på lukepark da. Litt rygging samtidig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå