AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Hei. Jeg har bare et lite spørsmål til dere gutter, og håper dere svarer Dere jenter kan også svare og si deres meninger om dette innlegget her. Jeg er en jente på 16 år (jomfru) aldri hatt kjæreste før. Jeg er 1.61 cm "høy",veier noe rundt 46-48, har et fødselsmerke på leggen, et arr over puppen og et på ryggen som ikke er særlig pene etter at jeg fjernet føflekker og har strekkmerker på lårene. Dette er mine komplekser. Jeg hadde noen venner som sa til meg at jeg ikke kom til å få kjæreste pga. disse arene siden det ikke var tiltrekkende, og det samme med strekkmerkene, ikke at de syns så veldig godt med mindre du du stirrer veldig. Så jeg lurer på hva dere gutter syns om dette? Er det absolutt turn-off?
Gjest Apophis Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Fine venner du har Strekkmerker er noe de fleste kvinner har eller vil få i løpet av livet (bl.a får de fleste strekkmerker på magen i forbindelse med graviditet). De blekner med tiden og blir mindre synlige etterhvert. Eg har strekkmerker, men det bryr eg meg ikkje om og samboeren min bryr seg ihvertfall ikkje om det. Personlig syns eg at arr kan være sexy Eg trur nok at de fleste modne gutter/menn ikkje vil bry seg med verken strekkmerker eller arr, ihvertfall ikkje når de er lite synlige. De som pleier å syns det er ekkelt eller turn-off er som regel umodne guttunger, men hvem vil vel være sammen med ein slik? 2
lys Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Så så, det kommer til å ordne seg fint ... Ikke bry deg om det de vennene dine har sagt. Noen arr får vi alle opp gjennom årene, og strekkmerker er det mange som har. Jeg husker jeg pleide å bekymre neg for slike småting da jeg var på din alder og yngre, men ettersom man blir eldre legger man mindre merke til slike ting. Nå er jeg ingen gutt, men min erfaring med de tilsier at gutter generelt bryr seg veldig lite om ting som arr, noen små strekkmerker her og der og fødselsmerker. 1
VolvoLinda Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Herrigud! Håper virkelig ikke disse er vennene dine enda ?! For å være ærlig, du kan være maks uheldig å møte på en perfeksjonist som kanskje ikke liker det (men da har du virkelig uflaks). Møter du en sånn gutt, så arkiverer du ham, for kan han ikke ta deg som du er, er han ikke verdt det! Jeg er helt sikker på at du er nydelig som du er. At du har en herlig personlighet. Lover deg, jeg har sår som er litt mer kinky plassert og som jeg må forklare årsaken til hver gang. Ingen har brydd seg, og de er virkelig stygge! (jeg snakker da blå-lilla stikksår). Nei, finn deg bedre venner, og jeg er HELT sikker på at 99 % av alle gutter aldri kommer til å bry seg om de arrene dine, altså! Lykke til : ) 2
spinnwild Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Venner sier ikke slikt. Jeg har selv arr og strekkmerker, har aldri vært i veien for romanser og sex. Personlighet veier vel opp for slikt.
kaja16 Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 Herrigud! Håper virkelig ikke disse er vennene dine enda ?! For å være ærlig, du kan være maks uheldig å møte på en perfeksjonist som kanskje ikke liker det (men da har du virkelig uflaks). Møter du en sånn gutt, så arkiverer du ham, for kan han ikke ta deg som du er, er han ikke verdt det! Jeg er helt sikker på at du er nydelig som du er. At du har en herlig personlighet. Lover deg, jeg har sår som er litt mer kinky plassert og som jeg må forklare årsaken til hver gang. Ingen har brydd seg, og de er virkelig stygge! (jeg snakker da blå-lilla stikksår). Nei, finn deg bedre venner, og jeg er HELT sikker på at 99 % av alle gutter aldri kommer til å bry seg om de arrene dine, altså! Lykke til : ) takk for det svaret ditt hjalp
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #8 Skrevet 17. september 2011 Herrigud! Håper virkelig ikke disse er vennene dine enda ?! For å være ærlig, du kan være maks uheldig å møte på en perfeksjonist som kanskje ikke liker det (men da har du virkelig uflaks). Møter du en sånn gutt, så arkiverer du ham, for kan han ikke ta deg som du er, er han ikke verdt det! Jeg er helt sikker på at du er nydelig som du er. At du har en herlig personlighet. Lover deg, jeg har sår som er litt mer kinky plassert og som jeg må forklare årsaken til hver gang. Ingen har brydd seg, og de er virkelig stygge! (jeg snakker da blå-lilla stikksår). Nei, finn deg bedre venner, og jeg er HELT sikker på at 99 % av alle gutter aldri kommer til å bry seg om de arrene dine, altså! Lykke til : ) De er nok vennene mine fortsatt ja...
VolvoLinda Skrevet 17. september 2011 #9 Skrevet 17. september 2011 De er nok vennene mine fortsatt ja... Et godt tips er å skaffe seg nye! Sånn sier man jo bare ikke.
-Jiinxs- Skrevet 17. september 2011 #10 Skrevet 17. september 2011 Hei. Jeg har bare et lite spørsmål til dere gutter, og håper dere svarer Dere jenter kan også svare og si deres meninger om dette innlegget her. Jeg er en jente på 16 år (jomfru) aldri hatt kjæreste før. Jeg er 1.61 cm "høy",veier noe rundt 46-48, har et fødselsmerke på leggen, et arr over puppen og et på ryggen som ikke er særlig pene etter at jeg fjernet føflekker og har strekkmerker på lårene. Dette er mine komplekser. Jeg hadde noen venner som sa til meg at jeg ikke kom til å få kjæreste pga. disse arene siden det ikke var tiltrekkende, og det samme med strekkmerkene, ikke at de syns så veldig godt med mindre du du stirrer veldig. Så jeg lurer på hva dere gutter syns om dette? Er det absolutt turn-off? Vennene dine er noen idioter, case closed. Er ikke turnoff hvis du ikke forstod det ut ifra den første linjen jeg skrev.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #12 Skrevet 17. september 2011 Jeg har gamle strekkmerker (altså at de har bleknet, men fortsatt synlige hvis han ser godt) på magen, innside av låra, litt på overarmen og på brystene, men det er det ingen av mine kjærester som har kommentert. Samboeren min nå klarer ikke se de på magen engang selvom han ser etter.. Så har jeg arr etter føflekkfjerning på ryggen og på rumpa og et stort fødselsmerke på hofta. Ikke noe av dette har vært en stopper for noe som helst
VolvoLinda Skrevet 17. september 2011 #13 Skrevet 17. september 2011 takk for det svaret ditt hjalp Det er jeg glad for å høre : )
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #14 Skrevet 17. september 2011 Jeg har gamle strekkmerker (altså at de har bleknet, men fortsatt synlige hvis han ser godt) på magen, innside av låra, litt på overarmen og på brystene, men det er det ingen av mine kjærester som har kommentert. Samboeren min nå klarer ikke se de på magen engang selvom han ser etter.. Så har jeg arr etter føflekkfjerning på ryggen og på rumpa og et stort fødselsmerke på hofta. Ikke noe av dette har vært en stopper for noe som helst så hyggelig å høre :D
Heelandhose Skrevet 17. september 2011 #15 Skrevet 17. september 2011 Det ser ut som du har en flott kropp, utifra høyde og vekt. Detaljer som arr og strekkmerker betyr veldig lite for meg. Jeg ville ikke bekyrmet meg for dem i det hele tatt.
Tormod83 Skrevet 17. september 2011 #16 Skrevet 17. september 2011 Jeg blir nesten litt lei meg på dine vegner når jeg leser innlegget ditt. Tilsynelatende virker det som dine venner har totalt mangel på medfølelse når de sier slike ting. Jeg håper, og jeg ønsker å tro det ble sagt først og fremst på fleip. At du tolker det slik kan jeg imidlertid forstå dersom du har komplekser på grunn av dette. Det du beskriver på kroppen anser jeg som gutt/mann som små detaljer som kommer langt nede på listen over viktige ting hos en partner. Væremåte, utstråling og holdning kommer langt over i alle for min del. Det kroppslige blir bare en liten del av et helhetlig bilde. Jeg har møtt jenter som er perfekte etter min "målestokk", men som har langt større "skavanker" enn det du beskriver. Vær heller stolt over kroppen din, og de særtrekk du har. Fokuser heller på de positive tingene du har framfor de negative, elsk deg selv og tenk positive tanker. Når du møter nye mennesker så ikke tenk på hva som kunne ha vært annerledes. Husk at de fleste faktisk tenker på sine komplekser framfor andres. Kanskje er det også forklaringen på at dine venner sa det de sa, nettopp for å heve seg over deg på en negativ måte. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #17 Skrevet 17. september 2011 Hør på Tormod og alle de andre her, Ts. Noen strekkmerker og arr er ingen big deal, tro meg. 1
Virina Skrevet 17. september 2011 #18 Skrevet 17. september 2011 (endret) Hva faen er dette for slags barnslig oppførsel? Did you flunk kindergarden or something? Ikke hør på vennene dine, TS. Rett og slett. Ikke at jeg synes de fortjener å omtales som dine "venner" når de er i stand til å si og oppføre seg slik. Ærlig talt. Hvor overfladisk er det egentlig mulig å bli? Vi har alle våre komplekser, ingen mennesker er perfekte. Skulle alle gått rundt og dumpa hverandre på grunn av sånne små "feil" med hverandre ville vi vært ensomme ulver alle sammen, enkelt og greit. Vær fornøyd med deg selv TS, og vær stolt av den du er! For å være helt ærlig synes jeg nesten mer synd på disse "venninnene" dine som faktisk er smålige nok til å kunne si noe sånt uten ettertanke - hvis jeg var de ville nok personligheten min være det jeg hadde desidert størst komplekser for. Endret 18. september 2011 av Virina 1
Gjest Katten. Skrevet 18. september 2011 #19 Skrevet 18. september 2011 En pointer for framtiden: de fleste menn finner usikkerheten over skavanker betraktelig mer usexy enn selve skavankene. Alle har strekkmerker. Alle har arr. Vi har alle deler ved oss selv vi er misfornøyde med. Kunsten ligger i å fokusere på hva man er fornøyd med samt akseptere det man ikke er fornøyd med. 1
Giacomo_P Skrevet 18. september 2011 #20 Skrevet 18. september 2011 Dette tror jeg knabt jeg ville ha lagt merke til. Hvis jeg var deg, vilde jeg slett ikke tenke på at dette en gang kunde være et problem. Dine venninder virker ikke specielt hyggelige, hvis de klarer å si slikt til deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå