AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Skjønner ikke hva det er for noe med underlivet mitt. Noen ganger er musa mi trang. Andre ganger føles det som om jeg kan få hva som helst oppi der. Selv om jeg er nøyaktig like våt/kåt. Hvis jeg fingrer meg selv bruker jeg bare en finger - og det holder. Typen min er greit utstyrt for å si det slik, men hvordan kan det ha seg at jeg føler min, lille finger bedre noen ganger enn hans store lem?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Hvis du må veldig drite så er du jo litt trangere. Gå på dass først du 2
ara Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Det har da vel ingenting med at man må drite! Jeg har egentlig ikke noen forklaring på hvorfor det er sånn, men jeg er også sånn noen ganger. Snodig...
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Det har da vel ingenting med at man må drite! Jeg har egentlig ikke noen forklaring på hvorfor det er sånn, men jeg er også sånn noen ganger. Snodig... Joda, hvis bæsjen er veldig stor og hard så. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Joda, hvis bæsjen er veldig stor og hard så. Haha, er det sant?? Ja, det samme gjelder for meg også. Men har egentlig funnet ut at jeg trenger et godt vorspeil for at musen min skal fungere skikkelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå