Gå til innhold

Not in the mood

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slapp av, ta det med ro! Sliter han med dette pga psyken så har det antageligvis ikke med noe annet å gjøre enn at han sliter med selvtilliten. Det er helt normalt og går seg sannsynligvis til etterhvert! Når tilliten blir bygd opp dere imellom vil han også få bedre tro på seg selv, og på at han er den du vil ha. For din del kan det være lurt å sette ord på det, menn er verbale skapninger. For eksempel, når du våkner med han i sengen; "Det er så deilig å ligge inntil kroppen din hele natten." Ingenting for voldsomt eller overdrevent, bare sett ord på det du tenker uansett :) Lykke masse til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting å tenke på. Sliter selv med depresjoner og angst, og selvom jeg elsker kjæresten min over alt, og selvom han er den deiligste mannen som finnes og selvom jeg ikke kunne vært mer forelska finnes det dager hvor jeg heller bare vil ligge trygt inntil han uten at det skal ha noe med sex å gjøre. Men det betyr ikke at angsten og depresjonen overstyrer forelskelsen, det betyr bare at jeg ikke orker sex akkurat der og da. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...