AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Kjæresten min og jeg har bare vært sammen i 4 måneder. Vi har kjempebra sex, men det er definitivt god kjemi/godt samspill som er grunnlaget i vårt forhold - noe jeg er veldig takknemlig for (har prøvd motsatt, og da er det ikke mye igjen når sex'en er borte). Han sliter en del med angst. I natt var vi sammen men hadde ikke sex. Jeg ville, pushet ikke på noe - men var åpenbart at jeg hadde lyst. Han hadde derimot ikke helt dagen m.h.t. det psykiske. O ene siden tenker jeg at man SKAL ha seg som kaniner i begynnelsen av et forhold. O andre siden tenker jeg at det slettes ikke må være tilfelle. Vi har så innmari mye annet som er godt i vårt forhold, at om vi ikke har oss hele tiden så gjør det ingenting. Allikevel kommer det små demoner i mitt hode om at jeg ikke er "bra nok" og at han ikke er forelska nok osv. Jeg ser nok forsåvidt bra ut, men allikevel tenker jeg at noe er "feil" siden han klarer å være sammen med meg et døgn uten å ha lyst på meg. Er det noen andre som ikke har klart å få tenninga såpass tidlig i et forhold? Og kan psykiske problemer sette en person såpass ut at det overstyrer selve forelskelsen og den seksuelle dragningen der og da?
womenwomen Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Kjæresten min og jeg har bare vært sammen i 4 måneder. Vi har kjempebra sex, men det er definitivt god kjemi/godt samspill som er grunnlaget i vårt forhold - noe jeg er veldig takknemlig for (har prøvd motsatt, og da er det ikke mye igjen når sex'en er borte). Han sliter en del med angst. I natt var vi sammen men hadde ikke sex. Jeg ville, pushet ikke på noe - men var åpenbart at jeg hadde lyst. Han hadde derimot ikke helt dagen m.h.t. det psykiske. O ene siden tenker jeg at man SKAL ha seg som kaniner i begynnelsen av et forhold. O andre siden tenker jeg at det slettes ikke må være tilfelle. Vi har så innmari mye annet som er godt i vårt forhold, at om vi ikke har oss hele tiden så gjør det ingenting. Allikevel kommer det små demoner i mitt hode om at jeg ikke er "bra nok" og at han ikke er forelska nok osv. Jeg ser nok forsåvidt bra ut, men allikevel tenker jeg at noe er "feil" siden han klarer å være sammen med meg et døgn uten å ha lyst på meg. Er det noen andre som ikke har klart å få tenninga såpass tidlig i et forhold? Og kan psykiske problemer sette en person såpass ut at det overstyrer selve forelskelsen og den seksuelle dragningen der og da? Han hoppet kanskje rett fra X dama og til deg? Mulig han ikke er helt over henne enda,og egentlig ikke er moden for et nytt forhold.Han burde kanskje ha vært singel en periode,før han hodestups hopper inn i noe nytt. Det kan være årsaken.Husker meg selv i samme situasjon for mange år siden.Etter et sårt brudd fant jeg straks en ny.Jeg likte han kjempegodt,han var nydelig og helt min type.Men jeg var håpløst knyttet til min x kjæreste enda,selv om jeg ikke ville det.Vi var stormende forelsket en gang i tiden og for meg var han den store kjærligheten.Det var ikke bare bare å glemme han.Selv ikke da jeg fant en ny. Husker første natta han ny sov over,jeg klarte ikke tenne på han engang,jeg følte meg bare trist og begynte å tenke på X`en min og savne han,og det mens han nye lå i senga og ville ha meg og var kåt som f.Føltes så feil å skulle være intim med han nye.I hodet mitt dukket opp tanker om X kjæresten og det vi hadde sammen.Ingenting kunne liksom måle seg etter det.Og grunnen til at det ble slutt var forde han måtte inn å sone lenge.Det var ikke forde kjærligheten døde ut.Så jeg var ikke klar til å leve vidre.Det er rart med det,men når man har sterke følelser for en,er man på en måte ufrivillig trofast.Man klarer liksom ikke ha seg med andre,når man er håpløst knyttet til den gamle kjærligheten fortsatt.Og den ikke er glemt.Er vell dette som kalles kjærlighets sorg.Den påvirker deg enten du vil det eller ikke. Kan noe slikt ligge bak tror du???
Gjest Katten. Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Og hva skjer den dagen du ikke har lyst? Mennesker er ikke maskiner, av og til har man bare ikke lyst. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Eh... womenwomen; han har depresjoner etc. Dame har han ikke hatt på lenge, og hun han hadde en gang har han helt klart kommet over. En grunn til null dame på en stund er nettopp disse depresjonene. Han er en kjekk gutt, både fysisk og psykisk, for å si det slik. Katten; joda - jeg vet. Har jeg ikke lyst en gang i fremtiden så godtar han dét. Er vel rett og slett ikke vant til "avslag", og jeg kan late som om det ikke går innpå meg - men allikevel så føler jeg på det til en viss grad. Har heller aldri vært sammen med en som sliter med psyken, så jeg var vel rett og slett ikke forberedt på at dette også kan ha en effekt på sex-delen av forholdet.
womenwomen Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Eh... womenwomen; han har depresjoner etc. Dame har han ikke hatt på lenge, og hun han hadde en gang har han helt klart kommet over. En grunn til null dame på en stund er nettopp disse depresjonene. Han er en kjekk gutt, både fysisk og psykisk, for å si det slik. Katten; joda - jeg vet. Har jeg ikke lyst en gang i fremtiden så godtar han dét. Er vel rett og slett ikke vant til "avslag", og jeg kan late som om det ikke går innpå meg - men allikevel så føler jeg på det til en viss grad. Har heller aldri vært sammen med en som sliter med psyken, så jeg var vel rett og slett ikke forberedt på at dette også kan ha en effekt på sex-delen av forholdet. Vell,du har bare vært sammen med han i 4 mnd. Du skal ikke tro på allt han sier.Mange menn sier det de tror er riktig. Og det er mye du ikke vet om hans fortid. Og selv om han sier han er kommet over x.Ja da er det rart han ikke vil knulle ny-dama si heftig og mye.Som oftest når man er nyforelsket har man masse masse hyppig sex. Noe annet ville være merkelig. Når du føler han ikke er helt forelsket i deg,har du kanskje helt rett desverre ? De følelsene kommer ikke ut av det blå og uten grunn.
womenwomen Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Kjæresten min og jeg har bare vært sammen i 4 måneder. Vi har kjempebra sex, men det er definitivt god kjemi/godt samspill som er grunnlaget i vårt forhold - noe jeg er veldig takknemlig for (har prøvd motsatt, og da er det ikke mye igjen når sex'en er borte). Han sliter en del med angst. I natt var vi sammen men hadde ikke sex. Jeg ville, pushet ikke på noe - men var åpenbart at jeg hadde lyst. Han hadde derimot ikke helt dagen m.h.t. det psykiske. O ene siden tenker jeg at man SKAL ha seg som kaniner i begynnelsen av et forhold. O andre siden tenker jeg at det slettes ikke må være tilfelle. Vi har så innmari mye annet som er godt i vårt forhold, at om vi ikke har oss hele tiden så gjør det ingenting. Allikevel kommer det små demoner i mitt hode om at jeg ikke er "bra nok" og at han ikke er forelska nok osv. Jeg ser nok forsåvidt bra ut, men allikevel tenker jeg at noe er "feil" siden han klarer å være sammen med meg et døgn uten å ha lyst på meg. Er det noen andre som ikke har klart å få tenninga såpass tidlig i et forhold? Og kan psykiske problemer sette en person såpass ut at det overstyrer selve forelskelsen og den seksuelle dragningen der og da? Det er vell ikke du som har laget den derre tråden: Ny typen vil jeg skal skrike høyere! ??? Kanskje han synes du er kjedelig i sengen i forhold til x dama ? Kanskje han føler at han ikke får til med deg? Tror du han synes du er skikkelig digg i sengen eller? Har han sagt noe eller gitt deg noen hint? Syns også det virker rart han klarer å være sammen med deg et helt døgn,uten antydning til å ha lyst på deg. t.o.m min gamle x mann hadde lyst på meg til siste dag.Ja til og med ETTER det var slutt mellom oss.Og det etter mange års samboerskap. Og dere er liksom nyforelsket ? Tror det ligger mer bak enn psykiske lidelser som depresjon.Det hadde min x mann også.Men det gikk ikke utover sexlivet.Tvert om ble han i bedre humør av sex.
Gjest Eurodice Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 (endret) slettet Endret 17. september 2011 av Belladonna
Gjest Sobril Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 (endret) Womenwomen; jeg tror du er syk. DIN exmann var slik og slik. DU hadde det sånn og sånn. Ja, men da er det vel slik for ALLE andre også, da(????) Endret 18. september 2011 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Womenwomen; jeg tror du er syk. DIN exmann var slik og slik. DU hadde det sånn og sånn. Ja, men da er det vel slik for ALLE andre også, da(????) Tenkte akkurat det samme! Womenwomen har bokstavelig talt sporet helt av 3
Gjest A+O Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 til TS: det er helt normalt..dette skjedde titt og ofte med kjæresten min i starten også. iblant er det bare ikke dagen for det, uansett hvor forelsket man er :gjeiper:
Gjest A+O Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 Vell,du har bare vært sammen med han i 4 mnd. Du skal ikke tro på allt han sier.Mange menn sier det de tror er riktig. Og det er mye du ikke vet om hans fortid. Og selv om han sier han er kommet over x.Ja da er det rart han ikke vil knulle ny-dama si heftig og mye.Som oftest når man er nyforelsket har man masse masse hyppig sex. Noe annet ville være merkelig. Når du føler han ikke er helt forelsket i deg,har du kanskje helt rett desverre ? De følelsene kommer ikke ut av det blå og uten grunn. synes ikke det er noe vits i å plante slike følelser i folk, ingen her vet egentlig noenting om han/hun.. slike ting skaper jo sitiasjoner som kanskje ikke engang er der fra før av. 2
Gjest A+O Skrevet 18. september 2011 #12 Skrevet 18. september 2011 Det er vell ikke du som har laget den derre tråden: Ny typen vil jeg skal skrike høyere! ??? Kanskje han synes du er kjedelig i sengen i forhold til x dama ? Kanskje han føler at han ikke får til med deg? Tror du han synes du er skikkelig digg i sengen eller? Har han sagt noe eller gitt deg noen hint? Syns også det virker rart han klarer å være sammen med deg et helt døgn,uten antydning til å ha lyst på deg. t.o.m min gamle x mann hadde lyst på meg til siste dag.Ja til og med ETTER det var slutt mellom oss.Og det etter mange års samboerskap. Og dere er liksom nyforelsket ? Tror det ligger mer bak enn psykiske lidelser som depresjon.Det hadde min x mann også.Men det gikk ikke utover sexlivet.Tvert om ble han i bedre humør av sex. hva vil du med dette? få henne til å føle seg jævligere?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #13 Skrevet 18. september 2011 (...) Jeg ser nok forsåvidt bra ut, men allikevel tenker jeg at noe er "feil" siden han klarer å være sammen med meg et døgn uten å ha lyst på meg. Er det noen andre som ikke har klart å få tenninga såpass tidlig i et forhold? Og kan psykiske problemer sette en person såpass ut at det overstyrer selve forelskelsen og den seksuelle dragningen der og da? Ja.
womenwomen Skrevet 18. september 2011 #14 Skrevet 18. september 2011 hva vil du med dette? få henne til å føle seg jævligere? Nei.Regner med hun ikke er så fornøyd uansett.En kvinne merker med en gang om hun er nr 1 for han eller ikke,om hun er veldig ønsket eller ikke.Om dette er den store forelskelsen( GJENSIDIG) eller ikke.Du kjenner temperaturen på forholdet selv. Vil bare hun skal finne ut sannheten.Og ikke kaste bort tiden sin på en fyr som får henne til å føle seg som en second best,og som hun sier selv,hun føler seg ikke bra nok for han.Må være en VOND følelse å ha. Han får henne ikke til å føle seg vell akkurat.Hadde en mann fått meg til å føle meg slik,hadde jeg forlatt ham.Jeg er for stolt til å ta til takke med en fyr jeg ikke er nr 1 dame for. Sånne følelser kommer ikke ut av det blå. Jeg VET at mange menn bare hopper inn i et forhold uten å være verken betatt eller forelsket,bare for å ha noen,slippe å være alene og for å få fast tilgang på sex.Både menn og kvinner gjør dette i det virkelige liv. Min x mann gjorde også dette.Noe jeg vet,forde han har sagt det selv til meg.Så det er mye dere "ny-damer" ikke vet,om den nye mannen deres.Selv om dere skråsikkert påstår han har glemt x dama.Hvordan kan du påstå det så sikert? Det kan ta lang tid å glemme sine xer. Det er faktisk kunn x dama som virkelig kjenner han godt og vet slike ting.Og det er nok kunn henne han tør å si slike ting til.Neppe til ny dama. Derfor-du vet ingenting om han.Og det lønner seg å høre på magefølelsen alltid.I møte med nye mennesker.De er som oftest helt riktige. Litt skepsis og kresenhet skader ikke.Er han forelsket i deg? Føler du det? Var han noensinne betatt av deg? Enn du i han ? Var det ekte.Eller er forholdet mer preget av vennskapelig tiltrekning? Og dere mangler de helt hete følelsene ? Forelskelse osv ? JEG VIL BARE AT FOLK IKKE SKAL KASTE VEKK TIDEN SIN PÅ FORHOLD HVOR DE ALDRI VAR OPPRIKTIG BETATT OG FORELSKET.JEG VIL FOLK SKAL LEVE LIVET SITT EKTE OG ÆRLIG.FOR KUNN SLIK KAN MAN BLI VIRKELIG LYKKELIG.Selv vil jeg ikke ha noe som jeg ikke føler er ekte.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #15 Skrevet 18. september 2011 JEG VIL BARE AT FOLK IKKE SKAL KASTE VEKK TIDEN SIN PÅ FORHOLD HVOR DE ALDRI VAR OPPRIKTIG BETATT OG FORELSKET.JEG VIL FOLK SKAL LEVE LIVET SITT EKTE OG ÆRLIG.FOR KUNN SLIK KAN MAN BLI VIRKELIG LYKKELIG.Selv vil jeg ikke ha noe som jeg ikke føler er ekte. TS her; jeg har ALDRI tidligere hatt en slik personkjemi med noen før. Vi er like som to dråper vann, og jeg har heller ALDRI hatt slike følelser. Har vært forelsket noen ganger, men det har nok ikke vært på riktig grunnlag har jeg skjønt. Føles veldig fint og ekte det vi har, så han skal få lov til å være deprimert innimellom.
Gjest nupp Skrevet 18. september 2011 #16 Skrevet 18. september 2011 jeg var sammen med en som hadde angst, men han hadde ikke problem på det området. merket at han noen ganger var veldig urolig, men koset det ut av han hehe.. kanskje det hadde vært en idè? ikke tenke på sex, men bare kose med han og si du er der hvis han vil snakke om det? så får du deg nok etterhvert. høhø
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #17 Skrevet 18. september 2011 En liten avsporing.. A+O, hvor har du funnet avataren din? Synes den var kjempefin!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #18 Skrevet 18. september 2011 Jeg ville ikke lagt så mye i det. Jeg og kjæresten har vært sammen i omtrent 8 måneder. Jeg er psykisk frisk men sliter med fysisk sykdom som gjør at jeg så og si alltid føler at jeg mangler energi og er sliten. Dette er ikke beste grunnlaget for å bli kåt og ha lyst på sex, ettersom jeg egentlig alltid er litt for sliten. Derfor blir det nesten alltid slik at det er han som tar initiativet, og noen ganger blir det ikke noe av fordi jeg ikke er i humør, pga mangelen på energi. Det ligger ikke noe dypere bak dette, er bare det at sexdriven min ikke er der i like stor grad pga sykdom. Er sikkert noe av det samme for ham, at det ikke ligger noe dypere bak, annet enn depresjonene.
Gjest otrivin Skrevet 18. september 2011 #19 Skrevet 18. september 2011 For å si det sånn, en gang jeg fikk angstanfall lå jeg STILLE som en mus i gangen i nesten 3 døgn. Så, ja, det går an!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #20 Skrevet 18. september 2011 Han hoppet kanskje rett fra X dama og til deg? Mulig han ikke er helt over henne enda,og egentlig ikke er moden for et nytt forhold.Han burde kanskje ha vært singel en periode,før han hodestups hopper inn i noe nytt. Det kan være årsaken.Husker meg selv i samme situasjon for mange år siden.Etter et sårt brudd fant jeg straks en ny.Jeg likte han kjempegodt,han var nydelig og helt min type.Men jeg var håpløst knyttet til min x kjæreste enda,selv om jeg ikke ville det.Vi var stormende forelsket en gang i tiden og for meg var han den store kjærligheten.Det var ikke bare bare å glemme han.Selv ikke da jeg fant en ny. Husker første natta han ny sov over,jeg klarte ikke tenne på han engang,jeg følte meg bare trist og begynte å tenke på X`en min og savne han,og det mens han nye lå i senga og ville ha meg og var kåt som f.Føltes så feil å skulle være intim med han nye.I hodet mitt dukket opp tanker om X kjæresten og det vi hadde sammen.Ingenting kunne liksom måle seg etter det.Og grunnen til at det ble slutt var forde han måtte inn å sone lenge.Det var ikke forde kjærligheten døde ut.Så jeg var ikke klar til å leve vidre.Det er rart med det,men når man har sterke følelser for en,er man på en måte ufrivillig trofast.Man klarer liksom ikke ha seg med andre,når man er håpløst knyttet til den gamle kjærligheten fortsatt.Og den ikke er glemt.Er vell dette som kalles kjærlighets sorg.Den påvirker deg enten du vil det eller ikke. Kan noe slikt ligge bak tror du???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå