MAR123 Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Jeg er midt i eggløsning nå å ser jeg har fått en blødning samtidig. Har også murringer men jeg hadde siste mensendag den 5 denne mnd. Altså ca to uker siden. Aldri opplevd blødninger sammen med eggløsning, er MED resten som kommer ut så er tykt brunt/rødt rosa blanding. Skal ikke ha mensen før rundt den 29sep-1okt. Jeg tenkte kanskje på om det var festningsblødning? Vært ubeskyttet siden 5sep. Noen som kan tenke seg hva det kan være ?
eitrande Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Feil underforum? Og du får ikke festeblødning under EL. Hvis du er sikker på at du har EL nå, er det mest sannsynligvis blødninger i forbindelse med det. Hvis du har hatt EL tidligere i syklusen, KAN det være festeblødning. Men du må nok bare vente til du kan ta en test.
MAR123 Skrevet 17. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2011 Feil underforum? Og du får ikke festeblødning under EL. Hvis du er sikker på at du har EL nå, er det mest sannsynligvis blødninger i forbindelse med det. Hvis du har hatt EL tidligere i syklusen, KAN det være festeblødning. Men du må nok bare vente til du kan ta en test. hehe ja huff. Er ny her vet ikke hvordan dette fungerer så fikk postet ett nytt nå vet ikke jeg akk hvor lenge eggløsning varer men skulle tro den burde vært over nå. Begynte vel for noen dager siden. Aldri vært borti blødninger utenom mensen. Har vært gravid før men det er mange år siden, kan ikke huske om jeg fikk noen festeblødning da :|
eitrande Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Vet det er vanskelig å vente, men du får nok ikke vite noe før du kan ta en test altså... Ting kan endre seg i kroppen. Her var TR nesten ei uke forsinket, for første gang siden jeg var 12. Veeeeldig frustrerende. Men det skjer visst. Så det kan jo "bare" ha vært blødning i forbindelse med EL selv om du aldri har hatt det før. Eller det kan være festeblødning, eller noe helt annet......
MAR123 Skrevet 18. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2011 Vet det er vanskelig å vente, men du får nok ikke vite noe før du kan ta en test altså... Ting kan endre seg i kroppen. Her var TR nesten ei uke forsinket, for første gang siden jeg var 12. Veeeeldig frustrerende. Men det skjer visst. Så det kan jo "bare" ha vært blødning i forbindelse med EL selv om du aldri har hatt det før. Eller det kan være festeblødning, eller noe helt annet...... lurer på om det er spontanabort. Blodmegden øker samtidig med myrring. Mensen kan vel ikke komme to uker før??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå