Eudyptula Skrevet 17. september 2011 #21 Skrevet 17. september 2011 jeg vil jo vite det hvis en pen jente med fin rumpe har på seg truse eller ikke, begge deler er sikkert like bra Så lenge du ikke ser forskjell, kan du jo bare tenke deg akkurat det du vil
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #22 Skrevet 17. september 2011 cameltoe(musesprekk)vil jeg også se kan man se den så brukes det nok ikke truse...
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #23 Skrevet 17. september 2011 hvorfor kan man se rumpesprekken på noen mens det på andre er det mer som en rund ball??
Lykkelitenen Skrevet 17. september 2011 #24 Skrevet 17. september 2011 Fordi de har forskjellig rumpeform i utgangspunktet og noen bruker string mens andre bruker mer dekkende undertøy...? Jeg får penest tightsrumpe i string
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #25 Skrevet 17. september 2011 så hvis man kan se rumpesprekken så vet man at hun bruker stringtruse??
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #26 Skrevet 18. september 2011 så hvis man kan se rumpesprekken så vet man at hun bruker stringtruse?? vil gjerne ha svar på dette.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #27 Skrevet 18. september 2011 vil gjerne ha svar på dette. NEI!! Skjerp deg. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #29 Skrevet 18. september 2011 hvorfor? Fordi du er åndssvak. 2
loffen Skrevet 18. september 2011 #30 Skrevet 18. september 2011 (endret) Jeg håper dere jenter som går med tights uten å dekke til rumpa skjønner hvike perverse griser dere tiltrekker dere, når dere leser her. Endret 18. september 2011 av loffen 4
Casall Skrevet 18. september 2011 #31 Skrevet 18. september 2011 Hvis man kan se trusen, bruker hun tightsen feil. Man skal alltid ha overdel som dekker rumpa når man bruker tights. Akkurat. Derfor er det ikke noe problem med truse under tights.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #32 Skrevet 19. september 2011 Fordi du er åndssvak. jeg er ikke åndssvak. det er det du som er
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #33 Skrevet 19. september 2011 Jeg håper dere jenter som går med tights uten å dekke til rumpa skjønner hvike perverse griser dere tiltrekker dere, når dere leser her. pene jenter med fin rumpe trenger ikke dekke til rumpen.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #34 Skrevet 20. september 2011 Jeg har noen truser som blir helt usynelige under tights. Så selvom det ser ut som man ikke har på seg noe under, har man mest sannsynlig det!
Gjest Tigress Skrevet 20. september 2011 #35 Skrevet 20. september 2011 Om du kan sjå rumpesprekken har ho anten string eller så går ho utan truse. For å sjekke om ho har string eller ingenting må du sjå etter truseskille i livet eller på hofta, men om stringen er i rett storleik klarar du nok ikkje å sjå det. Då må du i så fall ta ho på hofta for å kjenne etter, og det kan du stort sett klare om du kjenner ho godt nok til å gje ho ein klem. Når ho strekk armane opp for å ta rundt hovudet ditt legg du handa i livet hennar. Då kjenner du trusa om ho ikkje er gøymd under linninga på tightsen. Men som sagt, dette kan du berre gjere dersom du kjenner jenta godt nok til at det er naturleg å klemme henne, og det meir enn ein klemmer gamle tante Magda, for å seie det slik. Eg lærte bort dette trikset til ein kompis som eg kjenner godt, og han legg alltid handa i livet på jentene når dei har på seg kjole. Og så gliser han godt til meg når han ser at eg ser han...
Gjest Tigress Skrevet 20. september 2011 #36 Skrevet 20. september 2011 Jeg håper dere jenter som går med tights uten å dekke til rumpa skjønner hvike perverse griser dere tiltrekker dere, når dere leser her. Eg kan verkeleg ikkje fatte kva som er perverst med at ein mann glor på ei jenterumpe i stramme klede?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #37 Skrevet 20. september 2011 Jeg går ofte uten truse under, men har da topp/genser som dekker rumpa, så lite moro å skimte her
palle Skrevet 20. september 2011 #38 Skrevet 20. september 2011 jeg bruker ikke truse under treningstights, men det teller kanskje ikke? da er det i alle fall mulig å se at jeg enten har gstreng eller ikke noe.. kanskje noen er proffe og ser forskjell. haha bryr meg ikke, det er jo litt taper å være nerd i sånt jeg løper i nordmarka hver uke, bare å kommer og se
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #39 Skrevet 20. september 2011 jeg bruker ikke truse under treningstights, men det teller kanskje ikke? da er det i alle fall mulig å se at jeg enten har gstreng eller ikke noe.. kanskje noen er proffe og ser forskjell. haha bryr meg ikke, det er jo litt taper å være nerd i sånt jeg løper i nordmarka hver uke, bare å kommer og se hvor er nordmarka?
Gjest Survival Skrevet 20. september 2011 #40 Skrevet 20. september 2011 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg dekker ikke alltid til rumpa når jeg bruker tights. Sant skal sies, jeg har ingen tights som er gjennomsiktig. Det kaller jeg strømpebukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå