Gå til innhold

truse under tights

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man se på en jente som bruker tights om hun bruker truse eller ikke?? hvordan vet man om hun har på seg truse eller ikke under tightsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man kan se trusen, bruker hun tightsen feil. Man skal alltid ha overdel som dekker rumpa når man bruker tights.

• Liker 23
Skrevet

Hvis man kan se trusen, bruker hun tightsen feil. Man skal alltid ha overdel som dekker rumpa når man bruker tights.

Dette er jeg helt enig i! Synes faktisk det ser billig ut å gå med thigts viss en ikke bruker en genser som dekker til rumpa.. Ser det oftere og oftere og liker det overhodet ikke! Så jeg bruker alltid truse under thigts, og lang genser over, kunne aldri vurdert noe annet... Men en annen ting er vel att tights er vel mer eller mindre ut å bruke... Mine blir mindre og mindre brukt.

• Liker 2
Skrevet

ok, jeg skjønner. Men jeg lurer på hvordan man kan se om en jente bruker truse under tightsen hvis hun ikke dekker til rumpa??? greit å vite skønner du :-)

Skrevet

ok, jeg skjønner. Men jeg lurer på hvordan man kan se om en jente bruker truse under tightsen hvis hun ikke dekker til rumpa??? greit å vite skønner du :-)

Hvofor??

• Liker 5
Skrevet

for å gjøre det klart: jeg vil vite om hun bruker truse eller ikke... hvis hun ikke bruker truse så er det greit(å vite)det også...

:-)

Skrevet

Perv.. Det kan ikke du se med mindre du har røntgen syn.

• Liker 1
Skrevet

jeg tror man kan se det, men det er vanskelig å forklare...

Skrevet

tviler på at mange går uten truse under tightsen, kan ikke være særlig behagelig. Heile pointet med strings er at trusen ikke skal synes, så jeg tror ikke du finner dette ut uten å spørr eller ta den av.

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke se det, og du må forberede deg på et ganske hardt slag i trynet om noen jenter tar deg i å stirre for intenst.

• Liker 1
Skrevet

Altså, at ho er naken under eller om ho bruker truse/hipster og ikke stringtruse?

Jeg har noen truser som viser igjennom, altså du ser en V på rumpen, så har jeg noen som ikke viser igjennom, stringtruse viser ikke på meg, men har sett at noen får en "valk" på hoften av de, fordi de alltid skal bruke str 36 selv om kroppen er en 38 osv.

Men jeg har alltid noe over rumpen, så tviler egentlig at noen ser hva jeg bruker under unntatt når jeg kler av meg, og da finner han det jo fort ut uansett :P

Skrevet

hvis en jente ikke har på seg noe under tightsen så tror jeg at man ser formen bedre...?

Skrevet

hvis en jente ikke har på seg noe under tightsen så tror jeg at man ser formen bedre...?

De fleste truser er tettsittende og vil ikke utgjøre en forskjell på den formen du leter etter.

Skrevet

tviler på at mange går uten truse under tightsen, kan ikke være særlig behagelig. Heile pointet med strings er at trusen ikke skal synes, så jeg tror ikke du finner dette ut uten å spørr eller ta den av.

Får håpe ts ikke såg på dette som et godt tips.

• Liker 2
Skrevet

De fleste truser er tettsittende og vil ikke utgjøre en forskjell på den formen du leter etter.

vel, noen ganger er det jo som en "rund ball" og da går jeg ut fra at trusen er på...

Skrevet

vel, noen ganger er det jo som en "rund ball" og da går jeg ut fra at trusen er på...

og når man ser rumpesprekken så har hun sannsynligvis ikke truse på seg.

Skrevet

WTF :eeeh:

jeg vil jo vite det hvis en pen jente med fin rumpe har på seg truse eller ikke, begge deler er sikkert like bra :Hehe:

Skrevet

Hvem faen er det som går i tights uten truse anyway?

• Liker 2
Skrevet

Hvem faen er det som går i tights uten truse anyway?

sikkert noen som gjør det.

hvorfor kan man se rumpesprekken på noen og på andre er det mer som en rund ball??

men det hadde jo vært greit å vite forskjellen :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...