AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Jeg ble singel for et år siden, etter 5 år i forhold, og har prøvd meg litt på mannefronten i det siste. Og er veldig forvirret! Da jeg traff ekssamboeren min var det bare SÅ enkelt, ikke noe luring eller "spill" eller noe. Skjønner jo at jeg var heldig med den! Nå har jeg vært med en type hjem 2 ganger, en jeg kjenner litt fra før. Vi har noen felles venner og har vært på fest sammen tidligere (mens jeg var i forhold). Vi har ikke gått hele veien, men vi har lagt i samme seng og "kost oss" likevel Sist var for en uke siden. Vi har veldig bra kjemi, og etter begge gangene sendte han sms hvor han takket for en hyggelig kveld, og skrev at jeg var veldig søt og "heit". Jeg svarte selvfølgelig, men det var ingen som tok initiativet til noe mer. Han sa også at han alltid hadde syntes at jeg var så fin, og var glad for at jeg nå var singel. Den siste uka har jeg tenkt på å sende sms og spørre om han vil treffe meg igjen, jeg har også tenkt på å legge han til på facebook. Men har ikke helt turt, og han har jo heller ikke gjort noe mer. I går var jeg ute på byen igjen, og han var også ute. Men da overså han meg nesten helt. Han var blid og hilste på meg og sa at han måtte ut og røyke så vi fikk snakkes senere. Jeg fulgte selvfølgelig med han litt utover kvelden, han satt sammen med en gjeng og snakket veldig mye med ei jente. Så så jeg han ikke mer den kvelden, før etter stengetid når han sto ute sammen med henne. De kysset ikke eller noe, men jeg tror selvfølgelig at de hadde noe på gang. Jeg sto like bortenfor med mine venner, men han så ikke på meg eller snakket til meg. Så da gikk jeg, og det var det. Jeg lurer selvfølgelig IKKE på om han er interessert i meg eller ikke - for hvis han var det hadde han jo ikke dratt hjem med noen andre (som jeg regner med han gjorde), og han ville vel uansett skjønt at JEG ville tro at de hadde noe på gang. Jeg føler meg bare kastet til side, og skjønner helt hvordan enkelte kan få seg til å være så kalde? Er dette vanlig oppførsel? En venninne av meg mener at jeg kanskje overreagerer, at jeg ikke kan forvente noe av en type jeg har vært med hjem to ganger. At han godt kan like meg samtidig som han ordner seg litt sex på byen. At jeg legger for mye i det å bli med noen hjem. Men for meg er jo denne relasjonen avsluttet, noe som er synd siden jeg likte ham så godt. Hva tenker dere?
Stefan Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Jeg synes du gjør det rette her ved å avslutte hele greia, men det er nok av kvinner her inne som synes det er greit å date flere samtidig, og at dette derfor kun bør være en bagatell. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Jeg synes du gjør det rette her ved å avslutte hele greia, men det er nok av kvinner her inne som synes det er greit å date flere samtidig, og at dette derfor kun bør være en bagatell. Er kanskje mange som sier de synes det er greit for å få ham, men de synes vel ikke egentlig det. Alle vil vel føle seg spesielle? Jeg synes bare det er så merkelig oppførsel. Hadde jeg oppført meg sånn så hadde jeg hatt kjempedårlig samvittighet. Men så er jo ikke jeg noen rundbrenner heller da Nå har vi jo ikke vært på date da, det er jo snakk om hjem-fra-byen-sammen. Men likevel. -TS
Månestråle** Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Er kanskje mange som sier de synes det er greit for å få ham, men de synes vel ikke egentlig det. Alle vil vel føle seg spesielle? Jeg synes bare det er så merkelig oppførsel. Hadde jeg oppført meg sånn så hadde jeg hatt kjempedårlig samvittighet. Men så er jo ikke jeg noen rundbrenner heller da Nå har vi jo ikke vært på date da, det er jo snakk om hjem-fra-byen-sammen. Men likevel. -TS Enig med deg, jeg. Jeg har også opplevd sånn. Det er forferdelig synd for det gjør bare at man blir mer kald og kynisk ovenfor det motsatte kjønn, og at man vegrer for å involvere seg med noen... 1
Wunderbarbara Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Ja man kan jo begynne å lure. Jeg har også vært borti noen sånne, som man tror er bare sååå snille og skikkelige, og de sier alle de rette tingene, men så er man plutselig luft for dem. Alt ble sagt for å få seg litt sex. Jeg skjønner det ikke, jeg heller. Det er da mulig å være en bra person og likevel få seg et ligg! Man vil jo gjerne beholde troen når man er singel, men det er jammen ikke lett. Enkelte virker rett og slett samvittighetsløse, og jeg synes det er en dårlig måte å behandle mennesker på, selv om man drikker alkohol. Det sier kanskje noe om dem som mennesker, uten at jeg vet hva motivene til denne fyren er. 1
Herr Langbein Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Jeg ble singel for et år siden, etter 5 år i forhold, og har prøvd meg litt på mannefronten i det siste. Og er veldig forvirret! Da jeg traff ekssamboeren min var det bare SÅ enkelt, ikke noe luring eller "spill" eller noe. Skjønner jo at jeg var heldig med den! Ja, jeg har også forstått at når jeg traff eksen må jeg ha vært uvanlig heldig. Jeg gikk over, tydelig gjensidig interesse, så traff vi hverandre noen ganger, ble sammen, flyttet sammen. Aldri noe lureri eller drama. Etterhvert som jeg leser KG (og ser andre steder), så merker jeg at jeg gruer meg litt til å begynne å lete etter jente igjen (for det faller meg ikke inn å gjøre tilnærmelser uten å si ifra at jeg er nyseparert, og da løper de jo (forståelig nok, og med rette) i motsatt retning). Det er jo side opp og ned med tråder om menn som ikke ringer og jenter som heller venter på at han (ikke) tar kontakt heller enn å ringe selv for å spørre hva som skjer. Er det virkelig så uvanlig med ærlige, jordnære mennesker som sier det som det er? 3
Gjest "gjest" Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 Kanskje du skal vente og se hva han sier om kvelden neste gang du treffer ham igjen?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #8 Skrevet 17. september 2011 Men hvis dere ikke er sammen så er han jo ikke "bundet" til deg på noen måte...
Wunderbarbara Skrevet 17. september 2011 #9 Skrevet 17. september 2011 Men hvis dere ikke er sammen så er han jo ikke "bundet" til deg på noen måte... Selv om de ikke er sammen så er det vel lov å ikke like oppførselen? 4
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #10 Skrevet 17. september 2011 Selv om de ikke er sammen så er det vel lov å ikke like oppførselen? Joa man kan la være med å like den, men det høres ut som om hun syns han gjorde noe galt, og det gjorde han jo ikke.
makkapakka Skrevet 17. september 2011 #11 Skrevet 17. september 2011 hadde hatt litt problemer med å stole på en slik en.. dessuten var du jo på samme utested og da syns jeg det var rart hvis han hadde vært interessert at han ikke brukte masse tid på deg.
Stefan Skrevet 17. september 2011 #12 Skrevet 17. september 2011 Joa man kan la være med å like den, men det høres ut som om hun syns han gjorde noe galt, og det gjorde han jo ikke. Det kommer vel an på hvordan hun ser på det selv. Er hun av de som har respekt for de man dater, så liker hun kanskje ikke at han ikke har den samme respekten. 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #13 Skrevet 17. september 2011 Jeg tror ikke han e rinteressert i deg, for da hadde han ikke valgt å gå med en annen. Uansett hva venninnen din sier, så viser han med handlingen sin at han ikke er interessert i deg. 3
Muffin Skrevet 17. september 2011 #14 Skrevet 17. september 2011 Det kommer vel an på hvordan hun ser på det selv. Er hun av de som har respekt for de man dater, så liker hun kanskje ikke at han ikke har den samme respekten. De har jo ikke datet - hun har blitt med ham hjem fra byen et par ganger. 1
Gjest KateW Skrevet 17. september 2011 #15 Skrevet 17. september 2011 Med mindre du er helt sikker på at det ikke var en venninne av ham. Jeg har guttevenner jeg går ut med på byen, dersom noen av dem hadde blitt sett av ei jente de har datet et par ganger kunne kanskje jenta blitt usikker... Men de gangene det har skjedd, så har han introdusert oss...
Stefan Skrevet 17. september 2011 #16 Skrevet 17. september 2011 De har jo ikke datet - hun har blitt med ham hjem fra byen et par ganger. Det er dating i mine øyne. De blir kjent med hverandre for å finne ut om de kan gå videre med dette. Da bør man respektere hverandre godt nok til å la være å dra andre inn. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #17 Skrevet 17. september 2011 Ja man kan jo begynne å lure. Jeg har også vært borti noen sånne, som man tror er bare sååå snille og skikkelige, og de sier alle de rette tingene, men så er man plutselig luft for dem. Alt ble sagt for å få seg litt sex. Jeg skjønner det ikke, jeg heller. Det er da mulig å være en bra person og likevel få seg et ligg! Man vil jo gjerne beholde troen når man er singel, men det er jammen ikke lett. Enkelte virker rett og slett samvittighetsløse, og jeg synes det er en dårlig måte å behandle mennesker på, selv om man drikker alkohol. Det sier kanskje noe om dem som mennesker, uten at jeg vet hva motivene til denne fyren er. Ja jeg kjenner at jeg blir litt motløs! Har liksom bare blitt skuffet de gangene jeg har truffet en jeg liker! Det var det jeg følte meg som i går, luft. Og det er jo ingen god følelse TS
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #18 Skrevet 17. september 2011 Kanskje du skal vente og se hva han sier om kvelden neste gang du treffer ham igjen? Jeg blir vel ikke å "vente", men jeg kommer ho garantert til å treffe ham igjen ja. Men hvis han er en sånn type som bare bruker og kaster så blir han vel neppe å skjønne at jeg ikke setter pris på sånn oppførsel... TS
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #19 Skrevet 17. september 2011 Joa man kan la være med å like den, men det høres ut som om hun syns han gjorde noe galt, og det gjorde han jo ikke. Galt og galt, fru Blom. Han hadde vel neppe blitt arrestert, men skal det liksom være helt ok å bevisst gå inn å for å gi meg inntrykk av å ville treffe meg igjen, be om nummer, kose og kysse dagen derpå, for å så å nærmest overse meg totalt neste gang vi møtes? Jeg synes det er galt, jeg. Og jeg synes også at det vitner om at han ikke er en spesielt snill person? Skjønner jo at det er en hard verden, her ute på datern! TS 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #20 Skrevet 17. september 2011 Det kommer vel an på hvordan hun ser på det selv. Er hun av de som har respekt for de man dater, så liker hun kanskje ikke at han ikke har den samme respekten. Det er dating i mine øyne. De blir kjent med hverandre for å finne ut om de kan gå videre med dette. Da bør man respektere hverandre godt nok til å la være å dra andre inn. Nemlig, det er det jeg mener. Når man blir med noen hjem flere ganger så "holder man på" med hverandre. Og jeg hadde aldri vært sånn mot noen, uansett hvor interessant eller uinteressant jeg måtte finne dem... TS Med mindre du er helt sikker på at det ikke var en venninne av ham. Jeg har guttevenner jeg går ut med på byen, dersom noen av dem hadde blitt sett av ei jente de har datet et par ganger kunne kanskje jenta blitt usikker... Men de gangene det har skjedd, så har han introdusert oss... Tjaaa jeg vet ikke. Det kan jo hende, men hvis han var interessert i meg hadde han vel uansett prioritert å snakke med meg. Eller i det minste forklart meg hvem hun var? Jeg hater å være "ny" i dette gamet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå