Sillan Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Hei!! Har i over 1 og et halvt år hatt uregelmessige sykluser på alt fra 20 til 44 dager! Blodprøver viser ingen pcos eller andre sykdommer. Innvendig UL er helt fin, viser fin follikkel utvikling. Men blodprøver viser at eggstokkene ikke slipper egg, så dermed ingen eggløsning på tross av positiv el-test, el-smerter og el-slim osv..Har endelig vært hos en infertilitets ekspert, etter å ha vært hos flere gynekologer som bare klødde seg i hodet, siden de ikke forstod seg på meg Men har endelig fått litt svar da på jeg ikke har el. Har tidligere hatt to doble pergokurer som ikke ga meg el (ifølge blodprøver). Nå ymtet legen på at jeg skulle prøve hormonstimulering IGJEN!! Men nevnte ikke da Pergo. Noen som har vært borti lignende? Hva er andre alternativer?(bortsettfra prøverør) Kan Menopur være et alternativ tror dere? Skal tilbake om 6 uker og hjernen min kværner og kværner. Håper at noen vet litt mer enn meg
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Både menopur og puregon (som også brukes ved ivf) kan brukes i lavdose for å stimulere eggmodning av få egg, og for å få ekstra hjelp til å få egget/ene til å løsne kan man få eggløsningssprøyte. Famera har også blitt brukt til det formålet å få bedre EL.
Sillan Skrevet 18. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2011 Både menopur og puregon (som også brukes ved ivf) kan brukes i lavdose for å stimulere eggmodning av få egg, og for å få ekstra hjelp til å få egget/ene til å løsne kan man få eggløsningssprøyte. Famera har også blitt brukt til det formålet å få bedre EL. Har et lite håp om å få en annen stimulering enn pergo. Så da har jeg noen alternativer kanskje Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå