AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Okei. Ble anbefalt en norsk kvinnelig forfatter her for en stund siden. Problemet er bare at jeg ikke husker navnet hennes, og heller ikke hsuker hvem som anbefalte meg hun. Vet at det er en norsk kvinnelig forfatter. Hun er i 40 årene(tror jeg). Hun het noe ala hege, hilde, litt typisk norsk for den alderen. Hun har skrevet endel bøker, og har skrevet om oppveksten i Oslo. Ja.. huff.. Non som kan hjelpe?
pantertante Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Kan det være Tove Nilsen. Bok om oppvekst; Skyskraperengler.
Brunhilde Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Kan du tenke på Tove Nilsen? Jeg vet hun er eldre enn du mener hun du tenker på er, men hun skriver om Oslo...
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Okei. Ble anbefalt en norsk kvinnelig forfatter her for en stund siden. Problemet er bare at jeg ikke husker navnet hennes, og heller ikke hsuker hvem som anbefalte meg hun. Vet at det er en norsk kvinnelig forfatter. Hun er i 40 årene(tror jeg). Hun het noe ala hege, hilde, litt typisk norsk for den alderen. Hun har skrevet endel bøker, og har skrevet om oppveksten i Oslo. Ja.. huff.. Non som kan hjelpe? Tove Nilsen? Er eldre enn 40, men har skrevet flere bøker om oppvekst i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Haha, tre svarte samme akkurat samtidig
Brunhilde Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Haha, tre svarte samme akkurat samtidig Jeg registrerte det - og er spent på om vi har truffet blink?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 Hahaha. Supert. Ja er henne! Dere er flinke altså! Når vi først er i gang. Er bøkene hennes bra?
Brunhilde Skrevet 17. september 2011 #8 Skrevet 17. september 2011 Så bra at vi traff blink. Vet du, jeg tror bare jeg har lest en av bøkene hennes, noe som nok betyr at hun ikke har fenget meg veldig. Det er, på den annen side, mange som kjøper og leser bøkene - så jeg tror det at jeg ikke ble fasinert sier mer om meg enn om hennes evner til å skrive.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #9 Skrevet 17. september 2011 Ja okei. Men da prøver jeg en bok å ser om hun kan fenge meg eller ikke Takk for hjelpen!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #10 Skrevet 17. september 2011 Jeg har lest det meste av Tove Nilsen og synes hun er bra. Hun er dyktig på personbeskrivelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå