Gå til innhold

Garnbutikker

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har vært på Tjorven på Majorstua og Nye Strikkedilla på Oslo City, finnes det flere garnbutikker rundt i Oslo? Hvilke og hvor?

Utvider det til Bærum og.

Endret av Bø65
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har vært på Tjorven på Majorstua og Nye Strikkedilla på Oslo City, finnes det flere garnbutikker rundt i Oslo? Hvilke og hvor?

Lambertseter senter, Tveita senter, og Storo senter. Tror det heter Nøstet mitt eller noe sånt.

(Panduro (ligger vel i Karl Johans gate?) selger også garn.)

Endret av Krizzy
Skrevet

Er Tjorven på Majorstua den største? Både av mengde og merker?

Skrevet

Lambertseter senter, Tveita senter, og Storo senter. Tror det heter Nøstet mitt eller noe sånt.

(Panduro (ligger vel i Karl Johans gate?) selger også garn.)

Har du vært på Storo? Er det bra med garntyper og kundeservice?

Skrevet

Har du vært på Storo? Er det bra med garntyper og kundeservice?

Tja. Jeg bor ikke i nærheten av Storo. Den er nettopp åpnet. Det hang en stor plakat når jeg var innom en av de andre butikkene. Jeg har vært innom de andre butikkene så jeg svarer utifra dem. Hun som driver den er kjempehyggelig, og veldig koselig. Det er supergod service fra de andre ansatte, og. De prater, er hyggelig, blide, og kommer med erfarne tips og anbefalinger. De er bra med garntyper, og farger, men jeg skulle ønske meg mange flere farger av hver type.

Det er en på Linderud senter, også, i nederste etasje. Den er helt grei, men ikke så mye syns jeg. Ikke samme servicen heller.

Skrevet

Tja. Jeg bor ikke i nærheten av Storo. Den er nettopp åpnet. Det hang en stor plakat når jeg var innom en av de andre butikkene. Jeg har vært innom de andre butikkene så jeg svarer utifra dem. Hun som driver den er kjempehyggelig, og veldig koselig. Det er supergod service fra de andre ansatte, og. De prater, er hyggelig, blide, og kommer med erfarne tips og anbefalinger. De er bra med garntyper, og farger, men jeg skulle ønske meg mange flere farger av hver type.

Det er en på Linderud senter, også, i nederste etasje. Den er helt grei, men ikke så mye syns jeg. Ikke samme servicen heller.

:)

Skrevet

Er det ikke en som bare heter Husfliden eller noe sånt noe også? Har ikke vært der men. Jeg handler som oftest på Tjorven (selv om jeg syns servicen der er veldig varierende! Fra kjempekoselig kjempebra kjempeservice til kunne-ikke-brydd-meg-mindre-om-du-får-garn type service).

Jo, og så fins det en som heter Du Store Alpakka eller noe, på Grünerløkka tror jeg.

Skrevet

Jo, og så fins det en som heter Du Store Alpakka eller noe, på Grünerløkka tror jeg.

Den stenger vel i dag den, de skal ikke ha butikken i Oslo lengre... Veldig kjipt, for det er godt utvalg der.

Ja, Husfliden ligger i bunnen av Glassmagasinet :)

Skrevet

Å nei! :( Så dumt! Jeg hørte at den butikken var så bra, så det var synd...

Skrevet

Jo, og nå kom jeg på at jeg har vært på en på stovnersenteret også, lurer på om den het Kjepphesten, eller noe med en hest i hvert fall? Men de har ikke så innmari mye, og jeg tror du bør vite hva du vil ha selv... Jeg fikk hvert fall ikke noe særlig hjelp der.

Skrevet

Om du går inn på www.garnstudio.com og velger forhandlere, tror jeg det popper opp en del butikker i Oslo. :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Det ligg ein fin ein på Bjølsen, huskar ikkje kva den heiter.

Skrevet (endret)

Det er vel Bentes, og den finnes det også en filial av på Carl Berners plass (tror jeg). Ellers er det også en på Frysja, men den husker jeg ikek hva heter.

Endret av Zzyzx
Skrevet

Er det ikke en som bare heter Husfliden eller noe sånt noe også? Har ikke vært der men. Jeg handler som oftest på Tjorven (selv om jeg syns servicen der er veldig varierende! Fra kjempekoselig kjempebra kjempeservice til kunne-ikke-brydd-meg-mindre-om-du-får-garn type service).

Du store alpakka er nedlagt......

Skrevet

Det ligg ein fin ein på Bjølsen, huskar ikkje kva den heiter.

Bentes i Gjøvikgt 1 - og Nøstebarn i Bentsebrugt 29

Skrevet

Du store alpakka er nedlagt......

Ja, det sa Daenerys lenger opp i tråden også ;) Det visste jeg ikke, beklager.

Skrevet

Dro til Sandvika Storsenter i helgen som var. Og en liten tur innom garnbutikken, synes den er merkelig liten til å være på et så populært og stort senter.

Skrevet

Jeg syns garnbutikker er dårligere jo større by de ligger i! Jeg kommer fra ei lita bygd der det ikke er så mye annet å finne på, så der er det tre garnbutikker, bare i den lille bygda :hoho:

Skrevet

Den på Sandvika Storsenter er ikke særlig stor nei, og ei heller er betjeningen særlig hyggelig. Så selvom den er klart nærmest prøver jeg heller å velge noen andre butikker... Hater den ovenifra og ned holdningen man veldig ofte møter i den butikken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...