AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Hei Jeg har gått på Loette 28 i flere år nå. Har også gått på tetracykliner mot kviser i flere år, men sluttet med dette i fjord. Huden min ser helt forferdelig ut og er kjemte vond Noen som vet om noen p-piller som hjelper mot kviser som kanskje kan hjelpe meg? Har hørt om Diane? Noen som vet om de fungerer? Eventuelt har erfaringer? Er det 28 piller eller bare 21 eller hva det andre er? Vil helst ha 28 piller
Elliez Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Diane skal jo være det p pille merket som er best for kviser. Har desverre ikke noen erfaringer med det
Hinata Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Jeg har bra erfaring med Diane, selv om jeg kanskje ikke er like hardt rammet av kviser som deg. Jeg hadde alltid 3-4 kviser på haka, mens jeg nå kun får en liten kvise i ny og ne Viktig å huske på at det tar litt tid før Diane fungerer da, nå sist tok det nærmere 6 mnd før jeg følte meg "kvisefri", første gang jeg gikk på de tok det vel kanskje 3-4 mnd
Wonders Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 jeg brukte tetrasyklin og tetralysal i 6 år. Jeg nektet å ta kur mot kviser som hadde bivirkninger som en p-pille. Diane er nemlig ikke en p-pille, men har bivirkninger som det. Men jeg kunne jo ikke gå på antibiotika i særlig lenger tid, og begynnte på diane. Etter 3 dager bare var det bedre. Etter 3 uker, flott og 3 måneder etterpå var ejg renset i ansiktet. Innimellom bruker jeg EpoDuo Gel og jeg har ikke en prikk på nesa en gang. Ingen sa at jeg skulle få så stor brystforøkelse, men men http://www.google.no/search?q=epiduo+erfaringer&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a
Gjest Aria. Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Jeg har begynnt på Diane igjen nå Første mens nå. Huden er nok ikke så mye bedre, men den virker mer stabil. Ellers merker jeg ingen endringer. Har gått på Diane før, da hadde jeg virkelig dårlig hud på haka, og diane kombinert med noen besøk hos hudpleier og gode produkter gav meg kjempeflott hud Desverre følte jeg at hormonene påvirket humøret mitt veldig, så jeg sluttet etter ca. et halvt år. Men nå har jeg begynnt igjen, pga. dårlig hud på rygg og bryst, ansiktet er ikke så ille lenger. Så langt merker jeg ingen negative bivirkninger Jeg er en del år eldre nå, så satser på at humøret er mer stabilt og at jeg takler det bedre denne gangen. Jeg syns absolutt det er verdt et forsøk! Lykke til Wonders: Hva er EpoDuo gel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå