Gå til innhold

Shopping i Sharm El Sheik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg skal reise til Sharm El Sheik i Egypt i høstferien sammen med familien og kjæresten min.

Dette er egentlig en tur for å slappe av, men jeg vil også shoppe litt :P

Noen som har vært der tidligere og vet om det er noen gode shopping muligheter der?

Er ute etter sko, undertøy og vesker.

Håper noen kan hjelpe meg litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs hvor i sharm du skal.

men i hadeba område, så er de typisk små butikker, som vil selge deg kopier av alle slags merker, (tror stede på norsk het 1001nat eller noe slikt) på denne plassen er det bare å prute. like ved ligger senteret IL mercato. denne plassen var ikke helt ferdi når jeg var der sist, men da hadde de sportsbutikker (ekte merker) gullsmeder, cafer og resturanter, klesbutikker. osv.

ellers har du jo også nama bay, der har mann et stort utvalg av butikker i alle kategorier.

Skrevet

jeg droppet hele shoppingen da jeg var der. Når man kommer hjem og ser det i "dagslys" er jo det meste bare rusk.

Det jeg kjøpte var noen silkesaronger og sjal som jeg kan bruke på andre ferier, noen smarte handlagde tre-dingser man bruker til å knyte sarrongene. En beach bag, og noen flipflops. Kjøpte også noen fine hengelykter til å ha ute på terrassen...

Skrevet (endret)

det er ikke mye å handle. Vi kjøper vel alltid oljer. Ikke de som lukter kamel etter 10 minutter, men slik ekte.

Vi kjøpte badesko, det er vondt å gå på steiner når man titter på dyrelivet under vann...

Vi kunne kjøpt gull, men trenger ikke. Jeg fikk meg noen fake flippflopps...

Ellers går det mest penger i mat, og utflukter. Genialt.

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...