Gå til innhold

Veromia

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Popelka ulogget
Skrevet

Jeg har proevd droemmekjolen med stor D - Veromia C 1102, dark ivory tulle. Den er bare nyyyyydelig - skikkelig prinsessekjole med stort tyllskjoert, stropper og prinsesseliv som gaar ned i en spiss foran. Men den koster den nette sum av 12.000! Dvsw. laaangt utenfor mitt budsjett. Den ligner litt paa en kjole jeg kan faa til 3000 i fasongen, saa jeg burde kanskje proeve den...Jeg som ikke var sikker paa om jeg kledde svaere kjoler - jeg saa ut som jeg var veldig tynn i livet (damen i butikken sa "men det er du jo, kjolen bare fremhever det" - litt av et kompliment, jeg som en gang var str. 42-44!). Har saaa lyst paa den, men det blir nok umulig...sukk. Naa vet jeg hvertfall hva slags kjole jeg vil ha!

Noen som vet om Veromia foeres i Norge, forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekka litt på Internett og fant ut fra Veromia har en forhandler i Norge.

Atelier-V i Bergen! :D De har en egen side. www.atelier-v.no

Gjest Popelka ulogget
Skrevet

Takk skal du ha, Saeria - tror det er en gammel modell, for den finnes ikke paa Veromias hjemmesider (og ikke paa Atelier Vs heller). Men takk likevel :)

Har gitt opp aa finne den paa nett, egentlig...men den var nydelig.

Gjest Popelka ulogget
Skrevet
:cry: Typisk - av alle tusen brudekjoler som ligger ute paa nettet er selvsagt ikke "min" der....Men takk i allefall, Saeria!
Gjest Popelka ulogget
Skrevet

Tror kanskje det er den! Bare at min var litt mer gyllen! Man ser ikke broderiene saa godt paa bildet.

Takker og bukker for hjelp! :P

Skrevet
Tror kanskje det er den! Bare at min var litt mer gyllen! Man ser ikke broderiene saa godt paa bildet.

Takker og bukker for hjelp!  :P

Nei, desverre så gjør man ikke det. :(

Det var nå bare hyggelig å prøve å hjelpe. Hadde ikke noe bedre å foreta meg likevel. :ler:

Gjest Popelka ulogget
Skrevet

Er naa 99% sikker paa at det er den. Synes den var nyyydelig da jeg proevde den. Proevde noen andre ogsaa, men dette var favoritten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...