Xaphan Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Jeg leste Mitt lille land (minneboka etter 22 juli) i dag, og syns den var veldig fin. En måte å minnes de døde og det som skjedde ved å fokusere på all kjærligheten i ettertid, fremfor det grusomme som faktisk skjedde. En bok som gir håp for framtida og som minner oss på da Norge viste seg fra sin beste side, i en av de værst tenkelige situasjoner. Anbefales! 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 jeg har ikke lest den, men jeg har veldig lyst! hvor får man tak i den? off topic, men jeg har så vanskelig for å forstå at det straks har gått to måneder. på mange måter er jeg ennå i det lamslåtte stadiet hvor alt rundt meg føles uvirkelig... klem til alle sammen.
Xaphan Skrevet 17. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2011 Du kan kjøpe den på vanlige bokbutikker. Vet de har den på Ark og Notabene hvertfall Den koster 200 og 175 kroner går til Utøyafondet.
pandabear Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Denne har ikke jeg hørt om engang. Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå